eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy komór z ekranem dotykowym typu Bussey-Saksida - 4 sztuki w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskona³o¶ci - Uczelnia Badawcza", dla UJ CM w Krakowie



Og³oszenie z dnia 2022-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy komór z ekranem dotykowym typu Bussey-Saksida – 4 sztuki w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskona³o¶ci - Uczelnia Badawcza”, dla UJ CM w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Jagielloñski - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¶w. Anny 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy komór z ekranem dotykowym typu Bussey-Saksida – 4 sztuki w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskona³o¶ci - Uczelnia Badawcza”, dla UJ CM w Krakowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-542dd5b1-66e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00059267

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00330519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2713.64.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 186990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postêpowania i zamówienia jest wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy komór
z ekranem dotykowym typu Bussey-Saksida – 4 sztuki w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskona³o¶ci - Uczelnia Badawcza”, dla Uniwersytetu Jagielloñskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia wspó³finansowany ze ¶rodków Priorytetowego Obszaru Badawczego qLife w ramach programu strategicznego Inicjatywa Doskona³o¶ci w Uniwersytecie Jagielloñskim na podstawie umowy nr 06/IDUB/2019/94 zawartej pomiêdzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego a Uniwersytetem Jagielloñskim w dniu 16.12.2019r.
1.3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane zawiera Za³±cznik A do Formularza oferty stanowi±cy integraln± czê¶æ SWZ oraz zapisy w pkt. 5). 12. SWZ przedstawiaj± równie¿ zakres i wymagania zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca powinien wype³niæ oraz podpisaæ formularz oferty wraz z za³±cznikami lub z³o¿yæ ofertê odpowiadaj±c± ich tre¶ci, przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamie¶ciæ na udostêpnionej przez Zamawiaj±cego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia oraz za³±czniki przedstawione w SWZ podpisane przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferowaæ przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ, przy czym zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny zawieraj±cy funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, odpowiednio do wzoru stanowi±cego Za³±cznik A do Formularza oferty, pozwalaj±cy na ocenê zgodno¶ci oferowanych produktów, ich elementów i wyposa¿enia oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
5. Wykonawca musi wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
5.1 certyfikaty zgodno¶ci lub deklaracje zgodno¶ci zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj. ustaw± z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodno¶ci (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1344 z pó¼n. zm.), potwierdzaj±ce oznakowanie CE albo inne równowa¿ne dokumenty lub o¶wiadczenia. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie ww. dokumentów w jêzyku angielskim. Wykonawca musi wykazaæ w tre¶ci oferty równowa¿no¶æ przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równowa¿no¶ci lub brak wykazania równowa¿no¶ci w ofercie Wykonawcy stanowiæ bêdzie o niezgodno¶ci tre¶ci oferty z warunkami zamówienia,
5.2 w celu potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równowa¿ne dokumenty lub o¶wiadczenia w jêzyku polskim lub wraz
z t³umaczeniem na jêzyk polski,
5.3 o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e serwis gwarancyjny bêdzie ¶wiadczony przez producenta lub autoryzowany serwis producenta lub osoby posiadaj±ce autoryzacjê producenta lub równowa¿ne uprawnienia, a o¶wiadczenia lub dokumenty musz± zostaæ wystawione przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, z zastrze¿eniem ¿e Wykonawca samodzielnie nie mo¿e tych dokumentów sobie wystawiæ bêd±c autoryzowanym przedstawicielem producenta (przyk³adowo mo¿e to byæ list autoryzacyjny, stosowny certyfikat, za¶wiadczenie, o¶wiadczenie dotycz±ce niniejszego postêpowania, zrzut ze strony producenta z informacj± o autoryzowanych serwisach, je¶li producent takie informacje upublicznia, itp.). Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie ww. dokumentów w jêzyku angielskim.
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wzywania do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w wyznaczonym terminie, je¿eli Wykonawca ich nie z³o¿y³ lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne. Zamawiaj±cy odstêpuje od wezwania, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wzywania Wykonawców do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onej oferty.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wed³ug kodu Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 33120000-7 – Systemy rejestruj±ce i urz±dzenia badawcze, 38300000-8 - Przyrz±dy do pomiaru.
