eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOZORZE OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE PRZY Ul. RACULA-WIERZBOWA 6 W ZIELONEJ GÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOZORZE OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE PRZY Ul. RACULA-WIERZBOWA 6 W ZIELONEJ GÓRZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 10 68

1.5.8.) Numer faksu: 68 325 34 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b311909-536e-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOZORZE OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE PRZY Ul. RACULA-WIERZBOWA 6 W ZIELONEJ GÓRZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b311909-536e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070959/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie GDDKiA w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468258/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.ZG.D-3.2421.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185142,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją oraz zabezpieczenie obiektu Zamawiającego przed ingerencją osób trzecich;
2) świadczenie przedmiotu usługi stosownie do zakresu i rodzaju prac oraz wymiaru czasu pracy (godzin/dni):
- w dni robocze w godzinach od 16.00 do 7.00 dnia następnego,
- dni wolne od pracy 24h na dobę, jednoosobowo przez rotacyjnie zmieniających się pracowników;
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
4) natychmiastowa interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa obiektu i mienia, a w szczególności w razie:
• zapobieganie zakłóceniom porządku na ochranianym terenie i powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku;
• powiadamianie Policji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenie miejsca ich popełniania do czasu przybycia Policji;
• powiadamianie Straży Pożarnej o wystąpieniu pożaru oraz podejmowanie działań zmierzających do opanowania ognia przed przybyciem stosownych służb;
5) prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną obiektu i mienia oraz rejestrowanie wszelkich spostrzeżeń, uwag i innych istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego;
6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego telefonicznie wyłącznie przez koordynatora (w nagłych przypadkach przez pracowników ochrony) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i sposób wykonywania Przedmiotu zamówienia, mających istotne znaczenie dla realizacji przedmiotu zamówienia (stwierdzenie pożaru, awarii sieci wod.-kan., elektrycznej lub innych zdarzeń losowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136024,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220841,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136024,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080290330

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego, 37

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-764

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136024,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.