eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Projekt przebudowy skrzyżowania ulic: Plebiscytowej, Romualda Traugutta, gen. Józefa Bema i Ofiar Terroru oraz odcinka ulicy Plebiscytowej w Rydułtowach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt przebudowy skrzyżowania ulic: Plebiscytowej, Romualda Traugutta, gen. Józefa Bema i Ofiar Terroru oraz odcinka ulicy Plebiscytowej w Rydułtowach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4120988 lub 32 4120932

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/27874264

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt przebudowy skrzyżowania ulic: Plebiscytowej, Romualda Traugutta, gen. Józefa Bema i Ofiar Terroru oraz odcinka ulicy Plebiscytowej w Rydułtowach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7253417-2107-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001589/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowych – branża drogowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255262/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.272.5.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca wykonanie zadania pn.: „Projekt przebudowy skrzyżowania ulic: Plebiscytowej, Romualda Traugutta, gen. Józefa Bema i Ofiar Terroru oraz odcinka ulicy Plebiscytowej w Rydułtowach”. Zamówienie dotyczy poprawy bezpieczeństwa ruchu i przepustowości na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 5024 S (ulice: Plebiscytowa i Romualda Traugutta) i 5025 S (ulica gen. Józefa Bema) z drogą gminną (ulica Ofiar Terroru) oraz przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 5024 S (ulica Plebiscytowa) w Rydułtowach i polega na opracowaniu dokumentacji projektowej i pełnieniu nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych realizowanych na jej podstawie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania, o którym mowa
w punkcie 1 z wszystkimi wlotami na długości obejmującej co najmniej dodatkowe pasy do skrętu oraz odcinka drogi powiatowej nr 5024 S (ulica Plebiscytowa) od skrzyżowania do wyremontowanego fragmentu na wysokości działki o numerze ewidencyjnym 3129/165 wraz
z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia budowy,
2) opracowanie dokumentacji, w tym: projektu wstępnego (PWS), projektu budowlanego (PB), projektów wykonawczych (PW), dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, projektów stałej (DOR) i czasowej (TOR) organizacji ruchu niezbędnych do realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową,
3) zaprojektowanie sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej na skrzyżowaniu, o którym mowa w punkcie 1,
4) wykonanie pomiarów ruchu pojazdów i pieszych na skrzyżowaniu, o którym mowa w punkcie 1 w co najmniej 2 dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 5.00 do 20.00, które będą podstawą do wykonania prognozy ruchu oraz programu sygnalizacji świetlnej,
5) zaprojektowanie oświetlenia zapewniającego właściwą widoczność na skrzyżowaniach, przejściach dla pieszych i odcinkach drogi objętych opracowaniem; w przypadku oświetlenia przejść dla pieszych należy stosować „Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych” (WR-D-41-4) rekomendowane przez ministra właściwego do spraw transportu,
6) zaprojektowanie przebudowy konstrukcji jezdni na odcinkach dróg objętych opracowaniem
z dostosowaniem do istniejącego natężenia ruchu,
7) zaprojektowanie przebudowy przejść dla pieszych i chodników oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz „Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych” (WR-D-41-3) rekomendowanych przez ministra właściwego do spraw transportu, jeżeli nastąpi taka konieczność,
8) zaprojektowanie przebudowy istniejących zjazdów i skrzyżowań z dostosowaniem do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych lub uzyskaniem stosownej zgody na odstępstwo od tych przepisów (w przypadku konieczności wystąpienia o odstępstwo od warunków techniczno-budowlanych niezbędne będzie złożenie wniosku do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej; odcinki wymagające odstępstwa należy przedstawić zamawiającemu do akceptacji),
9) zaprojektowanie przebudowy kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających oraz służących do odbioru wód deszczowych i roztopowych z pasa drogowego i terenów przyległych, jeśli nastąpi taka konieczność,
10) zaprojektowanie przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej, jeśli nastąpi taka konieczność.
3. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia ma stanowić załączniki do wniosków o zgłoszenie robót budowlanych lub o pozwolenie na budowę zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zadanie obejmuje uzyskanie zgłoszenia robót (z potwierdzeniem braku sprzeciwu) lub ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Projekty czasowej i stałej organizacji ruchu wchodzące w skład dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia mają stanowić załączniki do wniosków o uzyskanie stosownych zatwierdzeń. Zamówienie obejmuje także uzyskanie tych zatwierdzeń zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach i wykonywaniem nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 784) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2311).
5. Zamówienie obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w Dziale II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Studiów i Projektów Komunikacji Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271578690

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 42

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-619

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizację prac geodezyjnych w zakresie mapy oraz prac geotechnicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII - 8.3) Okres realizacji zamówienia: 48 miesięcy.
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zatwierdzeń projektów czasowej i stałej organizacji ruchu oraz uzyskaniem zgłoszenia robót budowlanych (z potwierdzeniem braku sprzeciwu) lub ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2) nadzór autorski, aktualizacja kosztorysów inwestorskich (zgodnie z zapisami SWZ) oraz udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, o których mowa w punktach 1.5. i 5.8. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Działu II SWZ): do 3 lat od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru dokumentacji projektowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.