eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Postępowanie na opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na terenie Gminy Rząśnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie na opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na terenie Gminy Rząśnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446317122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.rzasnia.eobip.pl/bip_rzasnia/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=11&layout=1&page=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na terenie Gminy Rząśnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ac0bcc6-59c7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007352/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie planu zagospodarowania przetrzennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310587/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGB.271.31.2021.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Będków, Żary, Rychłowiec, gmina Rząśnia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Biała, gmina Rząśnia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Kodrań-Kopy, Marcelin, gmina Rząśnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Kolonia Broszęcin, Broszęcin, Augustów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Krysiaki Będkowskie, Krysiaki Broszęckie, gmina Rząśnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Rekle, Zielęcin, gmina Rząśnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Rząśnia, gmina Rząśnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Stróża, Ścięgna, Zabrzezie, gmina Rząśnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów Suchowola, Gawłów, gmina Rząśnia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentów oraz wykonania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego toku formalno-prawnego opracowań zmierzających do uchwalenia poszczególnych miejscowych planów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85854,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEKPROJEKT Gabriel Ferliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261783571

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-265

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż postępowanie w tej części zostaje unieważnione z uwagi na fakt, iż te części postępowania obejmują obręby, na których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe bądź znajdują się wewnątrz strefy oddziaływania od elektrowni wiatrowej. W związku z art. 15 ust. 8 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 724) powstają uzasadnione wątpliwości czy będą miały zastosowanie zapisy przedmiotowego przepisu mówiące o ograniczeniach dla istniejących terenów przeznaczonych pod zabudowę. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego interpretował ten przepis w ten sposób, iż do upływu terminu w tym przepisie wskazanego należy wszcząć postępowanie dotyczące zmiany lub uchwalenia nowego planu dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe. Obecna wykładnia/ interpretacja art. 15 ust. 8 przedmiotowej ustawy jest jednak odmienna tzn. procedura uchwalenia nowego miejscowego planu dla obrębu gdzie oddziałuje elektrownia wiatrowa powinno być zakończone przed upływem terminu wskazanego w tym przepisie. Dalsze kontynuowanie postępowania i realizacja umowy może doprowadzić do tego, że przy próbie zmiany lub opracowania przez gminę nowego miejscowego planu (dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe) nie zakończonej 15.07.2022 roku mieszkańcy mogą utracić możliwość wznoszenia budynków mieszkalnych nawet na posiadanych od dawna terenach budowlanych. Taka sytuacja nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. W tej sprawie Zamawiający zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz Ministra Rozwoju i Technologii. Zamawiający w toku prac legislacyjnych dotyczących planowanej nowelizacji przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgłaszał postulaty dotyczące zmiany tego niekorzystnego dla samorządów na terenie których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe zapisu. W zależności od stanowiska powyższych organów oraz zmian ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych Zamawiający podejmie odpowiednią decyzję o dalszej realizacji uchwał dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na które oddziaływają elektrownie wiatrowe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88191,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60147,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEKPROJEKT Gabriel Ferliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261783571

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-265

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79581,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WMW-PROJEKT S.C. Danuta Mirowska - Walas, Dariusz Walas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271011373

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-006

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44157,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEKPROJEKT Gabriel Ferliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261783571

