eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › WYNAJEM SPRZĘTU KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ NA POTRZEBY ROBÓT WYKONYWANYCH NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W SOSNOWCU



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058246 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYNAJEM SPRZĘTU KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ NA POTRZEBY ROBÓT WYKONYWANYCH NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W SOSNOWCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plonów 22i

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/2917922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

mzuk-sosnowiec.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYNAJEM SPRZĘTU KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ NA POTRZEBY ROBÓT WYKONYWANYCH NA TERENIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W SOSNOWCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45a2393-8b98-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001954/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi sprzętowe - wynajem maszyn budowlanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021213/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 27/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługa operatorską. Terminy wynajmu ustalany będzie telefonicznie z Wykonawcą z jednodniowym wyprzedzeniem.Miejsce wykonywania prac – teren Cmentarza Komunalnego w Sosnowcu przy ulicy Wojska Polskiego 124.Usługa dotyczy wynajmu koparko-ładowarki kołowej o parametrach:- moc silnika minimum 80KM, - pojemności łyżki tylnej minimum 0,20 m3 oraz wielofunkcyjnej łyżki przedniej o pojemności minimum 1,00 m3 z zębami, o szerokości łyżki minimum 60 cm i widłami do palet, z możliwością spychania, rozściełania, wyrównywania, ładowania, kopania i chwytania,- udźwig minimum 2100 kg, - napęd na cztery koła, - most przedni wahliwy, - głębokość kopania maksimum 5 m. Oferowany sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym, a także posiadać niezbędne homologacje i być sprawny technicznie i powinien spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.Pojazd wraz z obsługą operatorską, przeznaczony będzie do prac ziemnych. Planowana ilość godzin pracy sprzętu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku wynosi około 400 godzin w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. Podstawowy czas pracy sprzętu wraz z obsługą będzie wynosił od 2 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy może wydłużyć czas pracy dostosowany do pracy brygad o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADE-KOP Adrian Puz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387861179

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.