eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Opracowanie karty inf. przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Budowa kolejki linowej Zapopradzie - Malnik w Muszynie"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie karty inf. przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa kolejki linowej Zapopradzie – Malnik w Muszynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie karty inf. przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa kolejki linowej Zapopradzie – Malnik w Muszynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-881f9072-66e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kolej gondolowa Zapopradzie - Góra Malnik (opracowanie dokumentacji)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa kolejki linowej Zapopradzie – Malnik w Muszynie”.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej w zakresie stacji dolnej i górnej,
Stacja dolna:
- połączenie z istniejąca drogą im. Dr Seweryna Mściwujewskiego,
- parking podziemny,
- miejsca postojowe,
- budynek stacji m.in. maszynownia kolejki, perony do wsiadania i wysiadania, kasy biletowe, toalety, itp.
- zagospodarowanie terenu,
Działki przewidziane pod zagospodarowanie terenu dla stacji dolnej: 1159/1, 1159/2, 1154/4, 296/1, 294/1, 292/3, 290/3, 294/2, 317, 315, 314 obr. ewid. Muszyna.
Stacja górna:
- budynek stacji m.in. maszynownia kolejki, perony do wsiadania i wysiadania, kasy biletowe, toalety, bar-restauracja,
- zagospodarowanie terenu.
- zagospodarowanie terenu w zakresie połączenia stacji górnej kolejki z wieżą widokową zlokalizowaną na dz. ewid. nr 2245/1, 3682 obr. ewid. Muszyna.
Działki przewidziane pod zagospodarowanie terenu dla stacji górnej: 2243, 2244, 2245/6, 2245/1, 3682 obr. ewid. Muszyna.
Koncepcja architektoniczno – budowlana (projekt koncepcyjny), powinna być przygotowana przez architekta, który określi możliwości zabudowy wskazanych nieruchomości gruntowych. Powinna składać się z wizualizacji nieruchomości, rzutów poszczególnych kondygnacji, zestawień danych technicznych oraz przekrojów. Koncepcja architektoniczna ma stanowić bazę, na podstawie której można będzie stworzyć szczegółowe projekty inwestycyjne, w tym te, które będą załączane do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Koncepcja architektoniczno – budowlana powinna określać technologię budowy, rozmieszczenie obiektów, rodzaj konstrukcji, instalacje. Powinna składać się z części opisowej i graficznej. Cześć graficzna w formie rzutu, zawierającego rozkład poszczególnych budynków oraz pomieszczeń oraz proponowane aranżacje oraz wizualizacje obiektów, zagospodarowanie terenu. Część opisowa natomiast powinna być opisaniem pomysłów widocznych w części graficznej. Może być wzbogacona o fotografie podobnych rozwiązań. Ma stworzyć wyobrażenie efektu końcowego, ponieważ powinna przedstawiać takie elementy jak bryła budynku, kolorystyka, układ i rozmieszczenie poszczególnych obiektów, czy pomieszczeń.
b) opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
Karta informacyjna przedsięwzięcia powinna zawierać podstawowe informacje o planowanym przedsięwzięciu, umożliwiające analizę kryteriów, o których mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, lub określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z art. 69 w/wym. ustawy, w szczególności dane o:
1) rodzaju, cechach, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,
2) powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu nieruchomości szatą roślinną,
3) rodzaju technologii,
4) przewidywanej ilości wykorzystywanej wody, surowców, materiałów, paliw oraz energii,
5) rozwiązaniach chroniących środowisko,
6) rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,
7) możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
8) obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz korytarzach ekologicznych, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia,
9) przedsięwzięciach realizowanych i zrealizowanych, znajdujących się na terenie, na którym planuje się realizację przedsięwzięcia, oraz w obszarze oddziaływania przedsięwzięcia lub których oddziaływania mieszczą się w obszarze oddziaływania planowanego przedsięwzięcia - w zakresie, w jakim ich oddziaływania mogą prowadzić do skumulowania oddziaływań z planowanym przedsięwzięciem,
10) ryzyku wystąpienia poważnej awarii lub katastrofy naturalnej i budowlanej,
11) przewidywanych ilościach i rodzajach wytwarzanych odpadów oraz ich wpływie na środowisko,
12) pracach rozbiórkowych dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko
- z uwzględnieniem dostępnych wyników innych ocen wpływu na środowisko, przeprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów.
Karta informacyjna przedsięwzięcia jako dokument stanowiący załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia powinien być sporządzony w sposób odpowiadający wymaganiom organu przeprowadzającego postępowanie o wydanie tej decyzji, a jego forma i zakres tak dobrane, aby cały materiał nie wymagał zmian i uzupełnień formalnych. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Na etapie prowadzonego postępowania Wykonawca ma obowiązek uzupełniać i wyjaśniać treści według wskazań organu i na każde wezwanie w terminie wskazanym przez organ.
c) złożenie wniosku i uzyskanie:
- prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia z rygorem natychmiastowej wykonalności, stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wraz z nadaniem klauzuli ostateczności,
lub
- określającej zakres raportu oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Wniosek o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia należy złożyć zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Lokalizacja przedsięwzięcia:
Dz. ewid. nr.: 2245/1, 3682, 2415/4, 2245/6, 2243, 2244, 2242, 2241, 2240, 2296, 2295, 2294, 2293/2, 2293/3, 2293/4, 2292/2, 3805, 3684/2, 3804/2, 2286, 2287, 3804/2, 2322, 2321/2, 2321/1, 2320, 2319, 2308/1, 3684/1, 2308/2, 2317, 2307, 2305/3, 2305/2, 2301/1, 3685, 2301/2, 2302/4, 1180, 551/1, 551/2, 563, 547/3, 547/2, 559/1, 559/2, 540/7, 552, 1182, 555, 556, 553/1, 553/2, 554, 557, 1163/1, 656, 655, 1201, 654/2, 653/2, 652/2, 654/1, 653/1, 652/1, 651, 1190/2, 1148/63, 610/3, 609, 1148/24, 1148/63, 608/2, 611/68, 610/10, 610/9, 608/4, 608/3, 465, 466, 467/1, 1170, 576/1, 575/1, 575/3, 574/3, 574/1, 1183, 573/6, 573/5, 575/2, 574/2, 573/2, 573/3, 1158/2, 1160/2, 319/2, 316/3, 316/4, 319/1, 320/1, 316/1, 317, 315, 314, 1159/1, 296/1, 294/1, 294/2, 1159/2, 292/3, 290/3, 1154/4 obręb Muszyna.

Wymagania formalne
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
a) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
b) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
d) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz polityką przestrzenną gminy,
e) Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
Wszystkie papierowe kopie opracowań należy wykonać w wersji kolorowej,
Wersje elektroniczne powinny być uporządkowane, skatalogowane i opisane w sposób jasny i zrozumiały jednoznacznie wskazujący na zawartość,
Wszystkie dokumenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (w tym również uzyskane opinie, warunki i uzgodnienia) należy zapisać w formie elektronicznej na oddzielnym nośniku – pamięć USB,
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w postaci dokumentów drukowanych w ilości 3 egz. oraz w formie elektronicznej z zapisem w formacie:
- .docx (pliki tekstowe) – zgodnie z programem Microsoft Word w wersji nie starszej niż 2010 oraz dodatkowo w .pdf
- .dwg (rysunki) – zgodnie z programem Autocad w wersji 2007 lub 2010 oraz dodatkowo .pdf, .jpg,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

71313440-1 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol CUDZIŁO ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6010049666

7.3.3) Ulica: ul. Obozowa 22/27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-161

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.