Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00480573/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914251409
1.5.8.) Numer faksu: 914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.onkologia.szczecin.pl/index.php/zamnia-publiczne-mainmenu-31/20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-170fdb55-7154-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012543/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii (na okres 3 lat).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-29/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 699761,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ:1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą; kod wg CPV: 66516000-0,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
i posiadanego mienia; kod wg CPV: 66516400-4,
3) Składki za poszczególne rodzaje ubezpieczeń płatne będą w osiemnastu równych ratach (6 równych rat w okresie polisowym), co dwa miesiące, do 20 dnia danego miesiąca, począwszy od pierwszego miesiąca ochrony ubezpieczeniowej. W przypadku ewentualnych doubezpieczeń składka płatna będzie jednorazowo w terminie 21 dni od wystawienia potwierdzającego doubezpieczenie dokumentu ubezpieczenia lub ratalnie do czterech równych rat w roku (przy czym I rata płatna będzie w termie 21 dni od wystawienia dokumentu ubezpieczenia), zgodnie ze wskazaniami ZAMAWIAJĄCEGO.
4) Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
36 miesięcy (w podziale na 3 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek okresu ubezpieczenia zostanie wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO i będzie to dzień nie wcześniejszy niż 1 stycznia 2023 r. i nie późniejszy niż 01 marca 2023 r.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 (wraz z Załącznikami A - F) do SWZ.
6) Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsc ubezpieczenia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne lub pomocne do dokonania oceny ryzyka i przygotowania rzetelnej oferty, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 05.12.2022 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny.
7) ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: czynności administracyjne związane z wystawianiem / aneksowaniem dokumentów ubezpieczenia.
8) Szczegółowe postanowienia w przedmiocie przestrzegania formy zatrudnienia pracowników oraz czynności kontrolno - nadzorcze ze strony ZAMAWIAJĄCEGO regulują projekty umów, stanowiące Załącznik nr 4A i 4B do SWZ (odpowiednio w zakresie oferowanej części).
9) ZAMAWIAJĄCY zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ następujących kluczowych części zamówienia na usługi: udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w postaci gotowości zapłaty określonego w umowie odszkodowania lub innego świadczenia
za szkodę powstałą wskutek przewidzianego w umowie wypadku.
10) ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 429198,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE:1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,
3) ubezpieczenia komunikacyjne: OC, NNW, AC, ASS kod wg CPV: 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3.
4) Składki za poszczególne rodzaje ubezpieczeń płatne będą w następujący sposób:
- ubezpieczenie mienia: w osiemnastu równych ratach (6 równych rat w okresie polisowym), co dwa miesiące, do 20 dnia danego miesiąca, począwszy od pierwszego miesiąca ochrony ubezpieczeniowej,
- ubezpieczenia komunikacyjne: jednorazowo (raz w roku) w terminie 21 dni
od wystawienia dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
- w przypadku ewentualnych doubezpieczeń składka płatna będzie jednorazowo w terminie 21 dni od wystawienia potwierdzającego doubezpieczenie dokumentu ubezpieczenia lub ratalnie do czterech równych rat w roku (przy czym I rata płatna będzie w termie 21 dni od wystawienia dokumentu ubezpieczenia), zgodnie ze wskazaniami ZAMAWIAJĄCEGO.
5) Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:
a) Ubezpieczenie mienia: 36 miesięcy (w podziale na 3 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek okresu ubezpieczenia zostanie wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO i będzie to dzień nie wcześniejszy niż 1 stycznia 2023 r. i nie późniejszy niż 1 marca 2023 r.
b) Ubezpieczenia komunikacyjne: 36 miesięcy: (w podziale na 3 dwunastomiesięczne okresy polisowe). Początek i koniec okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów podane są w załączniku nr 1 do SWZ.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 (wraz z Załącznikami A - F) do SWZ.
7) Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsc ubezpieczenia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne lub pomocne do dokonania oceny ryzyka i przygotowania rzetelnej oferty, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 05.12.2022 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny.
8) ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: czynności administracyjne związane z wystawianiem / aneksowaniem dokumentów ubezpieczenia.
9) Szczegółowe postanowienia w przedmiocie przestrzegania formy zatrudnienia pracowników oraz czynności kontrolno - nadzorcze ze strony ZAMAWIAJĄCEGO regulują projekty umów, stanowiące Załącznik nr 4A i 4B do SWZ (odpowiednio w zakresie oferowanej części).
10) ZAMAWIAJĄCY zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ następujących kluczowych części zamówienia na usługi: udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w postaci gotowości zapłaty określonego w umowie odszkodowania lub innego świadczenia
za szkodę powstałą wskutek przewidzianego w umowie wypadku.
11) ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.5.) Wartość części: 270563,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381657,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 002892238
7.3.3) Ulica: ul. Hestii 1
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-731
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234260,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582935,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234260,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 010644132
7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234260,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Wymiana pokrycia dachowego, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej po wymianie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w O/ZHW Koszalin przy ul. Połczyńskiej 70-72 w Koszalinie.
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektrofizjologicznego
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym Szczecińskiego TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WĘGORZEWO
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności; floty; następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia.
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku Powiatu Dzierżoniowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 2 (dwóch) lat
- Ubezpieczenie pojazdów służbowych Najwyższej Izby Kontroli.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.