eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › "ŚWIADCZ. USŁ. NADZORU I DOZORU GEOLOG. PODCZAS WYK. WSZELKICH PRAC I ROBÓT OKR. W PROJ. ROBÓT GEOLOG. NA "WYKONANIE OTW. POSZUKIW.-ROZPOZN. "IGNACY" W CELU UJĘCIA WÓD LECZNICZYCH W M. CIĘŻKOWICE""



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZ. USŁ. NADZORU I DOZORU GEOLOG. PODCZAS WYK. WSZELKICH PRAC I ROBÓT OKR. W PROJ. ROBÓT GEOLOG. NA „WYKONANIE OTW. POSZUKIW.-ROZPOZN. „IGNACY” W CELU UJĘCIA WÓD LECZNICZYCH W M. CIĘŻKOWICE””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146585840

1.5.8.) Numer faksu: +48146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZ. USŁ. NADZORU I DOZORU GEOLOG. PODCZAS WYK. WSZELKICH PRAC I ROBÓT OKR. W PROJ. ROBÓT GEOLOG. NA „WYKONANIE OTW. POSZUKIW.-ROZPOZN. „IGNACY” W CELU UJĘCIA WÓD LECZNICZYCH W M. CIĘŻKOWICE””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5848aa35-d118-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040594/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług nadzoru i dozoru geologicznego przy wykonaniu otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego IGNACY w celu ujęcia wód leczniczych w m. Ciężkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.46.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w postaci nadzoru i dozoru geologicznego w tym:
a. sprawowanie nadzoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na „Wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego Ignacy w celu ujęcia wód leczniczych w miejscowości Ciężkowice” oraz w „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych” z uwzględnieniem koniecznych modyfikacji wynikających z faktycznych warunków geologiczno-hydrogeologicznych i bieżących wyników pozyskanych w trakcie wykonywania otworu, aż do faktycznego i formalnego zakończenia robót, w tym podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,
b. sprawowanie całodobowego dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na „Wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego Ignacy w celu ujęcia wód leczniczych w miejscowości Ciężkowice” oraz w „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych” oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji dotyczących aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania,
c. opracowanie dokumentacji geologicznej z wykonanych prac wiertniczych uwzględniającej dane przekazane przez wykonawcę wiercenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1420 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi,
d. stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
e. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach,
f. wykonanie badań próbek geologicznych zgodnie z wydanymi przez nadzór geologiczny decyzjami ,
g. bieżąca współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej,
h. sprowadzenie nadzoru i dozoru zgodnie z obowiązującymi przepisami i obowiązującymi w branży standardami, w tym podejmowanie decyzji i rekomendowanie Zamawiającemu rozwiązań koniecznych na danym etapie realizacji prac, w tym w szczególności dotyczących wyboru realizacji prac w odpowiedniej opcji,
i. wykonywanie wszystkich niezbędnych bieżących pomiarów i badań w zakresie koniecznym dla optymalnej realizacji otworu IGNACY zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa geologicznego i górniczego, aktami wykonawczymi i projektem robót geologicznych, zapewnienie serwisu aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP),
j. nadzór nad prowadzeniem pomiarów parametrów złożowych w czasie wykonywania badań hydrogeologicznych przy użyciu aparatury kontrolno-pomiarowej,
k. gromadzenie i archiwizowani wszystkich dokumentów, raportów i protokołów powstających w trakcie prac terenowych,
l. bieżące sporządzanie dokumentacji otworowej, uwzględniającej m.in. dzienne raporty wiertnicze i geologiczne,
m. bieżące uaktualnianie stwierdzonego profilu geologicznego otworu,
n. kontrola szczelności zbiorników na paliwo, substancje i mieszaniny chemiczne, odpady itp., posadowione na terenie wiertni i placu budowy, informowanie każdorazowo Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach, kontrolowanie spełnienia zasad bezpieczeństwa przechowywania substancji i mieszanin na terenie wiertni,
