Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046582/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00123251/01 - Wynik z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja prac porządkowych w obiektach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bozena.cedzynska@umw.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059113
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00046582/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadkach wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy;
2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z omyłki pisarskiej, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
4) zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej w okresie obowiązywania umowy, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
5) zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w okresie obowiązywania umowy, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
7) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
8) zmiana metrażu przeznaczonego do sukcesywnego sprzątania w przypadku wyłączenia części pomieszczeń lub obiektów, np. z powodu remontu, sprzedaży obiektu lub wyłączenia z użytkowania.
9) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
2. Podstawą podwyższenia wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 4-7, jest przedłożenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów uzasadniających wzrost wynagrodzenia umownego z tytułu wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych potwierdzonych odpowiednim dokumentem; zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie z dniem zmiany przepisów, które stanowią podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, nie wcześniej jednak aniżeli data przedłożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę kalkulacji kosztów.
3. Stosownie do przepisu art. 439 ust. 1 Pzp zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy, określonego w § 5, jest możliwa w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących zasadach:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wynosi minimum 10 % względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert,
3) zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS, ustalonego w stosunku do kwartału, w którym została złożona oferta Wykonawcy; poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny materiałów lub kosztów ogłoszonych w komunikacie prezesa GUS z kwartału, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materiałów lub kosztów wynikających z komunikatu Prezesa GUS za kwartał, w którym została złożona oferta Wykonawcy,
4) sposób wpływu zmian ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia określony zostanie we wniosku o dokonanie zmiany wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej Umowy,
5) wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie maksymalnie o 10% w stosunku do wynagrodzenia określonego w § 5
Po zmianie:
1.Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadkach wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności:
1)zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy;
2)wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3)wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z omyłki pisarskiej, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
4)zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej w okresie obowiązywania umowy, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
5)zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w okresie obowiązywania umowy, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6)zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
7)zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
8)zmiana metrażu sukcesywnego sprzątania w przypadku wyłączenia części pomieszczeń lub obiektów, przy czym wyłączenie nie może dotyczyć więcej niż 30 % powierzchni podlegającej pracom porządkowym w każdym z budynków.
9)wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
2.Podstawą podwyższenia wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 4-7, jest przedłożenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów uzasadniających wzrost wynagrodzenia umownego z tytułu wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych potwierdzonych odpowiednim dokumentem; zmiana wynagrodzenia wchodzi w życie z dniem zmiany przepisów, które stanowią podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, nie wcześniej jednak aniżeli data przedłożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę kalkulacji kosztów.
3.Stosownie do przepisu art. 439 ust. 1 Pzp zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy, określonego w § 5, jest możliwa w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na następujących zasadach:
1) poziom zmiany wskaźnika, o którym mowa w pkt 3 wynosi minimum 5 % względem kwartału, w którym przypadał początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 2
2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert,
3) zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z użyciem odesłania do wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS, ustalonego w stosunku do kwartału, w którym otwarto oferty; poziom zmiany będzie stanowił różnicę pomiędzy wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonym w komunikacie prezesa GUS z kwartału, za który wnioskowana jest zmiana a wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych wynikającym z komunikatu Prezesa GUS za kwartał, o którym mowa w pkt 2,,
4) sposób wpływu zmian ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia określony zostanie we wniosku o dokonanie zmiany wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej Umowy,
5) wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie maksymalnie o 10% w stosunku do wynagrodzenia określonego w § 5
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-18 09:00
Po zmianie:
2022-02-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-18 09:15
Po zmianie:
2022-02-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-19
Po zmianie:
2022-03-22
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Księcia Witolda 33 we Wrocławiu.
- Dostawa analizatora składu ciała
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Sprzątanie budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.