eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - z prawem opcji - 7 zadań częściowych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości
- z prawem opcji – 7 zadań częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości
- z prawem opcji – 7 zadań częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c188560b-68a6-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wyceny nieruchomości rolnych/nierolnych, zabudowanych i niezabudowanych oraz lokali mieszkalnych wraz z prawem opcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.35.2021.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33466,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1
Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Głębinów, gminie Nysa, pow. nyskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako 721 (pow.0,0721ha), 722 (pow.0,0721ha), 723 (pow.0,1296ha), 724 (pow.0,0677ha), 725 (pow.0,0658ha), 726 (pow.0,0657ha), 727 (pow.0,0690ha), 728 (pow.0,0461ha), 729 (pow.0,0666ha), 730 (pow.0,0668ha), 731 (pow.0,0666ha), 733 (pow.0,0666ha), 734 (pow.0,0669ha), 735 (pow.0,0666ha), 736 (pow.0,0666ha), 737 (pow.0,0669ha), 738 (pow.0,0665ha), 739 (pow.0,0671ha), 740 (pow.0,0674ha), 741 (pow.0,0662ha), 742 (pow.0,0669ha), 743 (pow.0,0667ha), 744 (pow.0,0670ha)
z a.m.1.
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działki nr:
- 728 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 724, 725, 726, 727, 731, jako działka dojazdowa,
- 723 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 722, 724, 725, 726, 727, 730, 731, 734, 735, 737, 738, 740, 741, 743, 744, jako działka dojazdowa,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 9315 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Prószków, gminie Prószków, pow. opolskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1305/16 (pow.0,0450ha), 1305/17 (pow.0,0620ha), 1305/18 (pow.0,0622ha), 1305/19 (pow.0,0621ha), 1305/20 (pow.0,2215ha), 1305/21 (pow.0,0747ha), 1305/22 (pow.0,0751ha), 1305/23 (pow.0,0747ha), 1305/24 (pow.0,1117ha), 1305/25 (pow.0,0454ha), 1305/26 (pow.0,0852ha), 1305/27 (pow.0,0962ha), 1305/28 (pow.0,1076ha), 1305/29 (pow.0,0860ha), 1305/30 (pow.0,1094ha), 1305/31 (pow.0,0957ha), 1305/32 (pow.0,0737ha) z a.m.11.
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działki nr:
- 1305/16 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 1305/17, 1305/18, 1305/19, 1305/20, jako działka dojazdowa,
- 1305/25 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z działkami nr 1305/24, 1305/26, 1305/28, 1305/29, 1305/31, jako działka dojazdowa,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 6763,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, położonych w obrębie Turawa, gminie Turawa, pow. opolskim, woj. opolskim oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 377/1 (pow.0,0700ha), 377/2 (pow.0,0700ha), 377/3 (pow.0,0700ha), 377/4 (pow.0,0700ha), 377/5 (pow.0,0700ha), 377/6 (pow.0,0700ha), 377/7 (pow.0,0865ha), 377/8 (pow.0,1289ha) z a.m.3.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego południowej części obszaru wsi Turawa (uchwała nr IX/34/19 z dnia 16.07.2019r. Rady Gminy w Turawie) przedmiotowe działki przeznaczone są jako A-1MN - przeznaczenie podstawowe - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wolnostojącej i bliźniaczej wraz z zabudowaniami i urządzeniami towarzyszącymi i drogami wewnętrznymi.

Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• W ramach operatu szacunkowego należy wyodrębnić wartości każdej z działek. Każda działka będzie sprzedawana odrębnie, a działka nr:
- 377/8 - będzie sprzedawana w udziałach wraz z pozostałymi działkami, jako działka dojazdowa,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 3618,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie wyceny nieruchomości nierolnych, niezabudowanych, położonych w obrębie Januszkowice, gm. Zdzieszowice, pow. krapkowickim, woj. opolskim stanowiących zgodnie
z ewidencją gruntów i budynków grunty pod stawami Wsr oraz nieużytki N, jako kompleksów oznaczone
w ewidencji gruntów i budynków w sposób przedstawiony w poniższej tabeli:
L.p. Nr dz. A.m. Pow. [ha] W tym użytków i klas [ha]
1 513/13 6 1,5439 Wsr-1,1671, N-0,3768
2 513/33 6 14,2669 Wsr-14,0487, N-0,2182
3 108/65 2 15,0125 Wsr – 14,6079, N-0,4046
4 513/33, 108/65 6 i 2 29,2794 Wsr-28,6566, N-0,6228

