eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Przebudowa ulicy Przechodniej w Świdnicy"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Przechodniej w Świdnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulicy Przechodniej w Świdnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15758152-57fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa ulicy Przechodniej w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304315/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-138/I/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa ul. Przechodniej w Świdnicy”
2. Ulica Przechodnia jest drogą gminną nr 112008D, klasy D, dla której zarządcą jest Prezydent Miasta Świdnicy.
3. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obrębie geodezyjnym 0004 Śródmieście, na działkach nr: 1626, 1645, 1632; AM -12;
4. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego - historycznego ośrodka miejskiego, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 27.12.1957 r. pod numerem 470. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca ma obowiązek zapewnić we własnym zakresie i na koszt własny przeprowadzenie badań archeologicznych, w oparciu o uzgodniony program badań archeologicznych, które będą nadzorowały roboty ziemne objęte zamierzeniem bez wpływu na ich zakres. Wykonawca obowiązany jest również pokryć koszty dokumentacji konserwatorskiej wykonanej w oparciu o badania archeologiczne. Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych należy uzyskać przed przystąpieniem do prac w terenie.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowę, projekty budowlane i wykonawcze i zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (dalej: Dokumentacja), sporządzonej w 2020 r. przez BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI „PROGRESS”, z siedzibą: ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom, zawierającą n/w opracowania:
1) Projekt Budowlany
2) Projekty Wykonawcze branż:
- drogowej
- sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej,
- teletechnicznej
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wszystkich branż,

i będzie realizowany w oparciu o:
Decyzję nr z dnia 05 maja 2021 pozwolenia na budowę.
Decyzję nr 487/2021 z dnia 05 maja 2021 pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach
7. Wymagania dotyczące materiałów, które winny być uwzględnione przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu zamówienia:
nawierzchnia jezdni:
warstwa ścieralna jezdni ul. Przechodniej - z kostki kamiennej granitowej 9/11, staroużytecznej
krawężniki kamienne - granitowe 15x30 staroużyteczne,
nawierzchnia chodników:
 kostka kamienna 4 x 6 granitowej - starużyteczna
 płyty kamienne 50 x 100 cm - nowe

Wszystkie materiały staroużyteczne stanowią własność Zamawiającego i znajdują się na składowisku oddalonym od placu budowy o ok. 5 km. Dowóz materiałów staroużytecznych na plac budowy leży po stronie Wykonawcy.

Uwaga 1! Konstrukcja okien piwnicznych winna być wykonana zgodnie z rysunkiem D-07, Projektu Wykonawczego branży drogowej. Parametry poszczególnych elementów konstrukcji okien należy dostosować do wymiarów Istniejących otworów okiennych.
Uwaga 2! Ponadto Zamawiający wymaga aby:
1) Wykonawca każdorazowo dokonywał kontroli badań zagęszczenia gruntu w przebiegu wykopów gestorów sieci, przed przystąpieniem do robót własnych.
2) Wykonawca odtworzył istniejącą organizację ruchu
Koszty wynikające z powyższych wymagań Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej.

8. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 6 wraz z przedmiarami robót znajduje się na stronie https://umswidnica.eb2b.com.pl/ Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Dróg – pok. 311.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 882525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 882525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "DROG - ZIEM" Zbigniew Wysoczański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890507630

7.3.3) Ulica: Stanowice, ul. Strzegomska 15

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 882525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.