eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055559 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126161508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744c8f97-6c75-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007830/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007237/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 546517,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192483,05 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy I Stare Miasto .2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 11751,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy II Grzegórzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 12710,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.4. Uwaga: Wartość wskazana w pkt 4.5.5), zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nieprzekraczającej 100% wartości zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 24074,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IV Prądnik Biały.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 31481,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy V Krowodrza.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 14074,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VI Bronowice.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 11666,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy VIII Dębniki.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 14317,97 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IX Łagiewniki–Borek Fałęcki.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 7962,96 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy X Swoszowice.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 4907,41 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 16296,30 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 4722,22 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XIII Podgórze.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XIV Czyżyny.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 9722,22 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XV Mistrzejowice.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 7777,78 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XVI Bieńczyce.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 9722,22 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia do dnia 15 grudnia 2021 r., zastrzeżeniem terminów określonych w załączniku do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 5740,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11164,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22412,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12379,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12379,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13020,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23439,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14038,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14038,44

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11016,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20580,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11949,12

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11949,12

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32832,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55252,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37458,72

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37458,72

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.Uzasadnienie faktyczne:Wykonawca Drukarnia Sil-Veg-Druk s.c. J. Pawelak, D. Pełka, D. Śmich, pismem z 19 kwietnia 2021 r. został poinformowany na podstawie art. 253 pkt 1 ustawy, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części 5 i 11 przedmiotowego zamówienia. Wydział Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą przygotował na podstawie wzoru umowy umowę wraz z załącznikami, którą przesłał 27 kwietnia 2021 r. kurierem na adres wskazany w ofercie celem złożenia podpisów przez Wykonawcę. Wykonawca Drukarnia Sil-Veg-Druk s.c. J. Pawelak, D. Pełka, D. Śmich, 4 maja 2021 r. przesłał drogą mailową Zamawiającemu pismo: > Informacja ta została podpisana przez Pana Janusza Pawelaka jako osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.W konsekwencji powyższego Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części 5 i 11 zamówienia z powodu odmowy podpisania przez Wykonawcę umowy. Dodatkowo termin wykonania druku pierwszego numeru gazetki dla Dzielnicy V w załączniku do umowy został określony na marzec/kwiecień 2021 r. – co zważywszy na aktualny kalendarz – jest świadczeniem niemożliwym do zrealizowania przez Wykonawcę, nawet przy rozsądnym skorzystaniu z postanowień § 2 ust. 13 umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14050,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23562,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11556,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21027,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12441,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12441,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15313,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31913,10

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15757,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15757,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7851,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13996,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7851,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3563677928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7851,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4569,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7317,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5273,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5273,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16191,36

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28812,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16191,36

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16191,36

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.Uzasadnienie faktyczne:Wykonawca Drukarnia Sil-Veg-Druk s.c. J. Pawelak, D. Pełka, D. Śmich, pismem z 19 kwietnia 2021 r. został poinformowany na podstawie art. 253 pkt 1 ustawy, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części 5 i 11 przedmiotowego zamówienia. Wydział Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą przygotował na podstawie wzoru umowy umowę wraz z załącznikami, którą przesłał 27 kwietnia 2021 r. kurierem na adres wskazany w ofercie celem złożenia podpisów przez Wykonawcę. Wykonawca Drukarnia Sil-Veg-Druk s.c. J. Pawelak, D. Pełka, D. Śmich, 4 maja 2021 r. przesłał drogą mailową Zamawiającemu pismo: > Informacja ta została podpisana przez Pana Janusza Pawelaka jako osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.W konsekwencji powyższego Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w części 5 i 11 zamówienia z powodu odmowy podpisania przez Wykonawcę umowy. Dodatkowo termin wykonania druku pierwszego numeru gazetki dla Dzielnicy V w załączniku do umowy został określony na marzec/kwiecień 2021 r. – co zważywszy na aktualny kalendarz – jest świadczeniem niemożliwym do zrealizowania przez Wykonawcę, nawet przy rozsądnym skorzystaniu z postanowień § 2 ust. 13 umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4795,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10206,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5080,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8035,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5814,72

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5814,72

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8948,88

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18792,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8948,88

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8948,88

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7856,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11534,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8480,16

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8480,16

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10044,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17301,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10636,92

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10636,92

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5724,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10584,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6436,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo-Drukarnia EKODRUK s.c. M. Grodecka, T. Grodecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356367928

7.3.3) Ulica: Wielicka 250

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-663

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6436,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Prawidłowy zapis sekcji VI 6.1.6.) dla każdej z części zamówienia zamiast "Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt" powinien brzmieć "Liczba ofert odrzuconych"
2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.