eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Stała obsługa ZSI UNISOFT."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Stała obsługa ZSI UNISOFT.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Stała obsługa ZSI UNISOFT.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1381ce9e-81d3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z umową z dnia 09.11.2017 r. dotyczącą realizacji zamówienia pn. „Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP dla Polkowickiej Doliny recyklingu sp. z o.o.” § 7 ust. 1 Wykonawca oświadcza, że jest twórcą lub autoryzowanym dystrybutorem Systemu i jest ono przedmiotem ochrony określonej w art. 1 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. nr 90, poz. 631 ze zm.).
Zakres zamówienia dotyczy: obsługi informatycznej Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmującego oprogramowanie obejmujące obszary funkcjonujące określone w umowie z dnia 09.11.2017 r., a także z umową nr Z/PDR/31/ZGO/2021 na rozszerzenie licencji ZSI w związku z przejęciem dwóch PSZOKów (Grębocice i Radwanice).
Zamawiający posiada zakupiony od Wykonawcy Zintegrowany System Informatyczny UNISOFT.
Zamawiający dołączył do dokumentacji oświadczenie Wykonawcy iż żaden inny podmiot trzeci nie może realizować powyższego zadania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest określenie praw i obowiązków Stron związanych ze stałą obsługę informatyczną (zwaną także SOI) Zintegrowanego Systemu Informatycznego autorstwa Wykonawcy wdrożonego u Zamawiającego.
1) Usuwanie awarii i błędów,
2) Aktualizacje ZSI związane z rozwojem funkcjonalnym i przepisami prawa,
3) Konsultacje informatyczne dla użytkowników,
4) Usługę „hot-line”.

2. Usuwanie awarii i błędów
1) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poprawnego działania ZSI i usuwania wszelkich awarii lub błędów ZSI, przy czym termin podjęcia prac zmierzających do usunięcia awarii ustala się na maksymalnie 2 dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia, zgodnie z pkt. 4) poniżej;
2) w przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zaproponuje rozwiązanie umożliwiające dalszą, bieżącą eksploatację ZSI, w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia danej awarii od Zamawiającego; przy czym dopuszcza się zastosowanie alternatywnego rozwiązania nieingerującego w kod źródłowy, a pozwalającego na prawidłowe korzystanie z ZSI;
3) naprawa błędu lub awarii nastąpi w terminie wydania najbliższej aktualizacji ZSI;
4) zgłaszanie i potwierdzanie prac związanych z awarią następuje pisemnie za pośrednictwem e-maila i powinno zawierać minimum trzy elementy:
a) kroki niezbędne do powtórzenia błędu;
b) jaki był spodziewany efekt;
c) jaki był rzeczywisty efekt.

5) czasy reakcji serwisowych ulegają wydłużeniu w zależności od umożliwienia dostępu do danych.

3. Aktualizacja ZSI i czynności zapewniające bezpieczeństwo danych:
1) Wykonawca zobowiązuje się w ramach Umowy do stałej wymiany ZSI na najnowsze wersje;
2) czynności, o których mowa w powyższym punkcie będą wykonywane w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów prawnych oraz ilości wprowadzonych zmian (nie rzadziej niż co 6 miesięcy). Dostosowanie do zmian przepisów nie oznacza w szczególności rozwiązania pokrywającego wszystkie możliwe kierunki interpretacji przepisów, lub obejmującego rozwiązania prawne w dacie zawarcia umowy nieznane lub funkcjonujące poza systemem prawa;
3) przy dokonywaniu rozwijania wersji pełnej standardowej ZSI będą brane pod uwagę sugestie Zamawiającego;
4) dodatkowe, tj. nieobjęte zakresem zobowiązań wynikających z Umowy, funkcjonalności lub modyfikacje ZSI pod potrzeby Zamawiającego, niewchodzące w rozwój wersji pełnej standardowej, mogą być przedmiotem odrębnego zlecenia, podobnie jak wykonanie nowych systemów/modułów.
5) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymywania własnej struktury systemów informatycznych
w zakresie udostępnienia Wykonawcy przestrzeni i metod technicznych przeznaczonych do backupu danych (kopii bezpieczeństwa) pochodzących z systemów ZSI. Rolą Zamawiającego jest udostępnienie Wykonawcy jednej lub więcej lokalizacji, do będą odprowadzane kopie bezpieczeństwa: serwera FTP lub udziału sieciowego. Za sprawność mechanizmów backupu odpowiada Zamawiający.
6) Zamawiający jest głównym administratorem serwera fizycznego, natomiast Wykonawca może działać jedynie w obrębie jednej maszyny wirtualnej na nim zainstalowanej,
7) Zamawiający udzieli (skonfiguruje) dostęp do maszyny wirtualnej Unisoft przy wykorzystaniu połączenia SSL zamawiającego, przy czym Wykonawca otrzyma login i hasło pozwalające na połączenia z siecią Zamawiającego.
8) Prawa administratora do serwera głównego nie będą dostępne dla Wykonawcy.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dopuszczenie do udostępnienia danych wrażliwych na serwerze (maszynie wirtualnej Wykonawcy, udostępnionej przez Zamawiającego).
10) Wykonawca na wniosek Zamawiającego oraz w terminie ustalonym z Zamawiającym, zobowiązany jest do wykonania czynności instalacyjnych (przygotowania systemu oraz przeniesienia danych na inną maszynę serwerową, którą posiada Zamawiający.)
11) Wykonawca zobowiązany jest do testowania wdrażanych zmian w programach UNISOFT przed ich implementacją u Zamawiającego w celu uniknięcia niewykrytych usterek mogących się ujawnić podczas eksploatacji przez Zamawiającego.

