eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4b9c5f1-9db5-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4b9c5f1-9db5-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Prace porządkowe w zakresie utrzymania czystości małej architektury na terenie gminy Michałowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.77.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 822248,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 780932,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. utrzymanie czystości i porządku w Gminie to jest wykonywanie prac mających na celu zachowanie ładu na terenie Gminy Michałowice.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opróżnianie koszy ulicznych i utrzymanie w należytym porządku terenu wokół nich;
2) opróżnianie koszy na psie odchody;
3) wykonanie oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym;
4) usunięcie przerostów z kamiennych poboczy – usunięcie przerostów z poboczy dróg gminnych;
5) usunięcie przerostów z placów zabaw i stref rekreacji – usunięcie przerostów z chodników na terenie placu zabaw i stref rekreacji,
6) czyszczenie otwartych i zamkniętych tablic ogłoszeniowych;
7) sprzątanie wiat przystankowych;
8) zbieranie oraz wywóz do utylizacji odpadów, w tym:
a) sprzątanie z ulic luźnych odpadów,
b) z poboczy dróg gminnych,
c) czyszczenie słupów z ogłoszeń,
d) zbieranie pozostawionych worków z odpadami,
e) likwidacja dzikich wysypisk;
9) usuwanie zanieczyszczeń pochodzących z rozsypania przewożonych przez użytkowników dróg ładunków;
10) odbiór odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców i innych podobnych akcji;
11) zbieranie oraz wywóz do utylizacji worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice według zlecenia Zamawiającego;
12) zbieranie oraz wywóz do utylizacji trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) worków z odpadami ustawionych przy sześciu strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2, Nowa Wieś, Granica, Opacz Kolonia i dwóch boiskach (Sokołów i Granica).
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w „Specyfikacji Technicznej” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
5. Ze względu na specyfikę powyższych prac Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ich ilości, szacunkowe, orientacyjne ilości zostały określone w „Kosztorysie” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768074,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768074,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768074,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fagus Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140929925

7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-971

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768074,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.