eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuliszków › Budowa i przebudowa dróg w mieście Tuliszków (ul. Krótka, ul. T. Kościuszki, ul. Polna i ul. I. Paderewskiego, ul. Kasprzaka )"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057051 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg w mieście Tuliszków (ul. Krótka, ul. T. Kościuszki, ul. Polna i ul. I. Paderewskiego, ul. Kasprzaka )”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Tuliszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuliszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuliszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.tuliszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg w mieście Tuliszków (ul. Krótka, ul. T. Kościuszki, ul. Polna i ul. I. Paderewskiego, ul. Kasprzaka )”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f057bf97-88b6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004292/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ulicy Polnej i ulicy Paderewskiego w Tuliszkowie

1.1.2 Budowa ulicy Krótkiej w Tuliszkowie

1.1.3 Budowa ulicy Kasprzaka w Tuliszkowie

1.1.4 Przebudowa ulicy Tadeusza Kościuszki w Tuliszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1145955,32 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część pierwsza: Przebudowa ulicy Polnej i ulicy I. Paderewskiego w TuliszkowiePrzedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa ulicy Polnej na długości 272,0m i ulicy Ignacego Paderewskiego na długości 99,0m wraz z wykonaniem odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej:a) roboty przygotowawczeb) wykonanie niezbędnego zakresu robót ziemnychc) wykonanie odwodnienia (ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej, budowę kanalizacji deszczowej, zabudowę wpustów ulicznych i przykanalików)d) zabudowę krawężników i obrzeżye) wykonanie nawierzchni jezdni drogi o nawierzchni z betonowej kostki brukowejf) budowę zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowejg) wykonanie robót wykończeniowychh) wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 511149,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Cześć druga: Budowa ulicy Krótkiej w TuliszkowieUlica Krótka zlokalizowana jest w m. Tuliszków, przebiega od łącznika z ulicą Leśną do ul. Nortowskiej. Rozpatrywana ulica posiada połączenia z w/w ulicami w postaci zjazdów, z ul. Nortowską o nawierzchni z kostki bet, natomiast z łącznikiem w postaci zjazdu o nawierzchni gruntowej:a) roboty rozbiórkoweb) cięcie nawierzchni bitumicznych,c) roboty pomiarowe,d) wykonanie robót ziemnych, profilowanie i zagęszczanie podłoża,e) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem,f) wykonanie podbudowy z betonu cementowego,g) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego,h) ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,i) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,j) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,k) wykonanie oznakowania,l) uporządkowanie terenu,m) wykonanie odwodnienia (budowa kanalizacji deszczowej, studnie chłonne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 273822,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część trzecia: Budowa ulicy Kasprzaka w TuliszkowieUlica Kasprzaka zlokalizowana jest w m. Tuliszków. Jest drogą bez przejazdu, rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką W443 i kończy na granicy działki nr 2803/5:a) roboty pomiaroweb) wykonanie robót ziemnych, profilowanie i zagęszczenie podłoża,c) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementemd) wykonanie podbudowy z betonu cementowego,e) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego,f) ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,h) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,i) wykonanie oznakowania,j) uporządkowanie terenu,k) wykonanie odwodnienia (budowa przykanalika),l) wykonanie oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 144290,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część czwarta: Budowa dróg gminnych - przebudowa ul. T. Kościuszki w Tuliszkowie.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Kościuszki w miejscowości Tuliszków. Długość przebudowywanej ulicy: 96,30 ma) roboty przygotowawcze,b) wykonanie niezbędnego zakresu robót ziemnych,c) wymiana nawierzchni jezdni,d) budowa chodnika ,e) budowa zjazdów do posesji,f) wykonanie odwodnienia (budowa kanalizacji deszczowej),g) ułożenie rur osłonowych do planowanego gazoc

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 216693,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444968,51

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535258,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444968,15

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310348447

7.3.3) Ulica: Komunalna 8

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444968,51

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243164,73

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268141,54

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243164,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA Krzysztof Rosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383940752

7.3.3) Ulica: Stefania 29

7.3.4) Miejscowość: Władysławów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty bitumiczne. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych S.A w Kole


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243164,73

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137266,77

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143393,98

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139222,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310348447

7.3.3) Ulica: Komunalna 8

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139222,83

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177772,15

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195684,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177772,15

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inzynieryjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310348447

7.3.3) Ulica: Komunalna 8

7.3.4) Miejscowość: Turek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177772,15

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.