Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00470351/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwerów i macierzy do Urzędu Miejskiego w Mońkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOŃKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um-monki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-monki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.monki.wrotapodlasia.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów i macierzy do Urzędu Miejskiego w Mońkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18f87d91-6b2a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031428/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina” z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, kompletnych, sprawnych, gotowych do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych dwóch serwerów i jednej macierzy. W ramach dostawy wykonawca dokona wdrożenia kontrolera domeny oraz systemu wirtualizacji i kopii zapasowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do swz. Zamówieni jest realizowane w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
2. Gwarancja: Zamawiający wymaga minimum 2 lat gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może uzyskać większą ilość punktów za wydłużony okres gwarancji.
3. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zam6wienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w dokumentacji postępowania,
2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i system6w referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-106 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4) w przypadku gdy opis przedmiotu zam6wienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalności, o kt6rych mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-106 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231424,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231424,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231424,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662095116
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 75
7.3.4) Miejscowość: Grabówka
7.3.5) Kod pocztowy: 15-523
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231424,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Budowa zaplecza sanitarno - socjalnego na stadionie miejskim w Mońkach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
- Modernizacja placu manewrowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach wraz z wykonaniem odwodnienia i wykonaniem ogrodzenia z bramami wjazdowymi
- Przebudowa ulic i dróg w mieście i gminie Mońki etap 1
- Przebudowa drogi we wsi Boguszewo drugi etap
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch dodatkowych półek dyskowych wraz z dyskami dedykowanymi do macierzy Ethernus DX oraz pamięć RAM
- Dostawa dysków twardych do klastra serwerowego HCI
- Zakup macierzy produkcyjnej.
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.