eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057974 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1332d53d-871a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006087/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wymiana instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku A oraz oficyny wysokiej B wraz z nadzorem inwestorskiego

1.1.2 Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku A wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2875000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1438700,20 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich oraz dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.1) Część 1 – przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich i dziekanatów oraz wykonanie instalacji elektrycznych w budynku głównym wraz z oficyną wysoką, w ramach którego znajduje się: Zadanie 1:Przebudowa pomieszczeń znajdujących się na parterze, w prawym skrzydle budynku głównego (bud. A) mieszczących DNSS i dziekanaty, w tym:a) prace ogólnobudowlane,b) prace z zakresu instalacji c.o. i klimatyzacji,c) prace z zakresu instalacji elektrycznych i oświetleniowych,d) prace z zakresu instalacji IT,Zadanie 2:a) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych w gabinecie Rektora, sekretariacie i pom.105 A na pierwszym piętrze budynku głównego (bud. A),b) towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznych prace naprawcze,c) wykonanie sufitów podwieszanych z GK, d) tapetowanie pomieszczeń,e) cyklinowanie parkietów,Zadanie 3:a) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych w pomieszczeniach dydaktycznych na piętrach I-IV, w kondygnacji piwnicy i na klatkach schodowych budynku oficyny wysokiej (bud. B) oraz na 3 kondygnacjach łącznika pomiędzy budynkiem głównym (bud. A) i oficyną wysoką (bud. B)b) towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznych prace naprawcze i odtworzeniowe – tynkowanie i malowanie,c) wymiana płyt sufitu modułowego w pomieszczeniach dydaktycznych na piętrach I-III,d) wymiana płyt sufitu modułowego w czytelni i wypożyczalni Biblioteki Głównej Akademii Muzycznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 925288,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich oraz dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.Część 2 – Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku głównym (bud. A) oraz na klatkach schodowych i w piwnicy oficyny wysokiej (bud. B) Akademii Muzycznej we Wrocławiu, w ramach którego znajduje się:Etap 1: Wykonanie elementów systemu sygnalizacji pożaru w obrębie DNS i dziekanatów (parter, prawe skrzydło budynku A):a) instalacja kablowa elektryczna i teletechniczna mocowana osprzętem ognioodpornym w listwach lub pod tynkiem, w zależności od rodzaju sufitu (podwieszany lub nie),Etap 2:Wykonanie elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku A oraz na klatkach schodowych i w piwnicach budynku B:a) prace zabezpieczające,b) demontaż i utylizacja elementów istniejącego systemu sygnalizacji pożaru,c) instalacja kablowa elektryczna i teletechniczna mocowana osprzętem ognioodpornym w listwach lub pod tynkiem, w zależności od rodzaju sufitu (podwieszany lub nie),d) montaż centrali sygnalizacji pożaru, central zamknięć ogniowych, sterowników klap pożarowych, gniazd i czujek pożarowych, sygnalizatorów, ręcznych przycisków pożarowych i oddymiania, modułów kontrolno-sterujących, trzymaczy elektromagnetycznych,e) prace naprawcze po przeprowadzeniu instalacji,f) uruchomienie systemu,g) wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 513411,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774399,39

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999454,86

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999454,86

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falter-Król Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992123915

7.3.3) Ulica: Opolska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-013

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999454,86

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-17 do 2021-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313047,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313047,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342678,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obis Ciechocki Ślązak Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970019607

7.3.3) Ulica: Rybnicka

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-016

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342678,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-17 do 2021-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.