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-265

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż postępowanie w tej części zostaje unieważnione z uwagi na fakt, iż te części postępowania obejmują obręby, na których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe bądź znajdują się wewnątrz strefy oddziaływania od elektrowni wiatrowej. W związku z art. 15 ust. 8 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 724) powstają uzasadnione wątpliwości czy będą miały zastosowanie zapisy przedmiotowego przepisu mówiące o ograniczeniach dla istniejących terenów przeznaczonych pod zabudowę. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego interpretował ten przepis w ten sposób, iż do upływu terminu w tym przepisie wskazanego należy wszcząć postępowanie dotyczące zmiany lub uchwalenia nowego planu dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe. Obecna wykładnia/ interpretacja art. 15 ust. 8 przedmiotowej ustawy jest jednak odmienna tzn. procedura uchwalenia nowego miejscowego planu dla obrębu gdzie oddziałuje elektrownia wiatrowa powinno być zakończone przed upływem terminu wskazanego w tym przepisie. Dalsze kontynuowanie postępowania i realizacja umowy może doprowadzić do tego, że przy próbie zmiany lub opracowania przez gminę nowego miejscowego planu (dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe) nie zakończonej 15.07.2022 roku mieszkańcy mogą utracić możliwość wznoszenia budynków mieszkalnych nawet na posiadanych od dawna terenach budowlanych. Taka sytuacja nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. W tej sprawie Zamawiający zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz Ministra Rozwoju i Technologii. Zamawiający w toku prac legislacyjnych dotyczących planowanej nowelizacji przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgłaszał postulaty dotyczące zmiany tego niekorzystnego dla samorządów na terenie których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe zapisu. W zależności od stanowiska powyższych organów oraz zmian ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych Zamawiający podejmie odpowiednią decyzję o dalszej realizacji uchwał dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na które oddziaływają elektrownie wiatrowe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż postępowanie w tej części zostaje unieważnione z uwagi na fakt, iż te części postępowania obejmują obręby, na których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe bądź znajdują się wewnątrz strefy oddziaływania od elektrowni wiatrowej. W związku z art. 15 ust. 8 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 724) powstają uzasadnione wątpliwości czy będą miały zastosowanie zapisy przedmiotowego przepisu mówiące o ograniczeniach dla istniejących terenów przeznaczonych pod zabudowę. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego interpretował ten przepis w ten sposób, iż do upływu terminu w tym przepisie wskazanego należy wszcząć postępowanie dotyczące zmiany lub uchwalenia nowego planu dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe. Obecna wykładnia/ interpretacja art. 15 ust. 8 przedmiotowej ustawy jest jednak odmienna tzn. procedura uchwalenia nowego miejscowego planu dla obrębu gdzie oddziałuje elektrownia wiatrowa powinno być zakończone przed upływem terminu wskazanego w tym przepisie. Dalsze kontynuowanie postępowania i realizacja umowy może doprowadzić do tego, że przy próbie zmiany lub opracowania przez gminę nowego miejscowego planu (dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe) nie zakończonej 15.07.2022 roku mieszkańcy mogą utracić możliwość wznoszenia budynków mieszkalnych nawet na posiadanych od dawna terenach budowlanych. Taka sytuacja nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. W tej sprawie Zamawiający zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz Ministra Rozwoju i Technologii. Zamawiający w toku prac legislacyjnych dotyczących planowanej nowelizacji przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgłaszał postulaty dotyczące zmiany tego niekorzystnego dla samorządów na terenie których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe zapisu. W zależności od stanowiska powyższych organów oraz zmian ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych Zamawiający podejmie odpowiednią decyzję o dalszej realizacji uchwał dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na które oddziaływają elektrownie wiatrowe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74661,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85977,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67527,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEKPROJEKT Gabriel Ferliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261783571

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-265

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż postępowanie w tej części zostaje unieważnione z uwagi na fakt, iż te części postępowania obejmują obręby, na których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe bądź znajdują się wewnątrz strefy oddziaływania od elektrowni wiatrowej. W związku z art. 15 ust. 8 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 724) powstają uzasadnione wątpliwości czy będą miały zastosowanie zapisy przedmiotowego przepisu mówiące o ograniczeniach dla istniejących terenów przeznaczonych pod zabudowę. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego interpretował ten przepis w ten sposób, iż do upływu terminu w tym przepisie wskazanego należy wszcząć postępowanie dotyczące zmiany lub uchwalenia nowego planu dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe. Obecna wykładnia/ interpretacja art. 15 ust. 8 przedmiotowej ustawy jest jednak odmienna tzn. procedura uchwalenia nowego miejscowego planu dla obrębu gdzie oddziałuje elektrownia wiatrowa powinno być zakończone przed upływem terminu wskazanego w tym przepisie. Dalsze kontynuowanie postępowania i realizacja umowy może doprowadzić do tego, że przy próbie zmiany lub opracowania przez gminę nowego miejscowego planu (dla obrębów gdzie zlokalizowane są elektrownie wiatrowe) nie zakończonej 15.07.2022 roku mieszkańcy mogą utracić możliwość wznoszenia budynków mieszkalnych nawet na posiadanych od dawna terenach budowlanych. Taka sytuacja nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. W tej sprawie Zamawiający zwrócił się z prośbą o zajęcie stanowiska do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz Ministra Rozwoju i Technologii. Zamawiający w toku prac legislacyjnych dotyczących planowanej nowelizacji przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgłaszał postulaty dotyczące zmiany tego niekorzystnego dla samorządów na terenie których zlokalizowane są elektrownie wiatrowe zapisu. W zależności od stanowiska powyższych organów oraz zmian ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych Zamawiający podejmie odpowiednią decyzję o dalszej realizacji uchwał dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów na które oddziaływają elektrownie wiatrowe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109224,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.