eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa manekinów krawieckich współczesnych na potrzeby realizacji projektu pn. "Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059179 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa manekinów krawieckich współczesnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277894

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Piotrkowska 282

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 93-034

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 509361914

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmwl.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059179

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00052836/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.5. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w ust. 1 powyżej, zmiany w umowie w następujących przypadkach:a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;b) zmiana terminu realizacji umowy, w szczególności jeżeli nastąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub gdy termin realizacji Projektu został zmieniony;c) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;d) zmian sposobu dostawy na dostawy częściowe i związana z tym zmiana płatności na fakturowanie częściowe lub płatność na podstawie faktury pro forma;e) zmian zakresu zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia; zmiana wynagrodzenia może wynieść maksymalnie 10% wartości pierwotnej umowy;f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.

Po zmianie:
3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.5. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w ust. 1 powyżej, zmiany w umowie w następujących przypadkach:a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;b) wydłużenia terminu realizacji umowy, w szczególności jeżeli nastąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub gdy termin realizacji Projektu został zmieniony;c) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;d) zmian sposobu dostawy na dostawy częściowe i związana z tym zmiana płatności na fakturowanie częściowe lub płatność na podstawie faktury pro forma;e) zmian zakresu zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia; zmiana wynagrodzenia może wynieść maksymalnie 10% wartości pierwotnej umowy;f) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-20 09:00

Po zmianie:
2021-05-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-20 12:00

Po zmianie:
2021-05-24 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-06-18

Po zmianie:
2021-06-22

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.