eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Przebudowa drogi powiatowej nr 1128W Stromiec - Podlesie Duże - Dobieszyn na odcinku Stromiec - Ksawerów Nowy od km 0 + 120 do km 1+660



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1128W Stromiec - Podlesie Duże - Dobieszyn na odcinku Stromiec - Ksawerów Nowy od km 0 + 120 do km 1+660

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BIAŁOBRZESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486133414

1.5.8.) Numer faksu: 486133420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1128W Stromiec - Podlesie Duże - Dobieszyn na odcinku Stromiec - Ksawerów Nowy od km 0 + 120 do km 1+660

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-351bde80-b913-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033155/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1128W Stromiec - Podlesie Duże - Dobieszyn na odcinku Stromiec - Ksawerów Nowy od km 0 + 120 do km 1+660

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bialobrzegipowiat.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat
2. komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,j za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl 3.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Informacje Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,,f)
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi data wpływu.6.Wykonawca, akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl 7. Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, .8. Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" .9.Zamawiający
informuje, iż w przypadku awarii platformy zakupowej możliwy jest kontakt poprzez adres email: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Białobrzegach 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@bialobrzeipowiat.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO. 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AR.272.3.2024.MN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej na odcinku 1,540 km
Rozbiórka krawężnika – 26,00m, rozbiórka obrzeży – 18,0m, demontaż słupków do znaków i tarcz – 1 szt./1 szt. wykonanie koryta o gł. 20-30 cm łącznie – 11 969,00m2, wykonanie nasypów 231,00 m3, wykonanie kompletnego przepustu z rur PEHD karbowanych o średnicy 40 cm; wykonanie przykanalików z rur PVC fi 160mm – 24,0 m, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm łącznie 2582,00m2, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10 - 25cm łącznie 2662,00m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S grub. 3cm (jezdnia drogi - KR2) 8 587m2, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 6 cm (KR2) -862 m2, wyrównanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W średnio 75kg/m2 567,00t, wykonanie kompletnego przepustu pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm wraz z przyczółkami -162,0m/40 szt., pobocza z kruszywa łamanego 2012,00m2, oczyszczenie rowów drogowych 2590,00m, oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi, linie na przejściach i skrzyżowaniach (P-10)- 11 m2, oznakowanie pionowe słupki 6,0szt./ tarcze 8,0szt. ustawienie ogrodzeń segmentowych U-12a szarych o wysokości 1,1m i rozstawie słupków do 2m – 8m, ustawienie krawężników betonowych ulicznych o wym. 15x30x100cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 3cm oraz na ławie betonowej z oporem – 408 m, ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30cm podsypce cementowo -piaskowej 1:4 gr 5cm 411,00m, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 6cm
ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grub. 3cm – 620 m2; wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 15cm – 117m2, wykonanie zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm 191,00m2, wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4cm 39,00m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej 2 roboty
budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub odbudowie lub budowie drogi, o wartości co najmniej 200.000,00 zł
brutto.
b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia, kierownikiem robót w specjalności
drogowej, pełniącym jednocześnie funkcję kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych
samych czynności, do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie
przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;
b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
- art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy.
- Wzór oświadczenia o aktualności informacji stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
b) Oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył ofertę, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
- Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
c) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem.
5. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i d), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających,
że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe,
oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 10 ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
8. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty oraz dokumenty
potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci
papierowej, to przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Wzór oś stanowi Zał. nr 3a i Zał. nr 3b do SWZ.
Ośw. to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio
na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ośw., o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Ośw. te
potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w post. w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z ośw., o
którym mowa w pkt 1, także ośw. podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu
(na wzorze Zał. nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca
powołuje się na jego zasoby (na wzorze Zał. nr 3c do SWZ).
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5
dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozp. w sprawie podm.
Śr. Dow. oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału:
a)Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 l, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy r. budowl zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów – inne dokumenty.
- Wzór wykazu robót stanowi Zał. nr 6 do SWZ
b)Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie r. budowl,
wraz z informacjami na temat ich kwalif. zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
- Wzór wykazu robót stanowi Zał. nr 7 do SWZ
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zam. żąda złożenia dokument.
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał
płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego
lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społeczne i
zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezp. społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający
żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezp. społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A.
Nr 48 1240 5703 1111 0000 4906 8977
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych
na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane, do realizacji których
te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden
wspólny dokument.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający poza ustawowymi przypadkami zmian Umowy, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publ.
dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy: Zm. postan. umowy, ze względu na wystąpienie okol., których nie udało
się przewidzieć przed wszczęciem post.: konieczność wykonania r. dodatk; zmiana zakresu prac z uwagi na konieczne
zmiany w projekcie; przedł terminu wyk. umowy:- o czas niezbędny na dokonanie zmian w dok projektowej oraz o czas
niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany;- o czas niezbędny do wykonania r. zamiennych; - o czas
związany z oczekiwaniem na decyzję organów adm. Publ. lub innych podmiotów do wydania decyzji, zezwoleń,
niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca; - o czas niezbędny na
poprawę warunków wykonywania r. zagrażających bezpieczeństwu; - w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków
geologicznych itp., wyjątkowo niekorzystnych warunków klimat., a także innych przeszkód lub skażeń; - gdy zaistnieją
okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że
zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu zamówienia, jak również celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu śr.
publicznych – o okres trwania tych okoliczności;- gdy wystąpią zdarzenia losowe uniemożliwiające wykonanie przedmiotu
umowy: działanie siły wyższej, klęska żywiołowa, terroru– o okres trwania tych okoliczności; - wstrzymania prac
budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - o okres, na który wstrzymano prace; -
wstrzymania prac budowl. przez Zamaw. lub przez właściwy organ w szczególności w przypadku wystąpienia: niewypałów i
niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, warunków geologicznych, archeologicznych lub teren uniemożliwiających
wykonanie przedmiotu umowy - o okres, na który wstrzymano prace. Zmiany technologii wykonania robót na wniosek
Wykonawcy lub Zamaw., pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zam. Zmiany jakości itp. dla objętego
proponowaną zmianą elementu robót budowlanych. Zmiany parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Odstąpienia od realizacji
części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego. Zmiany podwykonawcy robót z
zastrzeżeniem § 11 ust. 3. Zmiany przepisów mających wpływ na realizacje zamówienia, umowa może zostać zmieniona w
tym zakresie, o ile zmiany te zostaną wykazane przez Stronę wnoszącą o dokonanie zmiany umowy na tej podstawie. Zam.
przewiduje zmianę harmonogramu realizacji robót, zmiana nie wymaga formy aneksu. Wszystkie postanowienia stanowią
katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej
zgody. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w
każdym czasie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności
wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, robót zaniechanych oraz robót
dodatkowych. Udzielenie robót dodatkowych powodujących zwiększenie wynagrodzenia dla Wykonawcy będzie odbywać
się zgodnie z art. 455 ust. 2 Pzp. Wykonanie robót zamiennych, zaniechanych oraz robót dodatkowych potwierdzone
zostanie protokołem konieczności, podpisanym przez Strony lub ich upoważnionych przedstawicieli oraz Inspektora Nadz
Inwest. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakr. rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy będzie to
wynikało z potrzeb Zam. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia o 30% wartości zamówienia.
Wykonawca wykonana minimum 70 % wart. zamówienia. W przypadku ograniczenia zakresu robót obniżenie ustalonego
wynagrodzenia nastąpi w oparciu o zasady określone w § 8 ust. 18. W tym wypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały
jakiekolwiek roszczenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-05 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 14:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.