Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00033212/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00049632/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00066043/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00151651/01 - Wynik z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ulicy Ogarnej w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058311
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00033212/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Ogarnej w Gdańsku, w tym:
1.1. Zakres I.
Zakres finansowany przez DRMG: zakres wg dokumentacji sporządzonej przez Pracownię Projektową Proinwesta pn.: „Przebudowa ulicy Ogarnej w Gdańsku” – przebudowa jezdni wraz z chodnikami oraz niezbędną infrastrukturą, tj.: kanalizacją deszczową, oświetleniem, siecią elektroenergetyczną oraz zielenią i małą architekturą.
Z zakresu realizacji wyłączone zostają nasadzenia drzew w donicach.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje konieczność dokonania wyceny (osobną pozycją) 28 szt. drzew w parametrach zgodnych z drzewami wskazanymi do nasadzeń (obszar Pałacu Młodzieży). Zamierzeniem Zamawiającego jest opracowanie w okresie 6 m-cy od podpisania umowy z Wykonawcą dokumentacji dla powyższego i uzyskanie wszelkich zgód umożliwiających realizację nasadzeń.
1.2. Zakres II.
Zakres finansowany przez GIWK: zakres wg dokumentacji sporządzonej przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „BESSKO” Jacek Korniak pn.: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i kanalizacji sanitarnej w ul. Ogarnej w Gdańsku”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszystkich robót, które okażą się konieczne dla wykonania zadania określonego powyżej, a także wykonanie dokumentacji odbiorowej i wszelkich dokumentów wymaganych umową.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne
dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym m. in. następujące elementy:
1) Przebudowa układów drogowych;
2) Mała architektura;
3) Odwodnienie;
4) Oświetlenie drogowe;
5) Przebudowa pozostałej infrastruktury;
6) Przebudowa sieci elektroenergetycznych;
7) Przebudowa sieci teletechnicznych;
8) Docelowa organizacja ruchu;
9) Zieleń;
10) Przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnych.
O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Ogarnej w Gdańsku, w tym:
1.1. Zakres I.
Zakres finansowany przez DRMG: zakres wg dokumentacji sporządzonej przez Pracownię Projektową Proinwesta pn.: „Przebudowa ulicy Ogarnej w Gdańsku” – przebudowa jezdni wraz z chodnikami oraz niezbędną infrastrukturą, tj.: kanalizacją deszczową, oświetleniem, siecią elektroenergetyczną oraz zielenią i małą architekturą.
Z zakresu realizacji wyłączone zostają nasadzenia drzew w donicach.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje konieczność dokonania wyceny (osobną pozycją) 28 szt. drzew w parametrach zgodnych z drzewami wskazanymi do nasadzeń (obszar Pałacu Młodzieży). Zamierzeniem Zamawiającego jest opracowanie w okresie 6 m-cy od podpisania umowy z Wykonawcą dokumentacji dla powyższego i uzyskanie wszelkich zgód umożliwiających realizację nasadzeń.
1.2. Zakres II.
Zakres finansowany przez GIWK: zakres wg dokumentacji sporządzonej przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „BESSKO” Jacek Korniak pn.: „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i kanalizacji sanitarnej w ul. Ogarnej w Gdańsku”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszystkich robót, które okażą się konieczne dla wykonania zadania określonego powyżej, a także wykonanie dokumentacji odbiorowej i wszelkich dokumentów wymaganych umową.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne
dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym m. in. następujące elementy:
1) Przebudowa układów drogowych;
2) Mała architektura;
3) Odwodnienie;
4) Oświetlenie drogowe;
5) Przebudowa pozostałej infrastruktury;
6) Przebudowa sieci elektroenergetycznych;
7) Przebudowa sieci teletechnicznych;
8) Docelowa organizacja ruchu;
9) Zieleń;
10) Przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnych.
O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności, dokonanie zgłoszeń lub uzyskanie decyzji i zezwoleń, to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
12
Po zmianie:
427
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Udostępnienie zasobów (korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych).
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 1), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4) Zapis ppkt 3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Zapisy ppkt 1)–3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do formularza treści ogłoszenia o zamówieniu pozostałe informacje zawarto w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Po zmianie:
1. Udostępnienie zasobów (korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych).
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt 1), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4) Zapis ppkt 3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Zapisy ppkt 1)–3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
3. Termin wykonania zamówienia.
1) Termin zakończenia robót: 52 tygodnie od dnia zawarcia umowy.
2) Termin wykonania zamówienia (przewidywany termin wystąpienia o wydanie Świadectwa Przejęcia Przedmiotu Umowy): 61 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do formularza treści ogłoszenia o zamówieniu pozostałe informacje zawarto w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-17 11:00
Po zmianie:
2022-02-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-17 11:10
Po zmianie:
2022-02-24 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-18
Po zmianie:
2022-03-25
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.