eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśniowice › Termomodernizacja budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 21A

1.4.2.) Miejscowość: Leśniowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-122

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniowice.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057150

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00043857/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na Termomodernizacji budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice.
2. W przypadku zakres zamówienia obejmie m.in.:
1) Roboty budowane związane z docieplaniem budynku, wymianą pokrycia dachu, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
2) Wykonanie podjazdu dla os. niepełnosprawnych;
3) Remont pomieszczeń m.in.: wymiana ścianek działowych, warstw posadzkowych, okładzin, wymiana stolarki drewnianej drzwiowej urządzeń sanitarnych, parapetów, ułożenie płytek glazurniczych;
4) Remont instalacji sanitarnych i elektrycznych, w tym monitoring wizyjny.
5) Wyposażenie budynku.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej. Składają się na niego następujące dokumenty:
a) opracowanie techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, opracowanie techniczne w zakresie instalacji sanitarnych, opracowanie techniczne w zakresie robót budowalnych, opracowanie techniczne sprzęt, meble.
b) specyfikacje techniczne (SST) branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
c) przedmiar robót,
d) zestawienie wyposażenia budynku.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1), SST oraz specyfikacji wyposażania budynku. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub SST.
3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 2 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
7. Zaliczki.
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na Termomodernizacji budynku na potrzeby administracji publicznej w Majdanie Leśniowskim, gmina Leśniowice.
2. W przypadku zakres zamówienia obejmie m.in.:
1) Roboty budowane związane z docieplaniem budynku, wymianą pokrycia dachu, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,
2) Wykonanie podjazdu dla os. niepełnosprawnych;
3) Remont pomieszczeń m.in.: wymiana ścianek działowych, warstw posadzkowych, okładzin, wymiana stolarki drewnianej drzwiowej urządzeń sanitarnych, parapetów, ułożenie płytek glazurniczych;
4) Remont instalacji sanitarnych i elektrycznych, w tym monitoring wizyjny.
5) Wyposażenie budynku.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej. Składają się na niego następujące dokumenty:
a) opracowanie techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, opracowanie techniczne w zakresie instalacji sanitarnych, opracowanie techniczne w zakresie robót budowalnych, opracowanie techniczne sprzęt, meble.
b) specyfikacje techniczne (SST) branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
c) przedmiar robót,
d) zestawienie wyposażenia budynku.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1), SST oraz specyfikacji wyposażania budynku. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub SST.
3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym złącznik nr 2 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
7. Zaliczki.
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania niniejszego zamówienia w wysokości 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zaliczka zostanie przekazana przelewem w formie jednorazowej płatności na konto Wykonawcy. Podstawą do wypłaty zaliczki będzie złożenie przez Wykonawcę faktury zaliczkowej wraz z wniesieniem zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie 30 dni od daty złożenia dokumentów, o których w mowa w zdaniu poprzedzającym. Szczegółowe warunki wypłaty zaliczki oraz formy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki, zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-17 12:00

Po zmianie:
2022-02-21 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-17 12:15

Po zmianie:
2022-02-21 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-18

Po zmianie:
2022-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.