eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930588625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Strzelecki 19/21

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-224

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zck.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zck/public/postepowanie?postepowanie=55919224

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych na terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42da8c85-77e1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048808/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i publicznych szaletówna terenie cmentarzy komunalnych we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TT-28-06/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292321,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjno – biurowego i publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu
Przedmiot zamówienia części 1 składa się z czterech zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjno – biurowego, portierni oraz pomieszczenia obsługi wagi, mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Sprzątanie publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
c) Zadanie 3 – Stała obsługa w okresie Wszystkich Świętych szaletu publicznego
i 9 szt. toalet przenośnych typu TOI TOI na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.
d) Zadanie 4 – Jednorazowe umycie okien i przeszkleń w budynku administracyjno – biurowym, portierni i szaletu publicznego mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Osobowice we Wrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 89920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego i publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu
Przedmiot zamówienia części 2 składa się z czterech następujących zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego, portierni i garażu nr 6 mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Sprzątanie publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
c) Zadanie 3 - Stała obsługa publicznego szaletu i 7 szt. toalet przenośnych typu TOI TOI
w okresie Wszystkich Świętych na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.
d) Zadanie 4 – Jednorazowe umycie okien budynku administracyjno – biurowego mieszczącego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Grabiszyn we Wrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 88320,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego i budynku przedpogrzebowego oraz szaletu publicznego znajdującego się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole we Wrocławiu oraz sprzątanie toalety mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowice
we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia części 5 składa się z pięciu zadań:
a) Zadanie 1 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych budynku administracyjno – biurowego, portierni i pomieszczeń budynku przedpogrzebowego mieszczących się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
b) Zadanie 2 - Sprzątanie publicznego szaletu na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
c) Zadanie 3 – Sprzątanie toalety mieszczącej się na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Pawłowice przy ul. Złocieniowej 29 we Wrocławiu.
d) Zadanie 4 - Obsługa publicznego szaletu w okresie Wszystkich Świętych na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.
e) Zadanie 5 – Jednorazowe umycie okien raz w roku w budynku administracyjno – biurowym, portierni, publicznym szalecie i budynku przedpogrzebowym na terenie Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przy ul. Kiełczowskiej 90 we Wrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 114081,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80515,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80515,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Purgato Dorota Pajdzik-Kościewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917 105 42 08

7.3.3) Ulica: Zakładowa 11F/10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-231

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80515,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83812,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154498,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83812,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Purgato Dorota Pajdzik-Kościewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917 105 42 08

7.3.3) Ulica: Zakładowa 11F/10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-231

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83812,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89310,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174168,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89310,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Purgato Dorota Pajdzik-Kościewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917 105 42 08

7.3.3) Ulica: Zakładowa 11F/10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-231

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89310,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.