Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00057227/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00176795/01 - Wynik z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 21A
1.4.2.) Miejscowość: Leśniowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-122
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniowice.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057150
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00043857/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na Termomodernizacji budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice.
2. W przypadku zakres zamówienia obejmie m.in.:
1) Roboty budowane związane z docieplaniem budynku, wymianą pokrycia dachu, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
2) Wykonanie podjazdu dla os. niepełnosprawnych;
3) Remont pomieszczeń m.in.: wymiana ścianek działowych, warstw posadzkowych, okładzin, wymiana stolarki drewnianej drzwiowej urządzeń sanitarnych, parapetów, ułożenie płytek glazurniczych;
4) Remont instalacji sanitarnych i elektrycznych, w tym monitoring wizyjny.
5) Wyposażenie budynku.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej. Składają się na niego następujące dokumenty:
a) opracowanie techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, opracowanie techniczne w zakresie instalacji sanitarnych, opracowanie techniczne w zakresie robót budowalnych, opracowanie techniczne sprzęt, meble.
b) specyfikacje techniczne (SST) branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
c) przedmiar robót,
d) zestawienie wyposażenia budynku.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1), SST oraz specyfikacji wyposażania budynku. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub SST.
3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 2 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
7. Zaliczki.
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na Termomodernizacji budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice.
2. W przypadku zakres zamówienia obejmie m.in.:
1) Roboty budowane związane z docieplaniem budynku, wymianą pokrycia dachu, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
2) Wykonanie podjazdu dla os. niepełnosprawnych;
3) Remont pomieszczeń m.in.: wymiana ścianek działowych, warstw posadzkowych, okładzin, wymiana stolarki drewnianej drzwiowej urządzeń sanitarnych, parapetów, ułożenie płytek glazurniczych;
4) Remont instalacji sanitarnych i elektrycznych, w tym monitoring wizyjny.
5) Wyposażenie budynku.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej. Składają się na niego następujące dokumenty:
a) opracowanie techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, opracowanie techniczne w zakresie instalacji sanitarnych, opracowanie techniczne w zakresie robót budowalnych, opracowanie techniczne sprzęt, meble.
b) specyfikacje techniczne (SST) branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
c) przedmiar robót,
d) zestawienie wyposażenia budynku.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1), SST oraz specyfikacji wyposażania budynku. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub SST.
3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 2 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
7. Zaliczki.
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-17 12:00
Po zmianie:
2022-02-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-17 12:15
Po zmianie:
2022-02-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-18
Po zmianie:
2022-03-22
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.