eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Utworzenie terenów zieleni z bazą edukacyjną w Gminie Maków



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie terenów zieleni z bazą edukacyjną w Gminie Maków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468312009

1.5.8.) Numer faksu: 468312017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie terenów zieleni z bazą edukacyjną w Gminie Maków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f24826-7927-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025446/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utworzenie terenów zieleni z bazą edukacyjną w Gminie Maków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394131,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
- wykonanie robot ziemnych związanych z zagospodarowaniem terenu,
- budowie kładki pieszej nad zadoleniem terenu,
- budowie oświetlenia terenu wraz z instalacją monitoringu terenu,
- montażu obiektów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci, stojak na rowery),
- wykonanie utwardzenia terenu na potrzeby alejek oraz oznakowania poziomego (gra edukacyjna).
Ponadto w zakresie wykonawcy będzie również:
- uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania chodnika po wschodniej stronie działki nr ew. 540/2 w pasie drogowym drogi powiatowej oznaczonej jako działka nr ew. 410
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, protokołami i decyzjami potrzebnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych dokumentacjach projektowych (projekty budowlane, przedmiar robót, STWiOR, opis monitoring i obiektów małej architektury) – zał. nr 6 do SWZ.
Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje ujętych w załączniku nr 6:
- posiania trawnika i nasadzeń roślin,
- montażu stacji meteorologicznej, tablic i słupów edukacyjnych,
- wykonania utwardzenia terenu w postaci chodnika znajdującego się po zachodniej stronie działki nr ew. 540/1 (w pasie drogowym drogi gminnej dz. nr ew. 486 oraz częsciowo w działce 540/1) oznaczonego kolorem fioletowym na projekcie zagospodarowania terenu.
Chodnik o szerokości 4 m po wschodniej stronie działki w pasie drogi powiatowej jest objęty przedmiotem zamówienia. Barierki ochronne na kładce i murku oporowym są objęte przedmiotem zamówienia. Balustrady ochronne ukazane na projekcie zagospodarowania terenu należy zamiennie
zlokalizować po zachodniej część skarpy wzdłóż chodnika drogi w pasie drogi gminnej (wzdłóż ulicy Akcjowej).
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także:
a) kompleksową obsługę geodezyjną;
b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych;
c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych;
d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia;
Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami.
Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa , deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
Wszystkie wymienione prace podlegają wycenie w kosztorysie ofertowym. Wykonawca odpowiada za jego kompletność i prawidłowość. Kosztorys ofertowy musi obejmować komplet robót „pod klucz” wraz z przeprowadzeniem odbioru technicznego i oddaniem obiektu do użytkowania /protokoły badań i sprawdzeń, geodezyjny pomiar powykonawczy, itp.
Gwarancja:
Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 36 miesięcy.
Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ze względu na to, że cena najkorzystniejszej i jedynej oferty przewyższał kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837015,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837015,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.