eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058068 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.wiszniamala.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiszni Małej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151751068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.wiszniamala.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d32125-9c33-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004500/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz gminy Wisznia Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031621/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, w ramach zadania:Zadanie nr 1*: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj przesyłek oraz szacunkowe ilości poszczególnych przesyłek zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - stanowiący III część SIWZ.3. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i służącą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą będącą jednocześnie punktem odbioru przesyłek nieodebranych (awizowanych) w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w Polsce. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę punktu odbioru w momencie podpisania Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jej otwarcia w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy.Placówka nadawcza oraz punkty odbioru przesyłek awizowanych muszą być czynne min. 5 dni w tygodniu przez min. 6 godzin dziennie, w tym min. jeden dzień do godziny 19:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej Umowy. 5. Uiszczanie opłat za nadane przesyłki będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej, po cenach jednostkowych ujętych w formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60160000-7 - Drogowy transport przesyłek pocztowych

64120000-3 - Usługi kurierskie

64121100-1 - Usługi dostarczania poczty

64121200-2 - Usługi dostarczania paczek

4.5.5.) Wartość części: 597138,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wisznia Mała i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, w ramach zadania:Zadanie nr 2*: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wiszni Małej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj przesyłek oraz szacunkowe ilości poszczególnych przesyłek zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - stanowiący III część SIWZ.3. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i służącą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu Umowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do 100% wykorzystania wartości umowy i może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania Umowy. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą będącą jednocześnie punktem odbioru przesyłek nieodebranych (awizowanych) w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w Polsce. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę punktu odbioru w momencie podpisania Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jej otwarcia w terminie 30 dni od dnia podpisania Umowy.Placówka nadawcza oraz punkty odbioru przesyłek awizowanych muszą być czynne min. 5 dni w tygodniu przez min. 6 godzin dziennie, w tym min. jeden dzień do godziny 19:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.W przypadku niespełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej Umowy. 5. Uiszczanie opłat za nadane przesyłki będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej, po cenach jednostkowych ujętych w formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60160000-7 - Drogowy transport przesyłek pocztowych

64120000-3 - Usługi kurierskie

64121100-1 - Usługi dostarczania poczty

64121200-2 - Usługi dostarczania paczek

4.5.5.) Wartość części: 106256,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604890,82

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604890,82

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604890,82

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604890,82

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117264,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117264,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117264,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117264,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.