eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczna › Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej w gminach: Tuczna, Sławatycze, Zalesie, Rokitno, Konstantynów oraz Kodeń



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej w gminach: Tuczna, Sławatycze, Zalesie, Rokitno, Konstantynów oraz Kodeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 191A

1.5.2.) Miejscowość: Tuczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatuczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ugtuczna.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537 23 49 492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Sławatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-515

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slawatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slawatycze.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zalesie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372354783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 34

1.5.2.) Miejscowość: Zalesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-512

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zalesie.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokitno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372354808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokitno 39A

1.5.2.) Miejscowość: Rokitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-504

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rokitno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rokitno.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372312388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkonstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kodeń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372335165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Kodeń

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-509

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koden.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: koden.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej w gminach: Tuczna, Sławatycze, Zalesie, Rokitno, Konstantynów oraz Kodeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90fc85b6-d988-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004031/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej w gminach: Tuczna, Sławatycze, Zalesie, Rokitno, Konstantynów oraz Kodeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do atrakcji turystycznych przygranicznych gmin poprzez rozwój ścieżek turystycznych i integrację z ponadregionalnym szlakiem turystycznym Green Velo” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o dofinansowanie nr: RPLU.07.03.00-06-0010/17-02.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100816/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2386159,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Tuczna – Produkt turystyczny „Wypoczynek w Dolinie Bugu”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę wieży widokowej, wiaty wypoczynkowej wraz z elementami małej architektury na działce 663/5 w m. Żuki.
b) budowę wieży widokowej, wiaty wypoczynkowej wraz z elementami małej architektury na działce 330/8 w m. Tuczna.
Obiekty zostaną wyposażone w:
 zestawy hybrydowe solarno-wiatrowe,
 kamery IP z możliwością zliczania i rejestracji
 zestawy łączności Wi-fi.
c) Wykonanie tabliczek informacyjnych ścieżki rowerowej w liczbie 30 sztuk o następujących parametrach:
 Wymiary 300x200 mm
 Wykonanie tabliczki na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej
 Tył tabliczki malowany proszkowo
 Lico znaku: druk na folii zabezpieczony laminatem UV. Druk odporny na warunki atmosferyczne.
 Projekt graficzny do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji
 Zamówienie nie obejmuje usługi montażu tabliczek. Montaż tabliczek zostanie zrealizowany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 739121,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Sławatycze – Produkt turystyczny „Rowerem poznaj nadbużańską przyrodę”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Remont i modernizacja budynku na obiekcie schroniska młodzieżowego w Lisznej z przeznaczeniem na punkt obsługi turysty wraz z zagospodarowaniem terenu.
b) Wykonanie tabliczek informacyjnych ścieżki rowerowej w liczbie 36 sztuk o następujących parametrach:
- Wymiary 300x200 mm
- Wykonanie tabliczki na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej
- Tył tabliczki malowany proszkowo
- Lico znaku: druk na folii zabezpieczony laminatem UV. Druk odporny na warunki atmosferyczne.
- Projekt graficzny do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji
- Zamówienie nie obejmuje usługi montażu tabliczek. Montaż tabliczek zostanie zrealizowany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 273883,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Zalesie – Produkt turystyczny „Krzną do Podlaskiego Przełomu Bugu”.
Budowa przystani kajakowej w miejscowości Nowosiółki (obiektów i urządzeń dla obsługi kajakarzy), w tym:
- pomost kajakowy,
- kładkę na rowie,
- altanę,
- toaletę przenośną dla turystów,
- tablicę informacyjną,
- stojak na rowery,
- kosz na śmieci,
- utwardzenie i miejsca postojowe dla samochodów osobowych,
- oświetlenie,
- monitoring i urządzenie do zliczania turystów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45248400-1 - Roboty budowlane w zakresie przystani

4.5.5.) Wartość części: 123750,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Rokitno – Produkt turystyczny „Odkryj niepowtarzalny krajobraz w dolinie rzeki Bugu”.
Budowa wieży widokowej, wiaty wypoczynkowej wraz z elementami małej architektury na działce 241 w m. Pratulin, gm. Rokitno.
Obiekt zostanie wyposażony w:
- zestaw hybrydowy solarno-wiatrowy,
- kamerę IP z możliwością zliczania i rejestracji,
- zestaw łączności Wi-fi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 344759,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Konstantynów – Produkt turystyczny „Zacznij od Konstantynowa - poznaj nadbużańską przyrodę”:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę wieży widokowej, wiaty wypoczynkowej oraz ścieżki rowerowej wraz z elementami małej architektury na działkach 118/2, 350/1, 358/1 w m. Gnojno.
b) budowę wiaty wypoczynkowej wraz z obiektami małej architektury oraz oświetleniem terenu z monitoringiem na działkach 174/1, 174/2, 173/2 obr. ewid. 0006 Konstantynów Wieś i działce nr ewid. 342 obręb 0014 Zakanale.
Obiekty zostaną wyposażone w:
- zestawy hybrydowe solarno-wiatrowe,
- kamery IP z możliwością zliczania i rejestracji
- zestawy łączności Wi-fi.
c) Wykonanie tabliczek informacyjnych ścieżki rowerowej w liczbie 20 sztuk o następujących parametrach:
- Wymiary 300x200 mm
- Wykonanie tabliczki na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej
- Tył tabliczki malowany proszkowo
- Lico znaku: druk na folii zabezpieczony laminatem UV. Druk odporny na warunki atmosferyczne.
- Projekt graficzny do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji
- Zamówienie nie obejmuje usługi montażu tabliczek. Montaż tabliczek zostanie zrealizowany przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 452838,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gmina Kodeń – Produkt turystyczny „Udostępnienie walorów krajobrazowych w ośrodku turystyki Kodeń”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) budowę wieży widokowej, wiaty wypoczynkowej wraz z miejscami postojowymi i elementami małej architektury na działce nr geod. 1491/8 w Kodniu,
b) budowę wiaty pod stojaki na rowery wraz z elementami małej architektury na działce nr geod. 779 obręb ewid. 0006 Kodeń II.
Obiekty zostaną wyposażone w:
- zestawy hybrydowe solarno-wiatrowe,
- kamery IP z możliwością zliczania i rejestracji
- zestawy łączności Wi-fi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 451806,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie części 1 przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie części 2 przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237782,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237782,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237782,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi i Pośrednictwo Kazimierz Semeniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371566945

7.3.3) Ulica: Chabrowa 8

7.3.4) Miejscowość: Rakowiska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237782,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie części 4 przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie części 5 przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie części 6 przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.