eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Przebudowa układu drogowego ul. 3 Maja



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa układu drogowego ul. 3 Maja w Sopocie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.2.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.4.2.) Miejscowość: Sopot

1.4.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059602

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00054732/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Przebudowa układu drogowego ul. 3 Maja

Po zmianie:
Przebudowa układu drogowego ul. 3 Maja w Sopocie

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa układu drogowego ul. 3 Maja. Projekt współfinansowany ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiotem zamówienia obejmuje pas drogowy ul. 3 maja w Sopocie na całej długości tej ulicy tj. od ul. Niepodległości (bez skrzyżowania) do ul. Grunwaldzkiej (wraz ze skrzyżowaniem). Zaplanowano przebudowę jezdni, przebudowę 3 skrzyżowań na typu rondo, przebudowę chodników, zatok autobusowych, miejsc postojowych i innych elementów ulicy a także elementów infrastruktury umieszczonych w ulicy takich jak w szczególności :oświetlenie, kanalizacja deszczowa wraz z budową zbiorników podziemnych kanałowych w ciągu ulicy, kanalizacja sanitarna i wodociągowa, sieci energetyczne i telekomunikacyjne w tym kanał technologiczny.
Zamawiający podzielił realizację zadania na dwa etapy. Etapy ściśle związane są z organizacją ruchu.
Etap I – realizacja przebudowy ul. 3 Maja na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Dębowej
Etap II - realizacja przebudowy ul. 3 Maja na odcinku od Dębowej do Al. Niepodległości
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z tymczasową organizacją ruchu, zaczynając od etapu I.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa układu drogowego ul. 3 Maja w Sopocie. Projekt współfinansowany ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiotem zamówienia obejmuje pas drogowy ul. 3 maja w Sopocie na całej długości tej ulicy tj. od ul. Niepodległości (bez skrzyżowania) do ul. Grunwaldzkiej (wraz ze skrzyżowaniem). Zaplanowano przebudowę jezdni, przebudowę 3 skrzyżowań na typu rondo, przebudowę chodników, zatok autobusowych, miejsc postojowych i innych elementów ulicy a także elementów infrastruktury umieszczonych w ulicy takich jak w szczególności :oświetlenie, kanalizacja deszczowa wraz z budową zbiorników podziemnych kanałowych w ciągu ulicy, kanalizacja sanitarna i wodociągowa, sieci energetyczne i telekomunikacyjne w tym kanał technologiczny.
Zamawiający podzielił realizację zadania na dwa etapy. Etapy ściśle związane są z organizacją ruchu.
Etap I – realizacja przebudowy ul. 3 Maja na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Dębowej
Etap II - realizacja przebudowy ul. 3 Maja na odcinku od Dębowej do Al. Niepodległości
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z tymczasową organizacją ruchu, zaczynając od etapu I.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
A. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną o wartości robót minimum 4 000 000,00 PLN brutto w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi;
b) jedną robotę budowlaną o wartości robót minimum 1 500 000,00 PLN brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową lub przebudową uzbrojenia podziemnego;
c) jedną robotę budowlaną w zakresie budowy co najmniej dwóch podziemnych rurowych zbiorników retencyjnych o średnicy co najmniej DN 1800.
Uwaga:
Każda wykonana przez Wykonawcę robota budowlana może potwierdzać spełnienie kilku warunków jednocześnie.
Wykonawca nie może sumować kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
a) 1 osobę wyznaczoną do funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, która:
• posiada nie mniej niż 5 lata doświadczenia w wykonywaniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
• pełniła funkcje kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto tj. kierowała budową lub robotami z zakresu robót drogowych np. budowy lub przebudowy lub remontu drogi;
b) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy co najmniej dwóch podziemnych rurowych zbiorników retencyjnych o średnicy co najmniej DN 1800.
c) co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w ramach specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
d) co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Robót Teletechnicznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w ramach specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,

Po zmianie:
Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
A. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną o wartości robót minimum 4 000 000,00 PLN brutto w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi;
b) jedną robotę budowlaną o wartości robót minimum 1 500 000,00 PLN brutto w zakresie budowy, przebudowy lub remontu sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową lub przebudową uzbrojenia podziemnego;
c) jedną robotę budowlaną w zakresie budowy co najmniej dwóch podziemnych rurowych zbiorników retencyjnych o średnicy co najmniej DN 1800.
Uwaga:
Każda wykonana przez Wykonawcę robota budowlana może potwierdzać spełnienie kilku warunków jednocześnie.
Wykonawca nie może sumować kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
a) 1 osobę wyznaczoną do funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, która:
• posiada nie mniej niż 5 lata doświadczenia w wykonywaniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
• pełniła funkcje kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto tj. kierowała budową lub robotami z zakresu robót drogowych np. budowy lub przebudowy lub remontu drogi;
b) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy co najmniej dwóch podziemnych rurowych zbiorników retencyjnych o średnicy co najmniej DN 1800.
c) co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w ramach specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
d) co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Robót Teletechnicznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w ramach specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 8 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
2) Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;

Po zmianie:
1) Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-28 11:00

Po zmianie:
2022-03-03 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-28 11:30

Po zmianie:
2022-03-03 11:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.