Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006510/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji uzdatniania wody basenowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektów sportowych w Cieszynie, ul. Paderewskiego 9 (basen i hala sportowa)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji uzdatniania wody basenowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektów sportowych w Cieszynie, ul. Paderewskiego 9 (basen i hala sportowa)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed68ccd6-6dfb-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa instalacji uzdatniania wody basenowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa istniejących obiektów sportowych w Cieszynie, ul. Paderewskiego 9 (basen i hala sportowa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006510/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.001.2022.RBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646463,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji uzdatniania wody basenowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektów sportowych w Cieszynie, ul. Paderewskiego 9 (basen i hala sportowa)”.
2) Przewidywany zakres robót:
a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające.
b) demontaż istniejącej instalacji uzdatniania wody wraz z utylizacją odpadów.
c) montaż nowych filtrów piaskowych.
d) montaż urządzeń instalacji uzdatniania wody.
e) montaż armatury i orurowania.
f) montaż niezbędnej instalacji elektrycznej zasilania urządzeń.
g) wykonanie instalacji AKPiA dla uzdatniania wody basenowej.
h) roboty towarzyszące i pomocnicze.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak i jego zakres określono w projekcie wykonawczym (załącznik nr 2A do SWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2B do SWZ), które to dokumenty wraz z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), dokumentacją zdjęciową (załącznik nr 2C do SWZ) i przedmiarami robót (załącznik nr 2D do SWZ) należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności, prac i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów i opisu przedmiotu zamówienia. Rysunki i część opisowa oraz przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i prace oraz czynności ujęte w części opisowej, a nie ujęte na rysunkach i/lub w przedmiarach oraz ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie i/lub przedmiarach, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysów wraz z ofertą. W przypadku złożenia kosztorysów przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będą one podlegały ocenie na etapie badania i oceny ofert.
4) Termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od daty przekazania terenu budowy. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
5) Okres gwarancji:
a) Wykonawca udzieli: minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
b) wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, itp.: nie krótszy niż gwarancja udzielona na roboty, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa – zgodnie z gwarancją producenta.
c) okres rękojmi: 60 m-cy.
d) okres przedłużenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego niż minimalny wymagany okresu gwarancji , oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
e) bieg terminów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739280,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860877,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739280,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Handlowa „B.I.T.” Jerzy Brzoska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grupa MJM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-104-19-33
7.3.3) Ulica: Babiogórska 3
7.3.4) Miejscowość: Czernica
7.3.5) Kod pocztowy: 44-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo - Handlowa "B.I.T." Jerzy Brzoska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo - Handlowa "B.I.T." Jerzy Brzoska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739280,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.