eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kije › "Dostawa produktów żywnościowych do stołówek szkolnych Zespołu Placówek Oświatowych w Kijach w 2023 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów żywnościowych do stołówek szkolnych Zespołu Placówek Oświatowych w Kijach w 2023 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kije

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna, 19

1.5.2.) Miejscowość: Kije

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-404

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kije.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kije.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://kije.biuletyn.net/?bip=1&cid=1185

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa produktów żywnościowych do stołówek szkolnych Zespołu Placówek Oświatowych w Kijach w 2023 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-860cbac3-8202-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPO.26.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły spożywcze, mrożonki, przyprawy i desery

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 48180 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięso i przetwory mięsne

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 72420 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczarskie i jaja

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 27300 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo i wyroby piekarnicze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 14490 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce świeże

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 29610 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 254 p.z.p., postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się: 1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo 2) unieważnieniem postępowania.
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 6 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Zamawiający wskazuje, że zgodnie z informacjami wskazanymi na portali miniportal.uzp.gov.pl zostały złożone 3 oferty.
Jednakże, Zamawiający z uwagi na awarię ePuap nie ma technicznej możliwości odnalezienia, zdeszyfrowania i otwarcia powyższych ofert.
Skrzynka ePuap Zamawiającego nie zawiera ofert, o których informacja widnieje na miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający natychmiastowo skontaktował się z działem technicznym ePuap i miniportal.uzp.gov.pl, jednakże do dziś nie udało się wyjaśnić sprawy, jak również „odzyskać” ofert w celu ich zdeszyfrowania i otwarcia.
Z działu technicznego ePuap uzyskano jedynie telefoniczną informację, że awaria nosi znamiona „przepełnienia skrzynki”.
Mając na uwadze fakt, że de facto Zamawiający nie dysponuje złożonymi ofertami, wobec czego Zamawiający nie może ich zdeszyfrować i otworzyć, należy uznać, że postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
Wobec tego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania oraz o wszczęciu nowego postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 254 p.z.p., postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się: 1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo 2) unieważnieniem postępowania.
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 6 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Zamawiający wskazuje, że zgodnie z informacjami wskazanymi na portali miniportal.uzp.gov.pl zostały złożone 3 oferty.
Jednakże, Zamawiający z uwagi na awarię ePuap nie ma technicznej możliwości odnalezienia, zdeszyfrowania i otwarcia powyższych ofert.
Skrzynka ePuap Zamawiającego nie zawiera ofert, o których informacja widnieje na miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający natychmiastowo skontaktował się z działem technicznym ePuap i miniportal.uzp.gov.pl, jednakże do dziś nie udało się wyjaśnić sprawy, jak również „odzyskać” ofert w celu ich zdeszyfrowania i otwarcia.
Z działu technicznego ePuap uzyskano jedynie telefoniczną informację, że awaria nosi znamiona „przepełnienia skrzynki”.
Mając na uwadze fakt, że de facto Zamawiający nie dysponuje złożonymi ofertami, wobec czego Zamawiający nie może ich zdeszyfrować i otworzyć, należy uznać, że postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
Wobec tego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania oraz o wszczęciu nowego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 254 p.z.p., postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się: 1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo 2) unieważnieniem postępowania.
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 6 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Zamawiający wskazuje, że zgodnie z informacjami wskazanymi na portali miniportal.uzp.gov.pl zostały złożone 3 oferty.
Jednakże, Zamawiający z uwagi na awarię ePuap nie ma technicznej możliwości odnalezienia, zdeszyfrowania i otwarcia powyższych ofert.
Skrzynka ePuap Zamawiającego nie zawiera ofert, o których informacja widnieje na miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający natychmiastowo skontaktował się z działem technicznym ePuap i miniportal.uzp.gov.pl, jednakże do dziś nie udało się wyjaśnić sprawy, jak również „odzyskać” ofert w celu ich zdeszyfrowania i otwarcia.
Z działu technicznego ePuap uzyskano jedynie telefoniczną informację, że awaria nosi znamiona „przepełnienia skrzynki”.
Mając na uwadze fakt, że de facto Zamawiający nie dysponuje złożonymi ofertami, wobec czego Zamawiający nie może ich zdeszyfrować i otworzyć, należy uznać, że postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
Wobec tego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania oraz o wszczęciu nowego postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 254 p.z.p., postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się: 1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo 2) unieważnieniem postępowania.
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 6 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Zamawiający wskazuje, że zgodnie z informacjami wskazanymi na portali miniportal.uzp.gov.pl zostały złożone 3 oferty.
Jednakże, Zamawiający z uwagi na awarię ePuap nie ma technicznej możliwości odnalezienia, zdeszyfrowania i otwarcia powyższych ofert.
Skrzynka ePuap Zamawiającego nie zawiera ofert, o których informacja widnieje na miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający natychmiastowo skontaktował się z działem technicznym ePuap i miniportal.uzp.gov.pl, jednakże do dziś nie udało się wyjaśnić sprawy, jak również „odzyskać” ofert w celu ich zdeszyfrowania i otwarcia.
Z działu technicznego ePuap uzyskano jedynie telefoniczną informację, że awaria nosi znamiona „przepełnienia skrzynki”.
Mając na uwadze fakt, że de facto Zamawiający nie dysponuje złożonymi ofertami, wobec czego Zamawiający nie może ich zdeszyfrować i otworzyć, należy uznać, że postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
Wobec tego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania oraz o wszczęciu nowego postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 254 p.z.p., postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się: 1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo 2) unieważnieniem postępowania.
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 6 p.z.p., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego Zamawiający wskazuje, że zgodnie z informacjami wskazanymi na portali miniportal.uzp.gov.pl zostały złożone 3 oferty.
Jednakże, Zamawiający z uwagi na awarię ePuap nie ma technicznej możliwości odnalezienia, zdeszyfrowania i otwarcia powyższych ofert.
Skrzynka ePuap Zamawiającego nie zawiera ofert, o których informacja widnieje na miniportal.uzp.gov.pl.
Zamawiający natychmiastowo skontaktował się z działem technicznym ePuap i miniportal.uzp.gov.pl, jednakże do dziś nie udało się wyjaśnić sprawy, jak również „odzyskać” ofert w celu ich zdeszyfrowania i otwarcia.
Z działu technicznego ePuap uzyskano jedynie telefoniczną informację, że awaria nosi znamiona „przepełnienia skrzynki”.
Mając na uwadze fakt, że de facto Zamawiający nie dysponuje złożonymi ofertami, wobec czego Zamawiający nie może ich zdeszyfrować i otworzyć, należy uznać, że postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
Wobec tego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania oraz o wszczęciu nowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.