eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Druk i dostawa czasopisma w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa czasopisma w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/847583

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa czasopisma w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b9b8e59-8940-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030719/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Druk i dostawa czasopisma w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141880,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk, pakowanie oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 12 numerów czasopisma „Nowiny Komornickie” w 2024 r. (dalej „czasopismo”), ISSN 1232-6356, w nakładzie 6000 egzemplarzy każdy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- format A4,
- 5 wydań po 28 stron, 5 wydań po 32 strony, 2 wydania do 56 stron;
- Ilość kolorów: druk 4+4,
- okładka i wnętrze papier kreda mat, min. 100 g,
- na okładce dodatkowy kolor PANTONE,
- Okładka powinna być wykonana w pełnej wersji kolorystycznej (oprócz koloru złotego oraz srebrnego). W zależności od wydania będą to różne kolory. Na każdej okładce będzie umieszczone logo oraz herb Gminy Komorniki wraz z numerami PANTONE, stanowiące załącznik nr 1 do umowy;
- oprawa zeszytowa (2 zszywki płaskie),
- nakład: 6000 dla każdego numeru,
- termin dostawy do siedziby Zamawiającego – maksymalnie 4 dni robocze od momentu otrzymania przez Wykonawcę materiałów od Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- pakowanie: po 200 sztuk w kartony lub gruby, szary papier (wiązane paczki).
3. Płatność za poszczególne wydania będzie ustalana każdorazowo za ilość rzeczywiście wydrukowanych stron.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
7. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: przyjęcie od Zamawiającego lub podmiotu składającego czasopismo i sprawdzenie pod względem technicznym plików - materiałów
przeznaczonych do druku, obsługa bezpośrednia maszyn drukarskich, przygotowanie do transportu i dostawa gazety (tj. pakowanie i dostarczenie) do Zamawiającego. Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę kierownika prac zaistnieje wyłącznie w sytuacji wykonywania czynności polegających na
„wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy”. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy: „przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 6 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SWZ.
Tabela B w Formularzu ofertowym służy jedynie wyliczeniu wartości zamówienia opcjonalnego. Zamawiający będzie brał pod uwagę przy ocenie ofert wartość zamówienia podstawowego. Cena jednostkowa 1 egzemplarza w nakładzie 8 000 (dodatkowe 2 000 egzemplarzy) nie może być wyższa niż cena jednostkowa za druk 6 000 egzemplarzy w wypadku wydania do 56 stron.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79824000-6 - Usługi drukowania i dystrybucji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILVERPRINT Adam Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473191048

7.3.3) Ulica: ul. Gliniana 13

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-336

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z tym, iż w zamówieniu przewidziano prawo opcji maksymalna wartość zamówienia z opcją wynosi 112 580,00 zł. Kwota 99 120,00 zł dotyczy zamówienia podstawowego gwarantowanego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.