eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP) (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056644 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP) (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473170052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 173

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42/638-49-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdit.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/komunikacja-i-transport/zarzad-drog-i-transportu-bip/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.lodz.pl/komunikacja-itransport/ zarzad-drog-i-transportu-bip/zamowienia-publiczne/; https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP) (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d93d6e-978b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002269/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie / konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic / alei / placów / rond / skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029548/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiT-DZ.2620.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416726 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:Wykonanie ,montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów,Tablic Ruchu Pieszego (TRP),Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu(TRK I i TRK II),Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o historii nazwy ulicy w Łodzi. Numeracja zgodna z SWZ:3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu ( TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o historii nazwy ulicy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 zadań polegających na : zadanie nr 1 – wykonanie tablic nazewniczego oznakowania ulic/placów/alei/rond/skwerów oraz Tablic Ruchu Pieszego;zadanie nr 2 – montażu, demontaż oraz utrzymaniu/konserwacji tablic nazewniczego oznakowania oraz Tablic Ruchu Pieszego na terenie Miasta Łodzi;zadanie nr 3 – utrzymaniu/konserwacji Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu na terenie Miasta Łodzi;zadanie nr 4 – utrzymaniu/konserwacji Tablic Informacyjnych na terenie Miasta Łodzi;zadanie nr 5- wykonaniu, montażu, utrzymaniu i konserwacji tablic informujących o historii nazwy ulicy/alei/placu na terenie Miasta Łodzi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym (Formularz nr 2) Tomu I SWZ, w Tomie II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Zadanie nr 1 – 5 oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy.– Formularz aktu umowy. 3.2.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, Formularzu aktu umowy, Formularzu cenowym stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3.2.2. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.3.2.3.Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe / specyfikacje techniczne / opisy itp.3.3. Zamawiający, wymaga, by czynności polegające na montażu i demontażu tablic, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.3.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.3. powyżej oraz w Tomie III SWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

34928472-7 - Oznakowanie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

71354000-4 - Usługi sporządzania map

79995200-7 - Usługi katalogowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286406,73

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286406,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286406,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CHYBO-TEX” Małgorzata Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282194880

7.3.3) Ulica: ul. Zagrodowa 10/12

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - Zadanie nr 1 – w całości - JD Inżynieria Ruchu - Zadanie nr 2 – w części produkcyjnej- JD Inżynieria Ruchu - Zadanie nr 3 – w części produkcyjnej- JD Inżynieria Ruchu - Zadanie nr 4 – w części produkcyjnej- JD Inżynieria Ruchu - Zadanie nr 5 – w części produkcyjnej- JD Inżynieria Ruchu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286406,73

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.