Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009922/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
- 2021/BZP 00009922/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009922/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011215/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00015867/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056588 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 06 00
1.5.8.) Numer faksu: 33 499 06 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b8eb5895-4f0c-41c3-879d-7649215feebc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f604fcc-7521-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009922/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-GM/15/2021/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4907407,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 319065,04 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje:1) lokal przy ul. 11 Listopada 63/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 59,75 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych gazowych,b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznychktóre stanowią łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,2) lokal przy ul. Komorowickiej 122/6: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 20,34 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych,b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.1b do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,3) lokal przy ul. Milusińskich 9/2: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 22,48 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych gazowych stanowiącym załącznik nr 2.1c do Specyfikacji,b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy.z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 8 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 15 do Specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 60214,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje:1) lokal przy ul. Adama Mickiewicza 1/6: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 29,15 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych,b) przedmiarem robót instalacyjnych centralnego ogrzewania,c) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji, d) projektem budowlanym instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Adama Mickiewicza 1/6 w Bielsku-Białej, stanowiącą załącznik nr 2.2b do Specyfikacji,e) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,2) lokal przy ul. NMP Królowej Polski 7/13: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 27,01 m2, przeznaczonego na lokal socjalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych,b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.2c do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Ludwika Waryńskiego 4/3: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 23,80 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz kominowych,b) przedmiarem robót instalacyjnych centralnego ogrzewania,c) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.2d do Specyfikacji, d) projektem budowlanym instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym przy ul. Ludwika Waryńskiego 4/3 w Bielsku-Białej, stanowiącą załącznik nr 2.2e do Specyfikacji,e) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 8 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 15 do Specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 89417,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 obejmuje:1) lokal przy ul. Władysława Broniewskiego 38/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 14,64 m2, przeznaczonego na lokal tymczasowy, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, stanowiącym załącznik nr 2.3a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,2) lokal przy ul. Jana Sobieskiego 31/7: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 64,02 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i gazowych,b) przedmiarem robót instalacyjnych centralnego ogrzewania i dobudowy przewodów kominowych,c) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.3b do Specyfikacji, d) projektem budowlanym budowy wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym – pustostanie przy ul. Jana Sobieskiego 31/7 w Bielsku-Białej, stanowiącej załącznik nr 2.3c do Specyfikacji,e) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,3) lokal przy ul. Jana Sobieskiego 45/5: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 25,16 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i kominowych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych,b) przedmiarem robót instalacyjnych centralnego ogrzewania,c) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.3d do Specyfikacji, d) projektem budowlano-wykonawczym instalacji gazowej oraz instalacji centralnego ogrzewania i wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalu mieszkalnym – pustostanie przy ul. Jana Sobieskiego 45/5 w Bielsku-Białej, stanowiącej załącznik nr 2.3e do Specyfikacji,e) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,4) remont lokalu przy ul. Św. Anny 4/2: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 17,50 m2, przeznaczonego na lokal socjalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych,b) b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych, obejmującym również dostawę kuchenki elektrycznej dwupalnikowej,które stanowią łącznie załącznik nr 2.3f do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 8 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 15 do Specyfikacji4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 169433,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61702,96
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61702,96
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61702,96
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD-KAN C.O. GAZ.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: M-TECH Marcin Kiszka; FUH ComplexBud Łukasz Hansel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072895831
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana 6
7.3.4) Miejscowość: Hecznarowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-330
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN PAPIERZ INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN C.O. GAZ.
jakie przetargi wygrała firma
JAN PAPIERZ INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN C.O. GAZ.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61702,96
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95528,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95528,10
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95528,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD-KAN C.O. GAZ.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: M-TECH Marcin Kiszka; FUH ComplexBud Łukasz Hansel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072895831
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana 6
7.3.4) Miejscowość: Hecznarowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-330
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN PAPIERZ INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN C.O. GAZ.
jakie przetargi wygrała firma
JAN PAPIERZ INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN C.O. GAZ.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95528,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167692,39
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167692,39
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167692,39
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD-KAN C.O. GAZ.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: M-TECH Marcin Kiszka; FUH ComplexBud Łukasz Hansel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072895831
7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana 6
7.3.4) Miejscowość: Hecznarowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-330
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN PAPIERZ INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN C.O. GAZ.
jakie przetargi wygrała firma
JAN PAPIERZ INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN C.O. GAZ.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167692,39
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
- Opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokali mieszkalnych (pustostanów) nr 1, 4, 4a, 6, 6a, 7 i 8 w budynku przy ul. Komorowickiej 21 w Bielsku - Białej.
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Hospicjum" w Bielsku- Białej na okres II Półrocza w 2024 roku".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.