eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczerców › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie oraz kuchni w Przedszkolu Samorządowym w Szczercowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie oraz kuchni w Przedszkolu Samorządowym w Szczercowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczerców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Szczerców

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 6318059

1.5.8.) Numer faksu: 6318079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szczercow.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczercow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

szczercow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie oraz kuchni w Przedszkolu Samorządowym w Szczercowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2379e9aa-715e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.231.19.2022/PS.3601.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie w asortymencie wyszczególnionym w załączniku: Formularz asortymentowo- cenowy część 1do niniejszej specyfikacji z podziałem na grupy asortymentowe.
1.1 Produkty spożywcze suche i inne (kod CPV: 15800000-6)
1.2. Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone (kod CPV: 15221000-3, CPV:15331170-9)
1.3. Warzywa i owoce, jaja (kod CPV: 15300000-1, CPV:03142500-3)
1.4. Mięso i produkty mięsne (kod CPV: 15110000-2, CPV:15130000-8)
1.5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie (CPV: 15811000-6)
1.6 - Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3)
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy produktów. Formularz oferty musi być wypełniony dla każdej grupy towarowej. Formularz asortymentowo-cenowy stanowi załącznik do SWZ.
3. Ilości, podane w opisie przedmiotu zamówienia, zostały określone na podstawie ubiegłorocznych potrzeb i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmienionej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
2) Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP,
3) Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z polską normą,
4) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą.
5) Samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającego spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów(produkty spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
5. Każde opakowanie poszczególnego produktu musi zawierać następujące dane:
1) nazwa środka spożywczego,
2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
4) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego,
5)dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy,
6)zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
7)warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
8)oznaczenie partii produkcji,
9)klasę jakości handlowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15110000-2 - Mięso

15811000-6 - Pieczywo

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 234969 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Szczercowie wg głównego Kodu CPV: 15000000-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Formularz asortymentowo- cenowy część 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części:
Część 1 - Produkty spożywcze suche i inne (kod CPV: (15400000-2, 15800000-6)
Część 2 - Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone (kod CPV: 15221000-3, 15220000-6, CPV: 15331170-9)
Cześć 3 - Warzywa i owoce, jaja (kod CPV: 15300000-1)
Część 4 - Mięso i produkty mięsne (kod CPV: 15110000-2, CPV:15130000-8)
Część 5 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie (CPV: 15811000-6)
Część 6 - Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3)
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy produktów. Formularz oferty musi być wypełniony dla każdej grupy towarowej. Formularz asortymentowo-cenowy stanowi załącznik do SWZ.
3. Ilości, podane w opisie przedmiotu zamówienia, zostały określone na podstawie ubiegłorocznych potrzeb i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, zastrzega sobie prawo do realizacji zmienionej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
4.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
2) Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP,
3) Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z polską normą,
4) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą.
5) Samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającego spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów(produkty spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
5. Każde opakowanie poszczególnego produktu musi zawierać następujące dane:
1) nazwa środka spożywczego,
2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
4) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego,
5)dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy,
6)zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
7)warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
8)oznaczenie partii produkcji,
9)klasę jakości handlowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15221000-3 - Ryby mrożone

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170-9 - Warzywa mrożone

15130000-8 - Produkty mięsne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 175180 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217714,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217714,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217714,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TROJA" D. Gmyrek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691108961

7.3.3) Ulica: Pl. Św Floriana

7.3.4) Miejscowość: Szczerców

7.3.5) Kod pocztowy: 97-420

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217714 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182153,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182153,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182153,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TROJA" D. Gmyrek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691108961

7.3.3) Ulica: Pl. Św Floriana

7.3.4) Miejscowość: Szczerców

7.3.5) Kod pocztowy: 97-420

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182153 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.