eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Glinianka › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Żłobka "Wiązusie" w Gliniance



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Żłobka „Wiązusie” w Gliniance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Żłobek "WIĄZUSIE" w Gliniance

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522023209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Napoleońska 53A

1.5.2.) Miejscowość: Glinianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-408

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobekglinianka@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zlobekglinianka.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,113768,88353837d80a5af3728481de23a8ad77.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Żłobka „Wiązusie” w Gliniance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673b7d8d-8a97-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VIII Rozwój rynku pracy, Działanie 8.3 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3; Poddziałanie 8.3.2 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT; projekt pn. Utworzenie żłobka na trenie gminy Wiązowna w ramach RPO WM na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002590

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część I: Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych i nabiału.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części I zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15831200-4 - Cukier biały

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15851100-9 - Makaron niegotowany

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

03142500-3 - Jaja

15510000-6 - Mleko i śmietana

15530000-2 - Masło

15542100-0 - Ser twarogowy

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 50186,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Sukcesywna dostawa owoców i warzyw.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części II stanowi Załącznik nr 2.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 17595,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części III stanowi Załącznik nr 2.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 49176,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Sukcesywna dostawa artykułów mrożonych i ryb.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części IV stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 25774,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części V stanowi Załącznik nr 2.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 7761,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 1 Ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu dla części I do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu, w części II wpłynęła jedna oferta, która została złożona przez PEELING Jan Nowicki, Brzóze ul. Stanisławowska 10A, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Z uwagi, że oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, to postępowanie należy unieważnić.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52279,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52279,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52279,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remix M. i M. Zając s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322051224

7.3.3) Ulica: Majowa 94

7.3.4) Miejscowość: Dziechciniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-462

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52279,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 1 Ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu dla części IV do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 1 Ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu dla części V do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.