eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Odbiór i zagospodar. odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sędziszów Małopolski od 1 marca 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058376 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodar. odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sędziszów Małopolski od 1 marca 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sędziszów Małopolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kubacka@sedziszow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sedziszowmalopolski/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodar. odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sędziszów Małopolski od 1 marca 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aaf05e4-ad82-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008080/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administr. Gminy Sędziszów Małopolski od 1 marca 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z przedłużającym się postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieogran. powyżej progów UE, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia „z wolnej ręki”. Mimo iż przetarg ogłoszony został z wyprzedzeniem i w obowiązującej dotychczas umowie Zamawiający przewidział prawo opcji polegające na wydłużeniu okresu trwania umowy o 2 miesiące, okazało się to niewystarczające (dwukrotne odwołanie do KIO Wykonawców w sposób niemożliwy do przewidzenia wydłużyło procedurę). Jedyną możliwość w niezwłocznym zapewnieniu ciągłości świadczonej usługi Zamawiający widział w możliwości skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki na podst art. 214 ust. 1 pkt 5) nowej ustawy Pzp. Zamierzeniem Zamawiającego zbyło udzielenie zamówienia z wolnej ręki wyłącznie do czasu ogłoszenia wyroku KIO i zakończenia trwającej procedury konkurencyjnej nie dłużej niż 3 miesiące.Opisana sytuacja powstała z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Jest spowodowana walką Wykonawców o lokalny rynek odpadów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1519650,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy świadczenia usługi zagospodarowania odpadów komunalnych poprzez: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sędziszów Małopolski, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z: ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku, uchwalonym przez Radę Miejską w Sędziszowie Małopolskim Uchwałą Nr XIX/205/20 z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Sędziszów Małopolski.2. Przedmiot umowy obejmuje swoim zakresem szacowaną ilość odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w wysokości 1015 Mg, w tym na:1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości 540 Mg,2) odpadów komunalnych segregowanych (z wyłączeniem bioodpadów) w ilości 430 Mg,3) bioodpadów (odpadów spożywczych, kuchennych i ulegających biodegradacji) w ilości 45 Mg.3. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, co oznacza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 30 % łącznej ilości odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania, o której mowa w ust. 2, zd. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1152093,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1152093,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1152093,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis Karpatia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731014995

7.3.3) Ulica: ul. Odległa 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1152093,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.