eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zad. nr 1: Dostawa i montaż mebli do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad.nr 2: Dostawa i montaż mebli do budynku przy ul. Westerplatte 4



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057785 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zad. nr 1: Dostawa i montaż mebli do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad.nr 2: Dostawa i montaż mebli do budynku przy ul. Westerplatte 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 324941267, 324941274

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad. nr 1: Dostawa i montaż mebli do budynku oraz do komórek przy ul. Niedziałkowskiego 1 Zad.nr 2: Dostawa i montaż mebli do budynku przy ul. Westerplatte 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ffb926-8198-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mebli - Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu

1.2.4 Dostawa mebli - Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.16.2021.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 295594,01 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135049,16 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie nr 1: Dostawa i montaż mebli na wymiar do budynku oraz do komórek przy ulicy Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”.a) Budynek przy ul. Niedziałkowskiego 1: -Biurko z kontenerem – 2 szt. -Stół – 3 szt. -Regał ze szklanymi drzwiami – 14 szt.-Regał na książki – 3 szt. -Karnisz – 26 szt. -Aneks kuchenny – zestaw szafek dolnych – 1 kpl. -Aneks kuchenny – zestaw szafek górnych – 1 kpl.-Blat kuchenny – 1 szt. Oferowane meble muszą być dostarczone i zamontowane w budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu.b) Komórka nr 1 przy ul. Niedziałkowskiego 1: -Biurko z kontenerem – 2 szt. -Stół – 1 szt. -Regał biurowy – 2 szt. -Aneks kuchenny – zestaw szafek dolnych – 1 kpl. -Aneks kuchenny – zestaw szafek górnych – 1 kpl.c) Komórka nr 2 przy ul. Niedziałkowskiego 1:-Regał biurowy otwarty – 4 szt. -Aneks kuchenny – zestaw szafek dolnych – 1 kpl.-Aneks kuchenny – zestaw szafek górnych – 1 kpl. -Szafka pod zlewozmywak – 1 szt. -Szafka pod umywalkę – 1 szt.Oferowane meble muszą być dostarczone i zamontowane w komórkach przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1:Dostawa obejmuje:a) Transport wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku, podłączenie n/w urządzeń (sprzętu) AGD pod zabudowę:przy ul. Niedziałkowskiego 1: - zmywarka – 1 szt. - płyta elektryczna czteropalnikowa – 1 szt. - chłodziarka podblatowa - 1 szt. - wyciąg elektryczny – 1 szt.Komórki: - zmywarka - 2 szt. ( po 1 szt. w komórce) - płyta elektryczna dwupalnikowa – 1 szt. - chłodziarka podblatowa - 2 szt. ( po 1 szt. w komórce)- wyciąg elektryczny – 1 szt.b) Sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia i montażu mebli.c) Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.d) W Opisie Przedmiotu Zamówienia uwzględniono wysokość biurek, stołów, blatu kuchennego tak, aby umożliwić swobodne użytkowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkime) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).f) Wykonanie szczegółowych pomiarów (w tym uwzględnienia lokalizacji źródeł zasilania w wodę użytkową, gniazd elektrycznych oraz innych czynników mogących mieć wpływ na wykonanie mebli) celem dopasowania rozmiaru i prawidłowego wykonania montażu wyposażenia meblowego.g) Dokonanie uzgodnień z Zamawiającym w zakresie kolorystyki i materiałów wyposażenia meblowego, a także elementów wyposażenia, tj. rodzaj uchwytów, zamków, nóżek, zawiasów, koloru płyty meblowej, drewna, tapicerki itp. W tym celu Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu próbki materiałów.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 1 stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141100-3 - Regały

39141200-4 - Blaty

44115811-7 - Karnisze do zasłon

4.5.5.) Wartość części: 81565,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli na wymiar do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, tj.:-Biurko z kontenerem – 2 szt. -Stół – 3 szt. -Regał ze szklanymi drzwiami – 14 szt.-Regał na książki – 3 szt. -Karnisz – 26 szt. -Aneks kuchenny – zestaw szafek dolnych – 1 kpl. -Aneks kuchenny – zestaw szafek górnych – 1 kpl. -Blat kuchenny – 1 szt. Oferowane meble muszą być dostarczone i zamontowane w budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2:Dostawa obejmuje:a) Transport wraz z wniesieniem i ustawieniem mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku, podłączenie n/w urządzeń (sprzętu) AGD pod zabudowę przy ul. Westerplatte 4:- zmywarka – 1 szt. - płyta elektryczna czteropalnikowa – 1 szt. - chłodziarka podblatowa - 1 szt. - wyciąg elektryczny – 1 szt.b) Sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia i montażu mebli.c) Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.d) W Opisie Przedmiotu Zamówienia uwzględniono wysokość biurek, stołów, blatu kuchennego tak, aby umożliwić swobodne użytkowanie dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkime) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (odpowiednio dla każdego zadania).f) Wykonanie szczegółowych pomiarów (w tym uwzględnienia lokalizacji źródeł zasilania w wodę użytkową, gniazd elektrycznych oraz innych czynników mogących mieć wpływ na wykonanie mebli) celem dopasowania rozmiaru i prawidłowego wykonania montażu wyposażenia meblowego.g) Dokonanie uzgodnień z Zamawiającym w zakresie kolorystyki i materiałów wyposażenia meblowego, a także elementów wyposażenia, tj. rodzaj uchwytów, zamków, nóżek, zawiasów, koloru płyty meblowej, drewna, tapicerki itp. W tym celu Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu próbki materiałów.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla Zadania nr 2 stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141100-3 - Regały

39141200-4 - Blaty

44115811-7 - Karnisze do zasłon

4.5.5.) Wartość części: 53484,1 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51758,4

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80303,59

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51758,4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-MEBLE MAŁGORZATA MASŁOŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640015569

7.3.3) Ulica: ul.Ks.bp.Herberta Bednorza 2A-6

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51758,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25042,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54619,76

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25042,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-MEBLE MAŁGORZATA MASŁOŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640015569

7.3.3) Ulica: ul. Ks.bp.Herberta Bednorza 2A-6

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-384

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25042,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu Zamawiający skrócił nazwę zamówienia. Nazwa zamówienia brzmi:Zadanie nr 1: Dostawa i montaż mebli na wymiar do budynku oraz do komórek przy ulicy Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”.Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli na wymiar do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”.
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.