eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3975 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: enowakowska@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA TLENU CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c269baf-9fc6-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137963/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 dostawa tlenu ciekłego +dzierżawa cysterny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 107/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
1.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo WARUNKI UMOWNE będące Załącznikiem nr 5 do SWZ.
1.3. Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Koszty transportu tlenu ciekłego
i napełnienie zbiornika będą wliczone w cenę oferty.
1.4. Dostawy tlenu ciekłego będą realizowane sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia mailem. Realizacji zamówienia w dni robocze w godz.: od 08.00 do 14.00. Wykonawca musi posiadać możliwość kontroli stanu napełnienia zbiornika za pomocą zdalnej transmisji danych.
1.5. Termin ważności oferowanych produktów do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
1.6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone we właściwych przepisach prawa, a w szczególności:
1) Ustawa z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2301) – jeżeli dotyczy;
2) Ustawa z dnia 07.04.2022r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 974);
3) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07.12.2012r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. z 2012r. poz. 1468 ze zm.);
4) Ustawa z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1816 ze zm.);
5) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23.12.2023 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy produkcji
i magazynowaniu gazów, napełnianiu zbiorników gazami oraz używaniu
i magazynowaniu karbidu (Dz.U. z 2004. Poz. 59 ze zm.)
1.7. Zamawiający oczekuje: Zadanie 1 poz. 1 – Tlen medyczny ciekły – aby zaoferowany produkt miał rejestrację jako produkt medyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111900-4 - Tlen

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270108,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270108,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270108,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINDE GAZ POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6770067397

7.3.3) Ulica: Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270108,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.