eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 468743699

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbrzeziny.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugbrzeziny.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b274bd8-4b89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Wymiana źródeł ciepła na terenie gminy Brzeziny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 04 -IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 04 -IV.4 Zmniejszenie emisji zanieczyszczeń.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.40.2021.RD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 881040,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych i prac mających na celu realizację inwestycji polegającej na dostawie, montażu
i uruchomieniu kotłów na gaz płynny i ziemny na terenie Gminy Brzeziny, która jest realizowana w ramach projektu „Wymiana źródeł ciepła na terenie Gminy Brzeziny”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
4.2.1. w zakresie kotłów na gaz płynny:
1) wykonania projektów modernizacji kotłowni dla wszystkich instalacji,
2) dostawę i montaż 18 sztuk kotłów na gaz płynny,
3) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego kotła c.o. na paliwo stałe;
4) wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
5) montaż zbiornika na gaz płynny,
6) montaż kotła na gaz płynny,
7) montaż zasobnika c.w.u.,
8) montaż regulatora pogodowego,
9) weryfikacja i dostosowanie lub wykonanie układu powietrzno spalinowego i układu wentylacji,
10) podłączenie do istniejącego układu hydraulicznego c.o. oraz zasobnika cwu,
11) montaż filtroodmulnika do c.o.,
12) podłączenie zasilania elektrycznego,
13) zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
14) wykonanie przepustów w miejscach przejść tras przewodów przez ściany, dach lub inne przeszkody,
15) uszczelnienie przepustów,
16) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
17) uruchomienie układu i regulacje,
18) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji zamontowanego kotła na gaz płynny wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
19) wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.2. w zakresie kotłów na gaz ziemny:
1) wykonania projektów modernizacji kotłowni dla wszystkich instalacji oraz projektów przyłączy gazowych (przejście wymaganego procesu administracyjnego) dla instalacji.
2) demontaż i przekazanie mieszkańcowi starego kotła c.o. na paliwo stałe;
3) wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
4) wykonanie przyłącza gazu ziemnego,
5) dostawę i montaż 5 sztuk kotłów na gaz ziemny,
6) montaż zasobnika c.w.u.,
7) montaż regulatora pogodowego,
8) weryfikacja i dostosowanie lub wykonanie układu powietrzno spalinowego i układu wentylacji,
9) podłączenie do istniejącego układu hydraulicznego c.o. oraz zasobnika cwu.,
10) montaż filtroodmulnika do c.o.,
11) podłączenie do przyłącza gazu ziemnego,
12) podłączenie zasilania elektrycznego,
13) zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
14) wykonanie przepustów w miejscach przejść tras przewodów przez ściany, dach lub inne przeszkody,
15) uszczelnienie przepustów,
16) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
17) uruchomienie układu i regulacje,
18) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji zamontowanego kotła na gaz płynny wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
19) wykonanie innych elementów ujętych w załącznikach do SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.3. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizje lokalne obiektów w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztów, ryzyka i wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze
i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano-wykonawczych jak również przygotowania projektu.
4.4. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w PFU, który stanowi (załącznik nr 1 do SWZ) integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984731,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062874,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984731,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INSBUD Krzesińscy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360003186

7.3.3) Ulica: Kozietulskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984731,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.