eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Remont mieszkań Kałusa 18/1A, Kałusa 18/9, Kałusa 20/9, Kałusa 24/1, Kałusa 24/2 w Rudzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056487 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont mieszkań Kałusa 18/1A, Kałusa 18/9, Kałusa 20/9, Kałusa 24/1, Kałusa 24/2 w Rudzie Śląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218

1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-710

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 322420133

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056487

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00056390/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: TIR/04/RB/PN/20211.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. 2.Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@mpgm.com.pl. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćkomunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich wzłożonej ofercie, 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz wszystkie niezbędne informacjeprzez miniPortal jako załącznik nr 6 do SWZ. 9. W przypadku przekazywania w postępowaniudokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającegokompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym plikuodpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznychskompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych wRozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (...) (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszczaprzesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar

Po zmianie:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: TIR/05/RB/PN/20211.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. 2.Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@mpgm.com.pl. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwośćkomunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich wzłożonej ofercie, 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz wszystkie niezbędne informacjeprzez miniPortal jako załącznik nr 6 do SWZ. 9. W przypadku przekazywania w postępowaniudokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającegokompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym plikuodpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznychskompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych wRozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (...) (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszczaprzesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.