eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów › Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 54, wraz z robotami towarzysz±cymi, remont pokrycia dachowego i wykonanie projektu budowlanego.



Og³oszenie z dnia 2024-01-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 54, wraz z robotami towarzysz±cymi, remont pokrycia dachowego i wykonanie projektu budowlanego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH "TRZEBIATÓW" SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812744522

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. II Pu³ku U³anów 4B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebiatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 387 29 47

1.5.8.) Numer faksu: 91 387 32 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbkt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbkt.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 54, wraz z robotami towarzysz±cymi, remont pokrycia dachowego i wykonanie projektu budowlanego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f55cb78d-b93a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00057665

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f55cb78d-b93a-11ee-b7da-22bd761ba7f3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://ezamowienia.gov.pl/
https://epuap,gov,pl
i poczt± elektroniczn± biuro@zbkt.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na e PUAP lub e-zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na e PUAP lub e-zamówienia ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu e-zamówienia udostêpnym pod adresem: https://e-zamowienia.gov.pl/
Warunki Uslugi.aspx oraz Regulaminie e PUAP.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie Zamówienia Publicznego, akceptuje warunki korzystania z e- PUAP i
E-zamówienia, okre¶lone w Regulaminie e-PUAP i e-zamówienia oraz
zobowi±zuje siê korzystaj±c z e-PUAP lub e-zamówieñ i przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125ust.1pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,
przyjmuje siê datê ich przekazania na e-PUAP i e-zamówienia.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na e-PUAP oraz udostêpnionego przez e-zamówienia (Formularz do komunikacji), korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej email: biuro@zbkt.pl,
zbigniew.wasylik@zbkt.pl.
Elektroniczne o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: biuro@zbkt.pl.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Korzystanie przez Wykonawcê ze wskazanej platformy jest bezp³atne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://zbkt.pl/index.php?go=bip

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Budynków Komunalnych „Trzebiatów” sp. z o.o. reprezentowany przez
Zarz±d Zak³adu Budynków Komunalnych „Trzebiatów” sp. z o.o. w Trzebiatowie z siedzib± przy ul. II Pu³ku U³anów 4b, 72-320Trzebiatów;
2) W sprawie pytañ w zwi±zku z ochron± danych osobowych kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem email: iod@zbkt.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu: prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym,
4) Odbiorc± Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione na uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane bêd± na okres niezbêdny do realizacji wskazanych w punkcie 3 celów w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
6) Posiada Pan/Pani prawo do: ¿±danie od administratora dostêpu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych w zakresie uregulowanym w RODO;
7) Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest warunkiem ustawowym, wynika z realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
Zak³ad Budynków Komunalnych „Trzebiatów” sp. z o.o. przetwarza dane osobowe, co do których istnieje obowi±zek prawny ich podania b±d¼ podanie danych osobowych jest dobrowolne w zale¿no¶ci od celu i podstawy prawnej
przetwarzania.
8) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.zm.), dalej„ ustawa Pzp”;
9) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
10) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
11) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
12) Posiada Pani/Pan na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
13) Na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
14) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
Og³oszenie Znak sprawy nr: ZBKT/PZ/KK/2024/01/02 z dnia 2024-01-22

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
3) Nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBKT/PZ/KK/2024/01/02

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 0 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiaj±cego

1. Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych bezspoinowym systemem ocieplania ¶cian styropianem wraz z robotami towarzysz±cymi,
2. Remont elewacji frontowej od ulicy oraz szczytowej
3. Remont pokrycia dachowego
4. Remont klatki schodowej
5. Wymiana drzwi zewnêtrznych drewnianych na nowe ocieplone PCV lub aluminiowe – klatka schodowa od podwórka 1 szt
6. Remont drzwi drewnianych frontowych
7. Wykonanie projektu budowlanego i kolorystyki zgodnie z audytem remontowym i przedmiarami, zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261320-3 - K³adzenie rynien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania odno¶nie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê:
1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w
zakresie realizacji zamówienia: - przebudowa, remont oraz termomodernizacja budynków,
Czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w audycie budowlanym, oraz przedmiarze. 2. Powy¿szy warunek zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na umowê o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ pracowników.
3. W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy ma prawo za¿±daæ od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dokumentacji ¶wiadcz±cej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci:
1) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
2) o¶wiadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
3) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów,
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
4. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni przedstawiæ ¿±dane informacje i dokumenty Zamawiaj±cemu.
5. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 3 w terminie 30 dni od up³ywu terminu okre¶lonego w ust. 4, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia Pracowników ¶wiadcz±cych czynno¶ci wymienione w ust. 1, na podstawie umowy o pracê.
6. W przypadku niewype³nienia obowi±zku okre¶lonego w ust. 1, w tym równie¿ w przypadku opisanym w ust. 5, Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do naliczenia Wykonawcy kary umownej za ka¿de stanowisko pracy, którego dotyczy naruszenie, w wysoko¶ci iloczynu kwoty 500 z³ oraz liczby miesiêcy w okresie realizacji Umowy, odno¶nie których Wykonawca nie wykaza³ dope³nienia przedmiotowego wymogu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w SWZ.
Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie
spe³nia/nie spe³nia.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa: o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj±
warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, remontu budynku, remontu dachu, termomodernizacji o warto¶ci brutto 400.000,00 z³ ka¿da i za³±cz± dowody okre¶laj±ce, czy robota zosta³a wykonana nale¿ycie.
2) dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj±cymi wymagane kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie dla wykonywania zamówienia, tj.:
* kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci kierowania robotami budowlanymi,
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
3, Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania
zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
4. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykaz osób
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u:
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wraz z ofert± nale¿y do³±czyæ podpisany kosztorys ofertowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zgodnie z SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTAN¡ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik do niniejszej SWZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
2.1 Dopuszcza siê zmiany postanowieñ umowy:
1) w zakresie przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymania terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej umow±, normami i innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialno¶æ (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, d³ugotrwa³e i obfite opady deszczu i ¶niegu),
b) gdy wyst±pi± warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz przedmiarze, a utrudniaj±ce wykonywanie umowy,
c) gdy wyst±pi± zjawiska zwi±zane z dzia³aniem si³y wy¿szej (klêska ¿ywio³owa, niepokoje spo³eczne, dzia³ania militarne,
epidemia), a utrudniaj±ce wykonywanie umowy,
d) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, a w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci dokonania zmian w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz przedmiarze, w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia
robót,
e) gdy wyst±pi opó¼nienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¶li opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
g) je¶li wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
2) w zakresie obni¿enia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, je¿eli zakres przedmiotu umowy oka¿e siê mniejszy ni¿ przewiduje to audyt remontowy, przedmiar oraz uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê/ wniosek o dopuszczenie udzia³u w postêpowaniu, wraz z za³±cznikami w tym kosztorys za po¶rednictwem platformy E-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-07 12:30

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena 70 % gwarancja 30% zgodnie ze SWZ

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegaj±cych negocjacjom, które musz± spe³niæ wszystkie oferty:

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
2. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w niniejszej SWZ.
3. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, kosztorys musi zawieraæ zakres wykonanych prac które zawarte s± w SWZ, audycie remontowym i przedmiarach.
4. Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), zwanej dalej „ustaw± o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” je¿eli Wykonawca:
a) wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane;
b) wykaza³, za³±czaj±c stosowne uzasadnienie, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Zaleca siê, aby uzasadnienie o którym mowa powy¿ej by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie pozosta³ym uczestnikom postêpowania.
Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

brak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.