o. obecność na wiertni osoby z kwalifikacjami geologicznymi w kat. IV podczas prowadzenia wszystkich kluczowych prac (rurowanie, cementacja, filtrowanie, pomiary geofizyczne, rdzeniowanie, zabiegi intensyfikacyjne, pompowania i testy hydrodynamiczne itp.),
p. kontrola pracy serwisu płuczkowego, rodzaju stosownej płuczki, jej parametrów, ciężaru właściwego, skuteczności oczyszczania, zużycia materiałów płuczkowych,
q. monitorowanie i raportowanie o jakości wykonywanych usług przez podwykonawców,
r. weryfikacja atestów na dostarczone elementy zestawu wiertniczego oraz rury okładzinowe, kontrola procesu szablonowania i mierzenia,
s. udział w przygotowaniu otworu do rurowania oraz kontrolowanie zgodności tego procesu z projektem,
t. sprawdzanie przygotowania płynów do zabiegu cementowania oraz atestów na materiały użyte do zabiegu oraz nadzorowanie zgodności zabiegu cementowania z projektem (kontrola ciśnienia i wydajności tłoczenia zaczynu cementowego oraz cieczy towarzyszących oraz sprawność wykonania zabiegu cementowania),
u. kontrola stanu prac szczególnie istotnych dla stanu technicznego otworu w szczególności trajektorii i krzywizny otworu,
v. sprawdzanie i weryfikacja atestów i certyfikatów dla materiałów i sprzętu dostarczanych
na wiertnię w przypadku awarii lub innych problemów sporządzanie szczegółowego opisu wraz z uwagami i rekomendacjami,
w. nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i mieszanin chemicznych na terenie wykonywania prac,
x. sprawowanie nadzoru nad gospodarką odpadami wydobywczymi powstającymi na terenie prowadzenia robót i jej zgodności z zatwierdzonym Programem gospodarowania odpadami wydobywczymi oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 699),
y. prowadzenie weryfikujących wykonawcę robót wiertniczych pomiarów parametrów złożowych w czasie wykonywania badań hydrogeologicznych przy użyciu specjalistycznych aparatury kontrolno-pomiarowej,
z. wykonywanie innych czynności, które w myśl przepisów wydanych na podstawie prawa geologicznego należą do zadań dozoru i nadzoru geologicznego w przedsiębiorstwie,
aa. bieżące nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia prac wiertniczych, uzbrajania odwiertu i innych prac, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
bb. bieżąca współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej, a także przewidywanie i zapobieganie nieprzewidzialnym zdarzeniom mogącym zagrozić realizacji założonego celu,
cc. współdziałanie z Zamawiającym, autorem projektu robót geologicznych, wykonawcą robót wiertniczych i innymi podmiotami w zakresie niezbędnym do terminowego, prawidłowego i kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego,
dd. bieżące informowane Zamawiającego o postępie prac wiertniczych, w tym w szczególności
o ewentualnych przeszkodach dla ich terminowej, prawidłowej lub kompleksowej realizacji poprzez w szczególności składanie odpowiednich raportów i innych wymaganych dokumentów – niezwłocznie, po wystąpieniu takiej okoliczności,
ee. informowanie Zamawiającego o aktualnym stanie odwiertu oraz możliwych wariantach postępowania w przypadku napotkania problemu i zalecanych rozwiązaniach w celu osiągnięcia możliwie najwyższej efektywności operacyjnej,
ff. współpraca z inwestorem w trakcie odbiorów częściowych i końcowym,
gg. wykonywanie wszystkich obowiązków wskazanych w Projekcie Robót Geologicznych,
hh. współpraca z innymi organami nadzoru właściwymi miejscowo, z Zamawiającym.
2) Sporządzenie i zatwierdzenie dokumentacji:
a. przeprowadzenie procedury zatwierdzania dokumentacji hydrogeologicznej, aż do dnia otrzymania przez Zamawiającego decyzji właściwego organu administracji geologicznej, zatwierdzającej dokumentację,
b. protokolarne przekazanie Zamawiającemu obiektu i sporządzonej dokumentacji geologicznej i wiertniczej w wymaganej prawem ilości i formie, po zakończeniu przedsięwzięcia,
c. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, ilość próbek i rodzaj badań określa projekt robót geologicznych.
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71351910-5 - Usługi geologiczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Badań Geologicznych GEOPROFIL Marcin Kukuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-101-48-48

7.3.3) Ulica: Kamienna

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-403

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.