eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie prac związanych z oznakowaniem poziomym dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057493 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac związanych z oznakowaniem poziomym dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac związanych z oznakowaniem poziomym dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67daf384-978c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001697/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie oznakowania poziomego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028989/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189812,7 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg kategorii powiatowej (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Powiatu Legionowskiego - oznakowanie cienkowarstwowe farbą akrylową z elementami odblaskowymi.2. Zakres robót obejmuje:1) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,2) przygotowanie i dostarczenie materiałów,3) przygotowanie podłoża (nawierzchni) – oczyszczenie, likwidacja (frezowanie – ok. 10% przewidywanej całkowitej powierzchni wykonania oznakowania) istniejącego oznakowania (w przypadku wprowadzania zmian w stałej organizacji ruchu), 4) przedznakowanie,5) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Załącznik nr 2 (Dz. U. z 2019r. poz. 2311), 6) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót. 3. Prace powyższe będą wykonane z materiałów Wykonawcy, odpowiadającym wymogom Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST) i posiadające aprobaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub innych upoważnionych jednostek badawczych. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie jak i w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym: przepisy prawa budowlanego, normy, instrukcje i wymogi jakościowe.4. Zamawiający wymaga, aby wykonywane oznakowanie było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019r. poz. 2311).5. Wykonanie jednorazowego pomalowania oznakowania poziomego obejmującego ok. 80% całości zamówienia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych od otrzymania pisemnego zlecenia, lecz nie później niż 30 dni od wprowadzenia na roboty z uwzględnieniem kolejności uzgodnionej z Zamawiającym. Pozostałe 20% zamówienia zlecone będzie każdorazowo w zależności od potrzeb. Zaoferowanie czasu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w czasie krótszym niż 30 dni oraz rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20% prac w czasie krótszym niż 5 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdz. XXIII OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Zaproponowanie w ofercie terminu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania w czasie dłuższym niż 30 dni oraz rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20% prac w czasie dłuższym niż 5 dni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania terminu wykonania 80% całkowitej powierzchni oznakowania oraz terminu rozpoczęcia wykonywania pozostałych 20%, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminach wymaganych, bez przyznawania dodatkowych punktów.6. Przewidywana powierzchnia do wykonania oznakowania poziomego wynosi 27.000m2. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach. Cena za wykonanie 1m2 oznakowania poziomego (malowania) musi obejmować wszystkie elementy ujęte w ust. 2 oraz pozostałe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.7. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.8. Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy, od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdz. XXIII OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.9. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowca samochodu dostawczego,- operator malowarki znaków na jezdni - urządzenia wysokociśnieniowego (maszyna do malowania pasów i innych symboli na jezdni).Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184950,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258930,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184950,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAL-TIM S.C. Jacek Śmieszak, Krzysztof Leśniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAL-TIM S.C. Jacek Śmieszak, Krzysztof Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943053741

7.3.3) Ulica: Piechowicka 37

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-049

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184950,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.