eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Kujawski › Dostawa paliwa na rok 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa na rok 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910281374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 37

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@piotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeas.piotrkowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa na rok 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd092ff7-7ad2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045426/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.232.2.2022.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.” Dostawa paliwa na rok 2023. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup)
paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji ZEAS w Piotrkowie Kujawskim składająca się z:
- oleju napędowego „ON”; - Kod CPV 09.13.41.00 – 8, w ilości około 14000 litrów
2) Wykonawca gwarantuje, jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami w sprawie
wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
3) O ewentualnych nieprawidłowościach wynikających z jakości dostarczonego (pobranego) paliwa, Wykonawca zostanie
niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie
Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód powstałych z powodu złej jakości oferowanych paliw
(niezgodnych z obowiązującymi Polskimi Normami).
6) Paliwa danego asortymentu powinny spełniać stawiane im wymogi odpowiednich norm
oraz powinno być zdatne do użytku w okresie letnim jak i zimowym.
7) Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów
tj. tankowań pojazdów do zbiorników w stacji paliw Wykonawcy.
8) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu
i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu.
9) Wyżej wymienione osoby będą każdorazowo potwierdzać dostawcy własnoręcznym podpisem odbiór paliw na
dokumentach wydania (WZ).
10) Stacja paliw będąca w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego codziennie przez całą dobę.
Stacja powinna znajdować się w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego (położonej w
Piotrkowie Kujawskim, ul. Włocławska 37).
11) Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT dwa razy w miesiącu,
w okresach rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy
zamawiającego. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, na rachunek
wskazany przez Wykonawcę. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
12) Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw w której
odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby pobierającej paliwo, nr rejestracyjny pojazdu, ilość
zatankowanych litrów oraz rodzaj paliwa.
13) Wynagrodzenie za produkty pobrane przez Zamawiającego będzie naliczane wg cen obowiązujących w dniu
tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, z uwzględnieniem upustu cenowego wyłonionego w drodze
niniejszego przetargu.
14) Ceny obowiązujące w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, pomniejszone o upust cenowy
udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane
produkty na podstawie faktury VAT.
15) Ustalona cena jednostkowa za jeden litr może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny
u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca się zaopatruje.
16) Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu
lub spadku cen u producenta paliwa.
17) Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty
podwyżki lub spadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa.
Określona przez Zamawiającego ilość oleju oraz (w litrach) jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu 8 miesięcy tj.
od 01 stycznia do 31 sierpnia 2023, wyliczoną na podstawie zużycia paliwa w 2022 roku i jako taka nie może stanowić
podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej dostawy i należnej
odpłatności.
Uwaga!
Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa podane wyżej należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega
możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliw niż podane wyżej,
w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało
w interesie Zamawiającego. Z tytułu niezrealizowanego zakupu paliwa w ilościach wskazanych powyżej Wykonawcy nie
przysługuje żadne roszczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROMAN PALIWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272796488

7.3.3) Ulica: Lubraniec Parcele 55

7.3.4) Miejscowość: Lubraniec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-890

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.