eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gzy › Dostawy oleju opałowego lekkiego w I półroczu 2023 roku dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju opałowego lekkiego w I półroczu 2023 roku dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ołdaki

1.5.2.) Miejscowość: Gzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-126

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsoldaki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsoldaki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opałowego lekkiego w I półroczu 2023 roku dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f470f1a0-7f7f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044845/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w I półroczu roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS-ZP/340/TP5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy. Olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1, który powinien spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach, pod względem parametrów eksploatacyjnych jak i wymagań ochrony środowiska i posiadający następujące parametry:
1)gęstość w temperaturze 15 ºC nie wyższa niż 860 kg/m3
2)zawartość siarki nie większa niż 0,10%/m/m
3)wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg
4)temperatura zapłonu min. 56ºC
5)zawartość wody max 200 mg/kg
6) oraz inne określone w powyższej normie
Zamawiający szacuje, że w I półroczu roku 2023 zakupi olej opałowy do kotłowni w ilości 50.000 l. a ilość ta odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników zamawiającego. Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczaniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w temperaturze15 ºC.
Dostawy paliw będą się odbywać sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym ( szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy).
2.Termin realizacji zamówienia- wymagany termin w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości oleju niż jest określona w ofercie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
Wymagania; dostawa w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia złożonego w formie pisemnej; przy każdej dostawie dołączony atest jakości stwierdzający, że olej opałowy odpowiada wymogom jakościowym Zamawiającego; dostawa na koszt dostawcy; dostawa oleju opałowego w temperaturze rzeczywistej autocysterną wyposażoną w urządzenia do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego (olej odmierzany będzie w obecności konserwatora lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335298,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371583,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335298,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw Deptuła Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS 0001002029

7.3.3) Ulica: Trasa Mazurska 56

7.3.4) Miejscowość: Kadzidło

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335298,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-10 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.