Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007083/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056118 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej przy ul. 3-go Maja w Jedliczu, w obrębie działek nr 11786, 11785, 11822, 11796, 11795, 11831, 1185.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlicze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Jedlicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0-13 44 847 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jedlicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jedlicze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlicze.bip.gov.pl/search/publiccontracts/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej przy ul. 3-go Maja w Jedliczu, w obrębie działek nr 11786, 11785, 11822, 11796, 11795, 11831, 1185.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b2286a-6d1b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005496/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej przy ul.3-go Maja w Jedliczu, w obrębie działek nr 1178/6, 1178/5, 1182/2, 1179/6, 1179/5, 1183/1 ,1185
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2.2021.MŻM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256627,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej przy ul. 3-go Maja w Jedliczu, w obrębie działek nr 11786, 11785, 11822, 11796, 11795, 11831, 1185.Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jedlicze, przy ul. 3-go Maja, gmina Jedlicze, w powiecie krośnieńskim w województwie podkarpackim na dz.: 1180, 1181, 1185, 1178/2, 1178/4, 1178/5, 1178/6, 1179/2, 1179/5, 1179/6, 1182/2, 1183/1, 1184, 1186, 1189, 1190/1, 1190/2, 1194/1 obręb 0001 Jedlicze, jednostka ewidencyjna Jedlicze.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 492,90 mb wraz z uzbrojeniem w studzienki kanalizacyjne o średnicach 425 mm, 600 mm i 1000 mm, w zależności od miejsca lokalizacji na sieci, oraz przyłączy kanalizacyjnych nie będących przedmiotem niniejszego przetargu. Szczegóły techniczne przedstawione są w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SWZ.Podłoże rozpoznano punktowo do głębokości 3,0 m p.p.t. Lokalizację miejsc wierceń przedstawiono na mapie będącej częścią dokumentacji projektowej. Zaleganie rozpoznanych gruntów w poszczególnych miejscach wierceń przedstawiono na profilach geotechnicznych otworów. W obrębie utworów spoistych zostało stwierdzone sączenie wody na głębokości 1,8 m p.p.t.. Zasilanie wód odbywa się drogą bezpośredniej infiltracji wód opadowych i roztopowych. Okresowo (opady, susza) w przypowierzchniowej części stan konsystencji gruntów spoistych może ulegać zmianom. W przypadku występowania w poziomie ułożenia kanału gruntów słabonośnych (organicznych, miękkoplastycznych) należy dokonać częściowej ich wymiany na podsypkę piaskowo-żwirową. Kanał należy ułożyć na warstwie wyrównawczej z piasku. Do zasypu na dolną warstwę użyć piasku, na pozostałe w kolejności użyć gruntów pochodzących z wykopu po odrzuceniu utworów nienośnych. Na odcinkach przebiegu kanału w drogach do zasypu na górną warstwę użyć kruszywa stosowanego w budownictwie drogowym, które będzie gwarantować uzyskanie wymaganego zagęszczenia i nośności dla nawierzchni dróg. Przed przystąpieniem do wykonywania prac ziemnych należy zinwentaryzować stan urządzeń i instalacji podziemnych. Rozpoznane podłoże pod względem urabialności zaliczono do następujących kategorii: III kategoria – nasypy, gleba (20%), IV kategoria – utwory spoiste (60%), VI kategoria – utwory spoiste z okruchami skalnymi (20%).Prowadzenie prac ziemnych powinno odbywać się pod nadzorem uprawnionego geologa.Wg Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 roku poz. 463) w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, w podłożu występują warunki proste, a obiekt zalicza się do II kategorii geotechnicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 6 do SWZ) oraz w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133209
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133209
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Lisowski Zakład Instalacyjno Budowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191482800
7.3.3) Ulica: Pstrągowa 340
7.3.4) Miejscowość: Pstrągowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-121
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacyjno-Budowlany "LISBUD" Paweł Lisowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacyjno-Budowlany "LISBUD" Paweł Lisowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133209,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.