eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › PERON 4- STACJA KULTURY



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
PERON 4- STACJA KULTURY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZKLARSKA PORĘBA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Granitowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 / 75 47 700

1.5.8.) Numer faksu: 75/ 75 47 724

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szklarskaporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szklarskaporeba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PERON 4- STACJA KULTURY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856247a2-8d85-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007700/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.4 Budowa „Ogrodu Wyobraźni”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szklarskaporeba.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
Sylwia Cybulska imprezy@mok.szklarskaporeba.pl – opis przedmiotu zamówienia;
Paweł Popłoński sport@mok.szklarskaporeba.pl - opis przedmiotu zamówienia;
Anita Kaczmarska dyrektor@mok.szklarskaporeba.pl – opis przedmiotu zamówienia;
Sabina Łozińska- Uroda sabi_@poczta.onet.pl – procedura udzielenia zamówienia;
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest PAWEŁ STRYCHARZ,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@szklarskaporeba.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego - „Peron 4 - cz. ..”,
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
d) danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UE.033.34.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SCENOTECHNIKI- SALA WYSTAWIENNICZA. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do sali
wystawienniczej oraz pomieszczeń towarzyszących. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć
do miejsca realizacji projektu wskazanego przez Zamawiającego.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń
zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w
oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane:
nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Zaproponowane wyposażenie musi posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje
bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem dostaw musi uzyskać ich akceptację wyrażoną pisemnie
przez Zamawiającego. Brak akceptacji Zamawiającego daje Mu prawo odmowy zapłaty za
dostawę asortymentu nieprzedstawionego do akceptacji.
7. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 dla części nr 1
i Załącznik nr 2 dla części nr 2 i załącznik nr 2a dla części nr 3,
na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego.
8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony
prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa
z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności
ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych
i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup
poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich
do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań,
uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania
zamówionego wyposażenia Zmawiającemu jako funkcjonalnego i sprawnego.
10. Instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie
przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego.
11. Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego
sprzętu i wyposażenia.
12. Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę
gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji.
13. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów
gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SPRZĘTU ELEKTORNICZNEGO DO POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do sali wystawienniczej oraz pomieszczeń towarzyszących. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do miejsca realizacji projektu wskazanego przez Zamawiającego.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Zaproponowane wyposażenie musi posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem dostaw musi uzyskać ich akceptację wyrażoną pisemnie przez Zamawiającego. Brak akceptacji Zamawiającego daje Mu prawo odmowy zapłaty za dostawę asortymentu nieprzedstawionego do akceptacji.
7. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 dla części nr 1
i Załącznik nr 2 dla części nr 2 i załącznik nr 2a dla części nr 3,
na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego.
8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa
z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych
i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich
do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionego wyposażenia Zmawiającemu jako funkcjonalnego i sprawnego.
10. Instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego.
11. Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.

12. Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji.
13. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ TOWARZYSZĄCYCH.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do sali wystawienniczej oraz pomieszczeń towarzyszących. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do miejsca realizacji projektu wskazanego przez Zamawiającego.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
4. Opakowanie musi posiadać etykietę informacyjną zawierającą minimum następujące dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Zaproponowane wyposażenie musi posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa sformułowane w języku polskim.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem dostaw musi uzyskać ich akceptację wyrażoną pisemnie przez Zamawiającego. Brak akceptacji Zamawiającego daje Mu prawo odmowy zapłaty za dostawę asortymentu nieprzedstawionego do akceptacji.
7. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 dla części nr 1
i Załącznik nr 2 dla części nr 2 i załącznik nr 2a dla części nr 3,
na podstawie których Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego.
8. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa
z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych
i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich
do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionego wyposażenia Zmawiającemu jako funkcjonalnego i sprawnego.
10. Instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego.
11. Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.

12. Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji.
13. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości brutto nie mniejszej niż:
- dla wszystkich części - 10.000,00 PLN- dla każdej części zamówienia;
2. Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej;
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum:
- dla wszystkich części - 20.000,00 PLN;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych dla wszystkich części zamówienia:
- oświadczenia o aktualności informacji - Załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych dla wszystkich części zamówienia:
- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda dla wszystkich części :

- wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- Załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:

3.000,00 zł- dla każdej z wyodrębnionych części.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
68 1090 1984 0000 0001 0081 6338.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią załącznika do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniportalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.