eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pałacowo-Parkowym w Młochowie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pałacowo-Parkowym w Młochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pałacowo-Parkowym w Młochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b455fe42-6182-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004069/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa Oficyny Zachodniej w Parku w Młochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Etap I: Renowacja Oficyny zachodniej w zespole pałacowo – parkowym w Młochowie”, realizowany jest w ramach RPO WM 2014-2020, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323322/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zachodniej oficyny w Zespole Pałacowo-Parkowym w Młochowie, realizowana w ramach projektu pn. „Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pałacu i oficyny zachodniej w zespole pałacowo – parkowym przy ul. Ks. Bronisława Markiewicza 4 w Młochowie na obiekty o funkcji wypoczynkowo – gastronomicznej z zapleczem noclegowym – pokoje gościnne wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodną, kanalizacyjną, cieplną – kotłownia gazowa, elektryczną oraz budową drogi wewnętrznej i chodników – Etap I: Renowacja Oficyny zachodniej w zespole pałacowo – parkowym w Młochowie”, realizowanego w ramach RPO WM 2014-2020, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe, zgodnie z umową o przyznaniu dofinansowania nr RPMA.05.03.00-14-g820/20.
Projekt przewiduje renowację i adaptację historycznego obiektu zabytkowego oficyny zachodniej w Młochowie w celu zachowania dotychczasowych funkcji obiektu zabytkowego, a także nadania mu nowych funkcji użytkowych.

2. Projekt nr RPMA.05.03.00-14-g820/20 realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V – Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 – Dziedzictwo kulturowe.

3. Zakres prac obejmuje m in.:
1) wprowadzenie nowych ścianek działowych;
2) przekucie ścian i posadzek dla instalacji co, cw, elektrycznych oraz wentylacyjnych;
3) wymianę pokrycia dachu;
4) roboty związane z wykonaniem nowych izolacji – osuszanie budynku;
5) wzmocnienie i hydroizolacja pionowa murów fundamentowych;
6) wykonanie hydroizolacji poziomej;
7) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
8) wykonanie nowych tynków i warstw malarskich;
9) prace izolacyjne (termiczne, przeeciwilgociowe, akustyczne);
10) wykończenie wnętrz i wyposazenie ogólnobudowlane;
11) wykonanie nowego szybu windowego (rozbiórka części stropu);
12) przebudowę klatki schodowej;
13) docieplenie i wykonanie elewacji budunku;
14) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
15) roboty wodno-kanalizacyjne, w tym: instalacje wodociagowe, co, cwu, gazowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji;
16) przygotowanie terenu;
17) roboty rozbiórkowe;
18) roboty sieciowe zewnętrzne: sieć wodociągowa (wraz z wykonaniem przyłacza wodociagowego), kanalizacji sanitarnej (wraz z przebudową istniejacego przykanalika sanitarnego);
19) roboty drogowe (dojazdy do budynku, parking samochodów osobowych, chodniki i opaski wokół budynku).

4. Szczegółowy zakres prac został wyszczególniony w projecie budowlano-wykonawczym; zamiennych rysunkach rzutu parteru i piętra, przedmiarach robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załączniki
do SWZ.

5. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub odpowiednio złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie.

6. Zamawiający informuje, że otrzymał zgodę ze strony Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na zmianę układu pomieszczeń oraz zmianę kompozycji elewacji północnej poprzez powiększenie obecnie istniejącego otworu drzwiowego i wstawienie nowych drzwi. Zgoda wraz z rysunkami zamiennymi stanowią załączniki do SWZ.

7. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności na terenie budowy w zakresie robót dekarskich, termomodernizacyjnych w zakresie elewacji, ocieplenia, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.
9. Ilekroć w treści niniejszej SWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważne”. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, szczególnie w odniesieniu do parametrów technicznych materiału budulcowego, jakości, wymiarów, odporności, klasy wszystkich elementów wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych, parametrów technicznych materiału budulcowego.
Rozwiązania równoważne, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów (w tym np. kart katalogowych, opisów technicznych), z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowane materiały są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktów określonych przez Zamawiającego w dokumentacji niniejszego postepowania.
Wykonawca przedstawiając rozwiązania zamienne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3673180,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4604822,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3673180,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "ELLA" Bronisław Gawrylczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360002442

7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3673180,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.