eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Remonty bieżące przepustów oraz korpusów drogowych wraz z odwodnieniem w ciągach dróg powiatowych w 2022 roku na terenie Powiatu Wadowickiego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty bieżące przepustów oraz korpusów drogowych wraz z odwodnieniem w ciągach dróg powiatowych w 2022 roku na terenie Powiatu Wadowickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 2

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty bieżące przepustów oraz korpusów drogowych wraz z odwodnieniem w ciągach dróg powiatowych w 2022 roku na terenie Powiatu Wadowickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d78bab5-8d89-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033819/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bieżące utrzymanie korpusów drogowych w ciągach dróg powiatowych i odwodnienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:biuro@powiatwadowicki.pl
zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat
Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remonty bieżące przepustów oraz korpusów drogowych wraz z odwodnieniem w ciągach dróg powiatowych w 2022 roku na terenie Powiatu Wadowickiego w szczególności:
 wykonanie wykopów,
 remont skarp umocnionych elementami betonowymi,
 wykonanie umocnienia skarp elementami betonowymi,
 uzupełnienie korpusu drogi gruntem,
 uzupełnienie korpusu drogi kruszywem,
 wykonanie narzutu kamiennego,
 wykonanie koszy siatkowo - kamiennych,
 wymiana podbudowy z kruszywa,
 uzupełnienie ubytków w poboczach materiałem kamiennym,
 ścięcie poboczy,
 wymiana nawierzchni chodnika (kostka, płyty)
 wymiana krawężników, obrzeży
 renowacja rowów,
 wykonaniu warstwy wyrównawczej z masy mineralno - asfaltowej,
 wykonanie ścianek czołowych betonowych,
 wymiana elementów przepustów drogowych,
 wymiana przykanalików,
 drobne naprawy tynkarskie i uszczelnienia pęknięć ścian czołowych, gzymsów, itp.
 oczyszczenie ścieków betonowych,
 wykonanie, wymiana korytek ściekowych,
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego, betonowego,
 naprawa, wymiana studni rewizyjnych, betonowych,
 naprawa, wymiana studni ściekowych,
 regulacja wysokościowa studni rewizyjnej,
 wymiana, naprawa drogowych barier ochronnych,
 wymiana, naprawa barieroporęczy na przepustach,
 wymiana, naprawa poręczy ochronnych
 skropienie poboczy emulsją i grysami

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót remontowych, drogowych będą obejmowały remonty bieżące przepustów oraz korpusów drogowych wraz z odwodnieniem w ciągach dróg powiatowych:
 wykonanie wykopów,
 remont skarp umocnionych elementami betonowymi,
 wykonanie umocnienia skarp elementami betonowymi,
 uzupełnienie korpusu drogi gruntem,
 uzupełnienie korpusu drogi kruszywem,
 wykonanie narzutu kamiennego,
 wykonanie koszy siatkowo - kamiennych,
 wymiana podbudowy z kruszywa,
 uzupełnienie ubytków w poboczach materiałem kamiennym,
 ścięcie poboczy,
 wymiana nawierzchni chodnika (kostka, płyty)
 wymiana krawężników, obrzeży
 renowacja rowów,
 wykonaniu warstwy wyrównawczej z masy mineralno - asfaltowej,
 wykonanie ścianek czołowych betonowych,
 wymiana elementów przepustów drogowych,
 wymiana przykanalików,
 drobne naprawy tynkarskie i uszczelnienia pęknięć ścian czołowych, gzymsów, itp.
 oczyszczenie ścieków betonowych,
 wykonanie, wymiana korytek ściekowych,
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego, betonowego,
 naprawa, wymiana studni rewizyjnych, betonowych,
 naprawa, wymiana studni ściekowych,
 regulacja wysokościowa studni rewizyjnej,
 wymiana, naprawa drogowych barier ochronnych,
 wymiana, naprawa barieroporęczy na przepustach,
 wymiana, naprawa poręczy ochronnych,
 skropienie poboczy emulsją i grysami.

Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe:
 zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego;
 wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
 Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
 Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisem SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy na przejęcie placu budowy od daty zgłoszenia przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do robót od daty przekazania placu budowy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
 Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz przedstawić informację o podstawie do dysponowania tymi osobami w formie załączonego do oferty - wykazu (załącznik nr 5 do SWZ). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp wskazanych przez zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d) SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia(np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika
określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego. W odniesieniu
do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót,
2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, epidemie),
4) wystąpieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych, które nie pozwalają na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp.
4. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty w stosunku do osób realizujących zamówienie na zasadach określonych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zmiana wartości umowy może być dokonana w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.