eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup i dostawa wyposażenia prac.gastron. dla szkół Powiatu Lub. w ramach proj. Nowe kwalifikacje realiz. w ramach RPO WL na lata 2014-2020, Oś prior: 12 Edukacja, kwalif., kompetencje, Dział: 12.4



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059942 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia prac.gastron. dla szkół Powiatu Lub. w ramach proj. Nowe kwalifikacje realiz. w ramach RPO WL na lata 2014-2020, Oś prior: 12 Edukacja, kwalif., kompetencje, Dział: 12.4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600

1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia prac.gastron. dla szkół Powiatu Lub. w ramach proj. Nowe kwalifikacje realiz. w ramach RPO WL na lata 2014-2020, Oś prior: 12 Edukacja, kwalif., kompetencje, Dział: 12.4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c63ead50-9864-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003868/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie pracowni gastronomicznej (Projekt)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.1.4.2021.AW1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204911,77 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe, tj.:
1) szafy magazynowe - 5 szt.
2) okapy - 3 szt.
3) stoły ze stali nierdzewnej-5 szt.
4) witryna chłodnicza-1 szt.
5) szafa chłodnicza-1 szt.
6) piec konwencyjny parowy- elektryczny-1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) do 45 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 1-2),
(CPV): 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39221000-7 sprzęt kuchenny, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39711200-1 robot kuchenny, 39711211-1 miksery kuchenne, 39221180-2 naczynia do gotowania, 39221240-1 misy, 39221200-9 zastawa stołowa, 39223000-1 łyżki i widelce, 39513200-3 serwety stołowe, 39513100-2 obrusy, 39241120-0 noże kuchenne, 39711340-4 podgrzewacze do potraw, 42513210-0 witryny chłodnicze, 39711110-3 chłodziarko-zamrażarka, 39713100-4 zmywarki do naczyń, 39221123-5 szklanki do napojów, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 42214110-3 grill, 42214100-0 piece kuchenne, 39221150-3 termosy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.5.) Wartość części: 40239,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe, tj.:
1) maszynka do mielenia-1 szt.
2) urządzenie sous vide-1 szt.
3) pakowarka próżniowa-1 szt.
4) blendery-15 szt.
5) sokowirówki-2 szt.
6) roboty kuchenny-3 szt.
7) miksery ręczne-17 szt.
8) ekspres do kawy-1 szt.
9) podgrzewacze do potraw, talerzy-10 szt.
10) chłodziarka z zamrażarką-1 szt.
11) zmywarka z wyparzarką-1 szt.
12) urządzenia wielofunkcyjne-3 szt.
13) frytkownica nablatowa-1 szt.
14) grill elektryczny nablatowy-1 szt.
15) szatkownica do warzyw-1 szt.
16) schładzarka szokowa-1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) do 45 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 1-2),
(CPV): 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39221000-7 sprzęt kuchenny, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39711200-1 robot kuchenny, 39711211-1 miksery kuchenne, 39221180-2 naczynia do gotowania, 39221240-1 misy, 39221200-9 zastawa stołowa, 39223000-1 łyżki i widelce, 39513200-3 serwety stołowe, 39513100-2 obrusy, 39241120-0 noże kuchenne, 39711340-4 podgrzewacze do potraw, 42513210-0 witryny chłodnicze, 39711110-3 chłodziarko-zamrażarka, 39713100-4 zmywarki do naczyń, 39221123-5 szklanki do napojów, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 42214110-3 grill, 42214100-0 piece kuchenne, 39221150-3 termosy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.5.) Wartość części: 87487,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe, tj.:
1) zestawy garnków - 10 zestawów
2) zestawy patelni i rondli-12 zestawów
3) zestawy misek ze stali polerowanej lub satynowej-16 zestawów
4) drobne akcesoria kuchenne-6 zestawów
5) zastawy stołowej-17 kompletów
6) sztućce-17 kompletów
7) akcesoria cukiernicze-8 kompletów
8) obrusy, serwety, skirty-15 kompletów
9) zestawy noży-10 komplety
10) naczynia szklane do napojów - 42 zestawy
11) termosy cateringowe - 10 szt.
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 DO swz.
(CPV): 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39221000-7 sprzęt kuchenny, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39711200-1 robot kuchenny, 39711211-1 miksery kuchenne, 39221180-2 naczynia do gotowania, 39221240-1 misy, 39221200-9 zastawa stołowa, 39223000-1 łyżki i widelce, 39513200-3 serwety stołowe, 39513100-2 obrusy, 39241120-0 noże kuchenne, 39711340-4 podgrzewacze do potraw, 42513210-0 witryny chłodnicze, 39711110-3 chłodziarko-zamrażarka, 39713100-4 zmywarki do naczyń, 39221123-5 szklanki do napojów, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 42214110-3 grill, 42214100-0 piece kuchenne, 39221150-3 termosy
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) do 45 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 1-2),
2) do 60 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 77184,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43707,18

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91216,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43706

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689

7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43707,18

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95546,42

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95546,42

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689

7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95546,42

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101751,23

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145816,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101751,23

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689

7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101747,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.