4. Konsultacje informatyczne:
1) w ramach Umowy Wykonawca gotowy jest wykonać na rzecz Zamawiającego usługi informatyczne w zakresie konsultacji informatycznych w wymiarze do 10 godzin miesięcznie (czas dojazdu nie jest wówczas wliczany do wskazanego limitu). Usługi te będą realizowane w formie najbardziej adekwatnej do zaspokojenia potrzeb Zamawiającego, w szczególności w postaci wizyt w siedzibie Zamawiającego oraz prac wykonywanych przez specjalistów Wykonawcy na rzecz Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, w tym prac zdalnych; do limitu nie wliczają się prace związane z naprawą awarii i błędów;
2) każda wizyta oraz prace wykonane na rzecz Zamawiającego zostaną udokumentowane
w następujący sposób:
a) prace wykonane w siedzibie Zamawiającego – każdorazowo notatką służbową, podpisaną przez obie Strony;
b) prace wykonane na rzecz Zamawiającego poza jego siedzibą (w tym prace zdalne):
- zlecane będą w formie e-maili od Zamawiającego, lub w notatce służbowej spisanej podczas wizyty w siedzibie Zamawiającego;
- realizacja prac będzie potwierdzana w formie e-maili od Wykonawcy (z podaniem ich czasu i rodzaju wykonanych prac).

3) wykorzystanie limitu, o którym mowa w ust. 4 pkt 1) powyżej, monitorowane i rozliczane będzie w formie miesięcznych raportów z wykorzystanych godzin; raporty sporządzane będą na podstawie godzin wpisanych do notatek służbowych oraz godzin ujętych w e-mailach, o których mowa w ust. 4 pkt 2) powyżej; raporty będą wysyłane do wskazanego przedstawiciela Zamawiającego e-mailem;
4) prace powyżej limitu oznaczonego w ust. 4 pkt 1) będą wykonywane za dodatkową opłatą wg obowiązującego cennika Wykonawcy tj. ………… zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy specjalisty. Istnieje możliwość pakietowego (minimum 20) zakupu godzin, opłacanych z góry, wg ceny …………..zł netto za godz.;
5) Zamawiający zapewni Wykonawcy:
a) możliwość podłączenia komputera przenośnego do lokalnej sieci komputerowej Zamawiającego, korzystania z drukarki,
b) łącze informatyczne o poziomie przepustowości nie gorszym niż 2/2Mbit/s, zarówno dla obsługi swoich użytkowników zdalnych, jak również do prostych napraw serwisowych oraz do transmisji skryptów serwisowych i nowych wersji oprogramowania,
c) salę szkoleniową na czas przeprowadzania szkoleń dla użytkowników wraz z wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia tychże szkoleń;

6) Reklamacje, w zakresie punktów 1-5 powyżej, Zamawiający może zgłaszać w ciągu 7 dni;

5. Usługa „hot-line”:
5. 1 Wykonawca udostępni numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail pracowników odpowiedzialnych za opiekę nad poszczególnymi systemami/modułami w celu krótkich konsultacji niewymagających kontaktu z danymi.
5. 2 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie zastępstwa w przypadku nieobecności osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za poszczególny moduł programu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72590000-7 - Profesjonalne usługi komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFOST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 586-010-35-41

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.