10. Podwykonawstwo.
10.1 Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10.2 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
10.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, do oferty musi byæ za³±czony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadañ (czê¶ci zamówienia), o ile s± znane na etapie sk³adania ofert.
10.4 Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
11. Orygina³ SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiaj±cego, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/.
12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
12.1 Zakup i dostawê sprzêtu fabrycznie nowego, nieu¿ywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcze¶niej ni¿ w 2021r.
12.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci zakup, transport, opakowanie, wy³adunek, wniesienie, ustawienie, instalacjê i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiaj±cego miejscu, serwis gwarancyjny jak i ¶wiadczenie us³ug gwarancyjnych, przegl±dy gwarancyjne zale¿ne od zapisów gwarancyjnych producenta oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obs³ugi przedmiotu zamówienia (min. 3 godziny zegarowe) dla 5 pracowników Zamawiaj±cego, w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym w okresie realizacji zamówienia w siedzibie Zamawiaj±cego.
12.3 Dostawê sprzêtu do Wydzia³u Farmaceutycznego UJ CM, Katedra Farmakodynamiki UJ CM, Zwierzêtarnia Wydzia³u Farmaceutycznego UJ CM, ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków, pomieszczenie 02/42C.
12.4 Dostawa obejmuje transport sprzêtu, wniesienie do wskazanego pomieszczenia, ustawienie, sprawdzenie kompletno¶ci dostawy w obecno¶ci pracownika Zamawiaj±cego, a tak¿e instalacjê
i uruchomienie dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz podpisanie przez Wykonawcê lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy w obecno¶ci pracownika Zamawiaj±cego protoko³u dostawy sprzêtu.
12.5 Dostarczenie wraz z dostaw± karty gwarancyjnej w jêzyku polskim w wersji papierowej zgodnej
z zapisami umowy, instrukcji obs³ugi w jêzyku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej.
12.6 Udzielenie minimum 12 miesiêcznej gwarancji*warunek dodatkowo punktowany na zaoferowany przedmiot zamówienia, licz±c od dnia podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u dostawy sprzêtu.
12.7 Wykonawca zapewnia ¶wiadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta w miejscu u¿ytkowania przedmiotu zamówienia.
12.8 Czas reakcji serwisu do 72 godzin od momentu pisemnego zg³oszenia (przes³anego np. faxem lub mailem) od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ przyjmowanie zg³oszeñ w tych terminach i godzinach oraz ka¿dorazowo potwierdziæ przyjêcie zg³oszenia. W razie niemo¿no¶ci usuniêcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu.
12.9 Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 21 dni roboczych od chwili pisemnego zg³oszenia wady (przes³anego np. faxem lub mailem) od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ przyjmowanie zg³oszeñ w tych terminach i godzinach oraz ka¿dorazowo potwierdziæ przyjêcie zg³oszenia.
12.10 W przypadku gdy termin naprawy siê wyd³u¿y ponad okres wskazany w pkt. 12.9, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia – od nastêpnego dnia - zastêpczego urz±dzenia o parametrach nie gorszych ni¿ zamawiany na koszt Wykonawcy. W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty zwi±zane z napraw±, wysy³k±, uruchomieniem sprzêtu zastêpczego ponosi Wykonawca.
12.11 ¦wiadczenie przegl±dów gwarancyjnych, w miejscu u¿ytkowania zgodnie z zaleceniem producenta
w terminie uzgodnionym z U¿ytkownikiem. Ilo¶æ przegl±dów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta.
12.12 Je¿eli w wykonaniu obowi±zków z gwarancji Wykonawca dostarczy³ nowe urz±dzenia lub dokona³ istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu umowy nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy równie¿ odpowiednio czê¶ci lub elementu urz±dzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas, w ci±gu którego w skutek wady przedmiotu umowy Zamawiaj±cy nie móg³ z niego korzystaæ.
12.13 Pozosta³e wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w SWZ i za³±cznikach do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33120000-7 - Systemy rejestruj±ce i urz±dzenia badawcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33120000-7 - Systemy rejestruj±ce i urz±dzenia badawcze

38300000-8 - Przyrz±dy do pomiaru

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 229997,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 229997,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229997,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Animalab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360532838

7.3.3) Ulica: ul. D±browskiego 343

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-419

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 229997,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.