eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › świadczenie usług dotyczących okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń medycznych zainstalowanych w obiektach PCR Sopot, w podziale na 9 pakietów



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
świadczenie usług dotyczących okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń medycznych zainstalowanych w obiektach PCR Sopot, w podziale na 9 pakietów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192587795

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 1-3

1.4.2.) Miejscowość: Sopot

1.4.3.) Kod pocztowy: 81-759

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcrsopot.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcrsopot.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057211

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00046386/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają łącznie następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże:
- należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji, serwisowaniu lub naprawach awaryjnych urządzeń medycznych:
1. dla Pakietu 1 – aparatu RTG
2. dla Pakietu 2 – aparatu USG
3. dla Pakietu 3 – tomografu komputerowego
4. dla Pakietu 4 – urządzeń medycznych
5. dla Pakietu 5 – aparatu USG
6. dla Pakietu 6 – aparatu USG
7. dla pakietu 7 – aparatu USG
8. dla Pakietu 8 – aparatu USG
9. dla Pakietu 9 – kardiomonitora
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- dysponowanie osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia:
I. co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV. oraz
(dotyczy Pakietów nr: Pakietach nr: 1, 2, 3 /dla poz. 1 i 2/, 8, 9
II. co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada:
- autoryzację producenta do wykonywania napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- certyfikat (zaświadczenie) potwierdzający odbyte szkolenie u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego Pakietu, upoważniające go do wykonywania przeglądów i napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI.1 SWZ.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają łącznie następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże:
- należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji, serwisowaniu lub naprawach awaryjnych urządzeń medycznych:
1. dla Pakietu 1 – aparatu RTG
2. dla Pakietu 2 – aparatu USG
3. dla Pakietu 3 – tomografu komputerowego
4. dla Pakietu 4 – urządzeń medycznych
5. dla Pakietu 5 – aparatu USG
6. dla Pakietu 6 – aparatu USG
7. dla pakietu 7 – aparatu USG
8. dla Pakietu 8 – aparatu USG
9. dla Pakietu 9 – kardiomonitora
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
- dysponowanie osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia:
I. co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV. oraz
(dotyczy Pakietów nr: Pakietach nr: 1, 2, 3 /dla poz. 1 i 2/, 8, 9
II. co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada:
- autoryzację producenta do wykonywania napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- certyfikat (zaświadczenie) potwierdzający odbyte szkolenie u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego Pakietu, upoważniające go do wykonywania przeglądów i napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- udokumentowane doświadczenie należycie wykonanych napraw urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego Pakietu (minimum 3 naprawy na dany sprzęt).
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI.1 SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
III. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe:
a) potwierdzające spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej w postaci posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy gwarancyjnej ubezpieczenia (Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.)
b) potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji, serwisowaniu lub naprawach awaryjnych urządzeń medycznych:
1. dla Pakietu 1 – aparatu RTG
2. dla Pakietu 2 – aparatu USG
3. dla Pakietu 3 – tomografu komputerowego
4. dla Pakietu 4 – urządzeń medycznych
5. dla Pakietu 5 – aparatu USG
6. dla Pakietu 6 – aparatu USG
7. dla pakietu 7 – aparatu USG
8. dla Pakietu 8 – aparatu USG
9. dla Pakietu 9 – kardiomonitora
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
c) potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia:
I. co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV;
oraz
(dotyczy Pakietów nr: Pakietach nr: 1, 2, 3 /wymagane dla poz. 1 i 2/, 8, 9
II. co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada:
- autoryzację producenta do wykonywania napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- certyfikat (zaświadczenie) potwierdzający odbyte szkolenie u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego Pakietu, upoważniające go do wykonywania przeglądów i napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie (Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ).

Po zmianie:
III. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe:
a) potwierdzające spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej w postaci posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy gwarancyjnej ubezpieczenia (Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.)
b) potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji, serwisowaniu lub naprawach awaryjnych urządzeń medycznych:
1. dla Pakietu 1 – aparatu RTG
2. dla Pakietu 2 – aparatu USG
3. dla Pakietu 3 – tomografu komputerowego
4. dla Pakietu 4 – urządzeń medycznych
5. dla Pakietu 5 – aparatu USG
6. dla Pakietu 6 – aparatu USG
7. dla pakietu 7 – aparatu USG
8. dla Pakietu 8 – aparatu USG
9. dla Pakietu 9 – kardiomonitora
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
c) potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci dysponowania osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia:
I. co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych do 1kV;
oraz
(dotyczy Pakietów nr: Pakietach nr: 1, 2, 3 /wymagane dla poz. 1 i 2/, 8, 9
II. co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która posiada:
- autoryzację producenta do wykonywania napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- certyfikat (zaświadczenie) potwierdzający odbyte szkolenie u producenta urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego Pakietu, upoważniające go do wykonywania przeglądów i napraw urządzeń wskazanych w danym Pakiecie lub
- udokumentowane doświadczenie należycie wykonanych napraw urządzeń będących przedmiotem zamówienia danego Pakietu (minimum 3 naprawy na dany sprzęt).
(Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-18 09:00

Po zmianie:
2022-02-23 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-18 09:15

Po zmianie:
2022-02-23 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-19

Po zmianie:
2022-03-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.