Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029773/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00032925/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059942 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia prac.gastron. dla szkół Powiatu Lub. w ramach proj. Nowe kwalifikacje realiz. w ramach RPO WL na lata 2014-2020, Oś prior: 12 Edukacja, kwalif., kompetencje, Dział: 12.4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600
1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia prac.gastron. dla szkół Powiatu Lub. w ramach proj. Nowe kwalifikacje realiz. w ramach RPO WL na lata 2014-2020, Oś prior: 12 Edukacja, kwalif., kompetencje, Dział: 12.42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c63ead50-9864-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003868/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie pracowni gastronomicznej (Projekt)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.1.4.2021.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204911,77 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe, tj.:
1) szafy magazynowe - 5 szt.
2) okapy - 3 szt.
3) stoły ze stali nierdzewnej-5 szt.
4) witryna chłodnicza-1 szt.
5) szafa chłodnicza-1 szt.
6) piec konwencyjny parowy- elektryczny-1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) do 45 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 1-2),
(CPV): 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39221000-7 sprzęt kuchenny, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39711200-1 robot kuchenny, 39711211-1 miksery kuchenne, 39221180-2 naczynia do gotowania, 39221240-1 misy, 39221200-9 zastawa stołowa, 39223000-1 łyżki i widelce, 39513200-3 serwety stołowe, 39513100-2 obrusy, 39241120-0 noże kuchenne, 39711340-4 podgrzewacze do potraw, 42513210-0 witryny chłodnicze, 39711110-3 chłodziarko-zamrażarka, 39713100-4 zmywarki do naczyń, 39221123-5 szklanki do napojów, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 42214110-3 grill, 42214100-0 piece kuchenne, 39221150-3 termosy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 40239,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe, tj.:
1) maszynka do mielenia-1 szt.
2) urządzenie sous vide-1 szt.
3) pakowarka próżniowa-1 szt.
4) blendery-15 szt.
5) sokowirówki-2 szt.
6) roboty kuchenny-3 szt.
7) miksery ręczne-17 szt.
8) ekspres do kawy-1 szt.
9) podgrzewacze do potraw, talerzy-10 szt.
10) chłodziarka z zamrażarką-1 szt.
11) zmywarka z wyparzarką-1 szt.
12) urządzenia wielofunkcyjne-3 szt.
13) frytkownica nablatowa-1 szt.
14) grill elektryczny nablatowy-1 szt.
15) szatkownica do warzyw-1 szt.
16) schładzarka szokowa-1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) do 45 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 1-2),
(CPV): 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39221000-7 sprzęt kuchenny, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39711200-1 robot kuchenny, 39711211-1 miksery kuchenne, 39221180-2 naczynia do gotowania, 39221240-1 misy, 39221200-9 zastawa stołowa, 39223000-1 łyżki i widelce, 39513200-3 serwety stołowe, 39513100-2 obrusy, 39241120-0 noże kuchenne, 39711340-4 podgrzewacze do potraw, 42513210-0 witryny chłodnicze, 39711110-3 chłodziarko-zamrażarka, 39713100-4 zmywarki do naczyń, 39221123-5 szklanki do napojów, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 42214110-3 grill, 42214100-0 piece kuchenne, 39221150-3 termosy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 87487,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej dla szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Nowe kwalifikacje” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe, tj.:
1) zestawy garnków - 10 zestawów
2) zestawy patelni i rondli-12 zestawów
3) zestawy misek ze stali polerowanej lub satynowej-16 zestawów
4) drobne akcesoria kuchenne-6 zestawów
5) zastawy stołowej-17 kompletów
6) sztućce-17 kompletów
7) akcesoria cukiernicze-8 kompletów
8) obrusy, serwety, skirty-15 kompletów
9) zestawy noży-10 komplety
10) naczynia szklane do napojów - 42 zestawy
11) termosy cateringowe - 10 szt.
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 DO swz.
(CPV): 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39221000-7 sprzęt kuchenny, 39220000-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39711200-1 robot kuchenny, 39711211-1 miksery kuchenne, 39221180-2 naczynia do gotowania, 39221240-1 misy, 39221200-9 zastawa stołowa, 39223000-1 łyżki i widelce, 39513200-3 serwety stołowe, 39513100-2 obrusy, 39241120-0 noże kuchenne, 39711340-4 podgrzewacze do potraw, 42513210-0 witryny chłodnicze, 39711110-3 chłodziarko-zamrażarka, 39713100-4 zmywarki do naczyń, 39221123-5 szklanki do napojów, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 42214110-3 grill, 42214100-0 piece kuchenne, 39221150-3 termosy
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) do 45 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 1-2),
2) do 60 dni, licząc od dnia podpisania umowy (cz. 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 77184,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43707,18
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91216,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43706
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43707,18
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95546,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95546,42
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95546,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101751,23
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145816,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101751,23
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121080689
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101747,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Sławnie" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.