eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914251409

1.5.8.) Numer faksu: 914251406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.onkologia.szczecin.pl/index.php/zamnia-publiczne-mainmenu-31/2022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-170fdb55-7154-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012543/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii (na okres 3 lat).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-29/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 699761,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą; kod wg CPV: 66516000-0,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
i posiadanego mienia; kod wg CPV: 66516400-4,
3) Składki za poszczególne rodzaje ubezpieczeń płatne będą w osiemnastu równych ratach (6 równych rat w okresie polisowym), co dwa miesiące, do 20 dnia danego miesiąca, począwszy od pierwszego miesiąca ochrony ubezpieczeniowej. W przypadku ewentualnych doubezpieczeń składka płatna będzie jednorazowo w terminie 21 dni od wystawienia potwierdzającego doubezpieczenie dokumentu ubezpieczenia lub ratalnie do czterech równych rat w roku (przy czym I rata płatna będzie w termie 21 dni od wystawienia dokumentu ubezpieczenia), zgodnie ze wskazaniami ZAMAWIAJĄCEGO.
4) Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
36 miesięcy (w podziale na 3 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek okresu ubezpieczenia zostanie wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO i będzie to dzień nie wcześniejszy niż 1 stycznia 2023 r. i nie późniejszy niż 01 marca 2023 r.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 (wraz z Załącznikami A - F) do SWZ.
6) Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsc ubezpieczenia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne lub pomocne do dokonania oceny ryzyka i przygotowania rzetelnej oferty, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 05.12.2022 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny.
7) ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: czynności administracyjne związane z wystawianiem / aneksowaniem dokumentów ubezpieczenia.
8) Szczegółowe postanowienia w przedmiocie przestrzegania formy zatrudnienia pracowników oraz czynności kontrolno - nadzorcze ze strony ZAMAWIAJĄCEGO regulują projekty umów, stanowiące Załącznik nr 4A i 4B do SWZ (odpowiednio w zakresie oferowanej części).
9) ZAMAWIAJĄCY zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ następujących kluczowych części zamówienia na usługi: udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w postaci gotowości zapłaty określonego w umowie odszkodowania lub innego świadczenia
za szkodę powstałą wskutek przewidzianego w umowie wypadku.
10) ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 429198,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: UBEZPIECZENIE MIENIA I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; kod wg CPV: 66515000-3,
3) ubezpieczenia komunikacyjne: OC, NNW, AC, ASS kod wg CPV: 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3.
4) Składki za poszczególne rodzaje ubezpieczeń płatne będą w następujący sposób:
- ubezpieczenie mienia: w osiemnastu równych ratach (6 równych rat w okresie polisowym), co dwa miesiące, do 20 dnia danego miesiąca, począwszy od pierwszego miesiąca ochrony ubezpieczeniowej,
- ubezpieczenia komunikacyjne: jednorazowo (raz w roku) w terminie 21 dni
od wystawienia dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
- w przypadku ewentualnych doubezpieczeń składka płatna będzie jednorazowo w terminie 21 dni od wystawienia potwierdzającego doubezpieczenie dokumentu ubezpieczenia lub ratalnie do czterech równych rat w roku (przy czym I rata płatna będzie w termie 21 dni od wystawienia dokumentu ubezpieczenia), zgodnie ze wskazaniami ZAMAWIAJĄCEGO.
5) Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:
a) Ubezpieczenie mienia: 36 miesięcy (w podziale na 3 dwunastomiesięczne okresy polisowe), przy czym początek okresu ubezpieczenia zostanie wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO i będzie to dzień nie wcześniejszy niż 1 stycznia 2023 r. i nie późniejszy niż 1 marca 2023 r.
b) Ubezpieczenia komunikacyjne: 36 miesięcy: (w podziale na 3 dwunastomiesięczne okresy polisowe). Początek i koniec okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów podane są w załączniku nr 1 do SWZ.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 (wraz z Załącznikami A - F) do SWZ.
7) Zaleca się, aby WYKONAWCA dokonał wizji lokalnej miejsc ubezpieczenia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne lub pomocne do dokonania oceny ryzyka i przygotowania rzetelnej oferty, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala się na dzień 05.12.2022 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Dział Techniczny.
8) ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 95 ust. 1 i 2 Ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: czynności administracyjne związane z wystawianiem / aneksowaniem dokumentów ubezpieczenia.
9) Szczegółowe postanowienia w przedmiocie przestrzegania formy zatrudnienia pracowników oraz czynności kontrolno - nadzorcze ze strony ZAMAWIAJĄCEGO regulują projekty umów, stanowiące Załącznik nr 4A i 4B do SWZ (odpowiednio w zakresie oferowanej części).
10) ZAMAWIAJĄCY zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ następujących kluczowych części zamówienia na usługi: udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w postaci gotowości zapłaty określonego w umowie odszkodowania lub innego świadczenia
za szkodę powstałą wskutek przewidzianego w umowie wypadku.
11) ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 270563,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381657,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 002892238

7.3.3) Ulica: ul. Hestii 1

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-731

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234260,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582935,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234260,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 010644132

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234260,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.