eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059374 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 4245750

1.5.8.) Numer faksu: 61 4245751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.gniezno.idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4af5a6c-92c2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010960/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa kruszywa i równanie dróg nieutwardzonych na terenie gminy Gniezno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353658,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach położonych na terenie Gminy Gniezno, który swoim zakresem obejmuje:1.1 Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych poprzez:• Ścięcie zawyżonego pobocza z odwozem materiału• Mechaniczne wykonanie koryta do głębokości 10 cm z ziemią do wykorzystania jako pobocze gruntowe• Mechaniczne profilowanie równiarką i zagęszczenie istniejącego podłoża (nadania profilu podłużnego i poprzecznego drogi)• Zakup, transport i ułożenie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczaniem• Ułożenie rozściełaczem górnej warstwy z tłucznia wraz zagęszczeniem• Ręcznie plantowanie i uzupełnienie pobocza gruntowegoPrzedmiotowa konserwacja nawierzchni wykonywana będzie z zastosowaniem jednej z poniższych grubości kruszywa:a) h=10 cm po zagęszczeniub) h=15 cm po zagęszczeniuc) h=15 cm wraz z warstwą odsączającą piasku h=10 cm po zagęszczeniuSzacunkowa ilość powierzchni do remontu łącznie ok 5.000,00 m2.1.2 Roboty, które mogą wystąpić przy bieżącej konserwacji drogi gminnej – regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych w pasie drogowym:• Regulacja pionowa włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej• Regulacja pionowa ulicznych kartek ściekowych• Regulacja pionowa zaworu wodociągowego lub gazowego• Regulacja studzienki telefonicznejSzacunkowa ilości urządzeń do regulacji: 5 szt.1.3 Uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem przy użyciu równiarki oraz mechanicznym zagęszczeniem walcem:• Mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z rozłożeniem tłucznia równiarką (moc równiarki min. 100 KM, ilość opcjonalnie 2 szt.) – cena brutto za 1h pracy sprzętu • Mechaniczne zagęszczenie drogi walcem wibracyjnym cena brutto za 1h pracy sprzętu (czas pracy walca na budowie jest liczony jako ¼ czasu pracy równiarki)Szacunkowa ilość tłucznia: 3500 ton.Szacowana ilość powierzchni do profilowania nawierzchni równiarką oraz mechanicznego zagęszczenia walcem: 200.000,00 m2. Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu równiarki 700 godzin a walec ok 175 godzin.Materiał do utwardzania dróg 1. Kruszywo drogowe frakcja 0 – 31,5 mm (cena brutto za t) typu gabro, melafir, granit.2. Kruszywo drogowe grube 4-63 mm (cena brutto za t) typu gabro, melafir, granit.3. Kruszony gruz betonowya) 0 – 31,5 mm (cena brutto za t)b) 0 – 63 mm (cena brutto za t)1.4 W przypadku konieczności odrębnego wykonania usługi równiarką lub walcem albo zakupu tłucznia odrębnie, ceną jednostkową obowiązującą będzie cena podana za ten rodzaj usługi wyszczególniona w formularzu ofertowym, w odniesieniu do wykonania bieżącej konserwacji dróg gminnych – nawierzchnia tłuczniowa o grubości = 15 cm + 10 cm warstwy odsączającej z piasku, co stanowi odzwierciedlenie kosztów jednostkowych na podstawie przedłożonego kosztorysu ofertowego wykonanego metodą szczegółową (zgodnie z pkt 1.1 ppkt c powyżej).Zamawiający przewiduje, że zakres zamówienia może ulec zwiększeniu do 40% lub zmniejszeniu do 40% i nie może to stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego żadnych roszczeń, w tym finansowych.Zamawiający wymaga wyszczególnienia na każdej z faktur odrębnie materiału – tłucznia, który został wbudowany na danym odcinku drogi w danej miejscowości (np. Szczytniki Duchowne os. Lecha – 20 t). Cena materiału będzie zgodna z kosztorysem ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę w ramach złożonej oferty przetargowej.Szczegółowe parametry:Materiał do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie stanowić ma kruszywo łamane uzyskane w wyniku pokruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczków albo ziaren żwiru większych od 8 mm. Kruszywo musi być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny np.: melafir, gabro, granit, amfibolit, sjenit lub o podobnych parametrach technicznych, frakcja 0-31,5 mm zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.Dostarczony materiał nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów, śmieci, drewna i innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń. Nie zapłaci za towar.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach każdej z dostaw potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu – certyfikatu potwierdzającego klasę tłucznia.Z uwagi na fakt, iż prace będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu usługi musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników drogi oraz przestrzegać zasad BHP. Powyższe roboty planuje się wykonać na drogach gminnych – gruntowych na terenie gminy Gniezno. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy.Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Wykonawcę robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania polecenia wykonania przedmiotu umowy.Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 72 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 23.12.2021 r., wg potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie robót i usług związanych z naprawą dróg gruntowych odbywać się będzie po wykonaniu danego zakresu robót i sporządzeniu protokołu odbioru napraw dróg według faktycznie wykonanych jednostek nie częściej niż na koniec każdego miesiąca trwania umowy.Warunki płatności: faktury częściowe płatne w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SWIZ.Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej dokumentacji,Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728190,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomirem Begier prowadzącym działalność gospodarcza pn Zakład Drogowo-Transportowy ul. Orzeszkowej 39 62-330 Nekla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891036700

7.3.3) Ulica: ul. Orzeszkowej 39

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.