na dz. nr 513/13 zlokalizowany jest środek trwały „ogrodzenie wraz z bramą i furtką” – nr inw. 291/000382.
Według ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wyznaczonych obszarów
w sołectwie Januszkowice podjętego uchwałą nr XXXI/208/96//400/98 Rady Miejskiej w Zdzieszowicach
z dnia 14 listopada 1996r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wyznaczonego obszaru w gminie Zdzieszowice w obrębie sołectwa Januszkowice, (Dz. Urz. Woj. Opolskiego nr 8 z dnia 15 kwietnia 1997r. poz. 55) ww. działki oznaczone są następującymi symbolami:
- dz. nr 513/13 – 29W, w części 77ZN,
- dz. nr 513/33 – 29W, w części 162Kl, w części 31 UT, w części 71RLp, w części 182Kl, w części 77ZN,
w części 78ZN,
- 108/65 – 29W, w części 30RL, w części 25W, w części 26W, w części 19RL.
Przeznaczenie:
- 29W, 31UT, 71RLp, 77ZN, 78ZN, 30RL, 25W, 26W, 19RL – tereny rekreacyjne przeznaczone do wypoczynku krótkotrwałego sobotnio-niedzielnego, w tym tereny chronione w południowej części sołectwa. Z uwagi na wartość środowiska przyrodniczego, obejmującego akweny wodne wraz z terenami przyległymi o pomieszanej własności państwowo-komunalnej z prywatną.
164Kl, 182KD – tereny dróg lokalnych.
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach.
• W ramach operatu szacunkowego należy wycenić odrębnie wartość każdego z czterech kompleksów określonych w powyższej tabeli.
• Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dane ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopię mapy ewidencyjnej, kopię mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczy.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 7155,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie wyceny nieruchomości nierolnej, niezabudowanej, położonej w obrębie Gogolin 1, gm. Gogolin, pow. krapkowicki, woj. opolskie o pow. 0,9200 ha, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków w sposób przedstawiony w poniższej tabeli:
L.p. Nr dz. A.m. Pow. [ha]
1 63/5 1 0,9200

Według ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą Nr LII/428/2018 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 13.06.2018r. ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego z 2018r. poz. 1907, zmienioną Uchwałą nr XIX/177/2019 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 30.12.2019r., działka znajduje się na terenie opisanym symbolami 2E – tereny obiektów elektroenergetycznych; 2PU – tereny obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz zabudowy usługowej.
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dane ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopię mapy ewidencyjnej, kopię mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji
z projektem podziału itp.,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2362,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie wyceny nieruchomości nierolnej niezabudowanej, położonej w granicach katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej, w obrębie Świercze, gm. Olesno, pow. oleski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków w sposób przedstawiony w poniższej tabeli:
L.p. Nr dz. A.m. Pow. [ha] KW
1 122/4 4 0,6308
2 122/5 4 0,6800
Razem 1,3108

wraz z udziałem w wysokości 1/3 w dz. nr 122/1 z a.m. 4 o pow. 0,1801 ha.
Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w Świerczu w rejonie ul. Leśnej, przyjętym Uchwałą nr XLVIII/394/14 Rady Miejskiej w Oleśnie z dnia
2 października 2014r. (Dz. Urz. Woj. Opolskiego z 23 października 2014r. poz. 2309) oraz w zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętej Uchwałą Nr XLI/312/2017 z dnia 24 października 2017r. (Dz. Urz. Woj. Opolskiego z dnia 15 listopada 2017r. poz. 2824) wnioskowane działki znajdują się w strefie terenów zabudowy usługowo-produkcyjnej – 1U/P.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2008 r. w sprawie katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 2376) ww. działki położone są na terenie katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej

Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• W ramach operatu szacunkowego należy wycenić łączną wartość kompleksu składającego
z dz. nr 122/4 i 122/5 wraz z udziałem w wysokości 1/3 w dz. nr 122/1 z a.m. 4 o pow. 0,1801 ha.
• Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dane ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypisu z rejestru gruntów oraz wyrysu z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopii mapy ewidencyjnej, kopii mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji z projektem podziału itp.,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2227,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie wyceny nieruchomości nierolnej, niezabudowanej, położonej w obrębie Karłubiec, gm. Gogolin, pow. krapkowicki, woj. opolskie, o pow. 1,8599 ha, oznaczonej w ewidencji gruntów
i budynków w sposób przedstawiony w poniższej tabeli:
L.p. Nr dz. A.m. Pow. [ha]
1 259/17 3 1,8599

Według ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Rady Miejskiej w Gogolinie, działka znajduje się na terenie opisanym symbolem 1PU – tereny obiektów produkcyjnych, składów
i magazynów oraz zabudowy usługowej.
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 2008 r. w sprawie katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 2376) ww. działki położone są na terenie katowickiej specjalnej strefy ekonomicznej.

Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dane ze starostwa powiatowego właściwego, co do położenia nieruchomości, tj. wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej, ewentualnie kopię mapy ewidencyjnej, kopię mapy zasadniczej, prawomocnej decyzji
z projektem podziału itp.,
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2025,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5957 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8345,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5957 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Miłosz DM PRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271072197

7.3.3) Ulica: Bohaterów Września 8i

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5957 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4845 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6063,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4845 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4845 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5781 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6519 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5781 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sabina Ziółkowska „SABA” Biuro Wyceny Nieruchomości i Praw Majątkowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541183352

7.3.3) Ulica: Przylesie 2/4

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-828

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5781 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2152,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444

7.3.3) Ulica: Sympatyczna 11

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie obejmuje prawo opcji w zw. z powyższym:
Zad.1. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 9315,00 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 6900,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 2415,00 zł);
Zad.2. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 6763,50 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 5010,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 1753,50 zł);
Zad.3. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 3618,00 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 2680,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 938,00 zł);
Zad.4. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 7155,00 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 5300,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 1855,00 zł);
Zad.5. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 2362,50 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 1750,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 612,50 zł);
Zad.6. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 2227,50 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 1650,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 577,50 zł);
Zad.7. łączna wartość zamówienia z prawem opcji wynosi 2025,00 zł netto (w tym wartość zamówienia podstawowego 1500,00 zł, wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji 525,00 zł);

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.