Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń ITS Poznań i sygnalizacji świetlnych w latach 2021-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace utrzymaniowe i konserwacyjne urządzeń ITS Poznań i sygnalizacji świetlnych w latach 2021-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cfd171d-b9e0-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040770/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.5 Utrzymanie ITS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie dotyczące usługi polegającej na wykonaniu prac utrzymaniowych i konserwacyjnych urządzeń Siemens/Siemens Mobility związanych z systemem zarządzania ruchem tj. systemów oraz urządzeń zlokalizowanych w centrum sterowania ruchem, sterowników sygnalizacji Siemens/Siemens Mobility, urządzeń ITS Poznań związanych z kamerami ANPR (model ruchu), stacjami pomiarowymi Stella i TEU oraz Systemem Automatycznej Identyfikacji Zdarzeń (AID) zlokalizowanych na terenie miasta Poznania., w terminie nie dłuższym niż do 30 kwietnia 2024 r. udzielane jest na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa dla zamówienia podstawowego została zawarta w 2021 r. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DZ.RITS.341.98.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.RITS.341.112.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac utrzymaniowych i konserwacyjnych urządzeń Siemens/Siemens Mobility związanych z systemem zarządzania ruchem tj. systemów oraz urządzeń zlokalizowanych w centrum sterowania ruchem, sterowników sygnalizacji Siemens/Siemens Mobility, urządzeń ITS Poznań związanych z kamerami ANPR (model ruchu), stacjami pomiarowymi Stella i TEU oraz Systemem Automatycznej Identyfikacji Zdarzeń (AID) zlokalizowanych na terenie miasta Poznania., w terminie nie dłuższym niż do 30 kwietnia 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
71314100-3 - Usługi elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YUNEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388439181
7.3.3) Ulica: ul. Żupnicza 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Vertiv Poland Sp. z o.o. - prace związane z UPS
Atos Polska S.A. - prace związane z serwerami, radiolinia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406016,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
30 kwietnia 2024 r. z zastrzeżeniem iż termin realizacji może zostać skrócony w przypadku podpisania przez Zamawiającego umowy na tożsame prace w roku 2024.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa nadzoru autorskiego dla systemów: Simple_ERP (wraz modułem mPracownik), Planowanie Pracy i Kontrakty lekarskie, Koszty, Zapotrzebowania i Serwis
- Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
- Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- "Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno - rekreacyjnej. Etap 1"
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.